12. Bölüm

371 25 1
                                    

Hunter

Evin önüne gelince zile bastım, kapıyı annem açtı. Gülerek içeri girdim, annem meraklı gözlerle bana bakıyordu. Sessizliği bozan annem oldu. "Eee oğlum, ne oldu? Seçildin mi, yoksa seçilemedin mi, seni beğendiler mi, dansın nasıldı, hata yaptın mı, niye geç kaldın, yoksa başına bir şey mi geldi, niye sırıtıyorsun?"Annem tekrar bir şey söyleyecekken ben onun sorularına cevaplamaya başlamalıyım diye düşündüm ve cevaplamaya başladım. "İlk olarak, seçildim. İkinci olarak, beni beğendiler. Üçüncü olarak, dansım güzeldi. Dördüncü olarak, hata yapmadım, yani sanırım. Beşinci olarak, geç kaldım çünkü bana kuralları anlatıyorlardı. Altıncı ve son olarak, sırıtıyorum çünkü benim için bu kadar telaş yapman biraz komiğime gitti." dememle kahkaha atmam bir oldu. Annem de benimle beraber gülmeye başladı.

Derin nefesler alıp kendimizi frenledik. "Hunter, seçildiğine göre sana bir kâğıt vermiş olmalılar, transferlik için."

"Ah, o tamamen aklımdan çıktı benim." Cebimden kağıdı çıkarıp anneme verdim. "Burada,"

"O zaman bunu götürüp verelim."

"Tamam," dedim ve annemle beraber eski sütüdyoma gitmeye başladık.

Emily

Kapının açılmasıyla irkildim. Riley gelmişti. "Emily, sen iyi misin?"

"Evet, neden sordun?"

"Bu aralar biraz durgun gibisin. İstersen Eldon'la konuş, o seni gülümsetebilir."

"Birincisi, ben iyiyim, ikincisi Eldon'la ayrıldım."

"Ne? Ne zaman? Nasıl? Nerede? Neden?"

"Bölge yarışmasında, final dansını yapmadan önce. Hatta şu an Michelle ile çıkıyor."

"Michelle mi? Seni onun için mi terk etti?"

"Evet, onu seviyormuş."

"İnanamıyorum, bunu daha önce nasıl anlamadım ben?"

"Senin bir suçun yok Riley. Bunu sen ve Stephanie biliyor sadace, sen de kimseye bahsetme lütfen."

"Tamam," dedi ve bana sarıldı.

Riley

Hâlâ inanamıyorum, şu an Michelle'e sinirlenmek istiyorum ama olmuyor, en iyisi onunla konuşmak.

The Next StepHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin