"Jackson Wang, Song Mingi, Park Jimin, Kim Junmyeon ve Min Yoongi" derken son grup olarak bizim isimlerimizi saydığı sırada gözlerini üzerimizde gezdiren tiyatro hocamıza aynı şekilde bakıyorduk. Dönemin ilk dersine okulun ikinci haftasında başlamıştık bu yüzden Bayan Choi zaten yeterince zaman kaybettiğimizi söyleyerek acilen bize bir ödev vereceğinden bahsetmişti. Ödevin ne olduğundan bahsetmeden önce bizi gruplara ayıracağını söylediği için ise hala daha bu kadar erkenden bize ne ödev verecek olduğunu bekliyorduk.
"Açıkladığım gruplar lütfen beraber oturabilir mi? Grubunuzu toparlamanız için size birkaç dakika veriyorum" dedikten sonra masasına yaymış olduğu kağıtları düzenlemeye başladığında derse geç kaldığı için yanıma gelemeyerek benden uzakta oturmak zorunda kalan Jackson'a bakarak gözlerim ile onu yanıma çağırmıştım.
Beni fark ettiği gibi arkasındaki çocukla konuşmayı keserek ayağa kalktığında beyaz tenli olanın da aynı şekilde ayağa kalkarken gülümseyerek Jackson'a bir şey söylediğini gördüğüm için yanıma ulaşan adımlarını izlemeye koyulmuştum. Jackson adeta bir beyefendi gibi gülümseyerek elini sıraya doğru uzattığında ilk başta ne yaptığını anlamamış olsam da "Abartma" diyerek kısık sesli bir şekilde güldükten sonra yanıma oturmuş olan genç sayesinde öncelikle beyaz tenli olanın sıraya geçmesine izin vermek için yaptığını fark etmiştim.
Neden böyle bir hareket yapmış olduğunu sorgulayacağım sırada kendisi de aramızda kalan beyaz tenlinin yanına oturduğunda Jackson üzerinde olan bakışlardan sıkılmış olacak ki en sonunda bana dönebilmişti. "Şey ya, az önce tanıştık biz. İsmini öğrenince de adama hürmet edesim geldi ne yapabilirim." Söylediği şeyler benim kaşlarımı çatmama sebep olurken Jackson ellerini kaldırarak kalbine götürmüş ve "Min Yoongi" demişti. "Sence de tam kraliyet soyundan gelen birinin ismi gibi değil mi?"
İsminin Yoongi olduğunu öğrendiğim kişinin yanaklarının üzerinde solgun olan çillerini kapatacak şekilde belli olan pembelikleri gördüğümde başımı sallamış ve "Sahiden öyle, kulağa hoş geliyor" demiştim. Zarifti, kendi gibi.
Yoongi bir şey söyleyecekmiş gibi ağzını açtığı sırada önümüzdeki sıraya yerleşerek bize dönen iki kişiyi görmüş olduğu için aralamış olduğu dudaklarını tekrar birbirine bastırdığında okulun öğrenci birliği başkanını tam karşımızda otururken görmüştüm. Dürüst olayım ki onun tiyatro dersleri aldığı bilmiyordum ve hocamız ismini ilk söylediğinde şaşırmıştım çünkü Junmyeon zaten fazlasıyla meşgul biri gibi duruyordu.
Onun yanında oturarak direkt Jackson ile sohbete başlamış olan kişi ise Mingi olmalıydı çünkü grubumuzda geriye kalan tek isim oydu.
"Herkes grubunu bulmuş gibi görünüyor, yoklamayı alamadım ama eğer grubunuzda eksik varsa bunu ders çıkışında bana iletin lütfen. Her neyse asıl konumuza dönersek eğer size neredeyse tüm bir dönem boyunca uğraşmanızı istediğim bir ödev vermeyi planlıyorum. Hepinizi gruplara ayırmamın sebebi ise şu anda sınıfta bulunan beş farklı grubun her birinden dönem sonuna bir tiyatro oyunu hazırlamasını istemem."
Sınıftan çıt çıkmazken Bayan Choi buna sevinmiş olacak ki konuşmaya tekrar başlamadan önce güzel bir şekilde gülümsemişti. "Oyununuzun konularının ve senaryolarının tamamen size ait olmasını istiyorum. Siz yazacak ve aynı şekilde tekrar sizler oynayacaksınız ama fazladan oyunculara da ihtiyacınızın olacağı sahneler olacağını bildiğim için diğer sınıflardan istediğiniz kişileri size yardımcı olması açısından yanınıza alabilirsiniz" dedikten sonra söz almak isteyen arkadaşımın üzerine gözlerini dikerken "Hayır Jackson diğer gruplara yardım ederek fazladan puan alamazsın" dediğinde hevesle kalktığı sıraya sönen Jackson'a bakmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THEATRE CLUB | yoonmin
FanficTiyatro kulübünde verilen bir grup çalışması sayesinde tanışan gençlerden birinin sakladığı küçük sırlar bu ödevi ne tür sıkıntılara sokabilirdi?