⁶' Senaryo çalışma fikri Yoongi'nin pek hoşuna gitmiyor

1K 166 126
                                    

Tiyatro ödevi

Junmyeon:
okul çıkışı senaryonun devamını halletmek için buluşmamız lazım ama Gaeumjaenin siniri daha geçmedi lavaboda falan karşılaştığımızda ters ters bakıyor

Mingi:
bazen telepati yoluyla bana sinyal gönderiyormuş gibi hissediyorum

Jackson:
olayın üzerinden bir hafta geçti ama adamın siniri geçmedi ya

Jimin:
tenefüslerde gizli gizli kütüphaneye gidip bir şeyler yazmaktan çok sıkıldım ben
hem orada rahat rahat da konuşamıyoruz

Jackson:
prensim abini evden göndersen falan bir şekilde nasıl olur acaba

Jimin:
ne desin "biraz kafa dinlemek istiyorum evden şöyle bi iki üç saat gitsene" mi
nasıl göndersin çocuk abisini

Jackson:
sus zaten hepsi senin suçun
niye devriliyorsun çocuğun üstüne manyak

Jimin:
geumjaeden yemedigin dayağı benden yersin jackson kaşınma

Mingi:
ya yoongi nerede
sabahtan beri onun hakkında konuşuyoruz çocuk ortada yok

Jimin:
görüyorum şu anda bahçede taehyungla konusuyor
bir dakika
lan
tae kim bilir neler soyluyo çocuğa yanlarına gitmem gerek acilen

Jackson:
merak ettim

•••

Telefonumu cebime atarak camın önünden çekilirken okulun dışına doğru adımlamıştım, bugün hava normalinden daha güneşli olduğu için hava diğer günlere oranla sıcak hissettiriyordu bu yüzden birçok öğrenci bahçede beraber dolanıyorlardı fakat Taehyung'un Yoongi ile olan alakasını çözememiştim.

"Yani benim için abinle konuşur musun?" Yanlarına ulaştığımda ilk duyduğum şey buydu fakat Taehyung bu sözleri söylemesinin ardından beni fark ettiğinde toparlanarak bana gülümsemişti.

"Denerim" dedikten sonra arkasını dönerek benimle karşılaşan Yoongi'nin ise duraksamış olduğunu gördüğümde hiçbir şey anlayamamış olmanın verdiği tuhaf his yüzünden kaşlarım çatılmıştı.

Taehyung'un Geumjae ile ne işi vardı?

"Neler oluyor?" diyerek Taehyung'a döndüğümde o omuzlarını silkerek spor çantasını düzeltmiş ve "Abisiyle ilgili bir şey" diyerek omzuma iki defa vurduktan sonra yanımdan geçip gitmişti.

"Nedense doğru söylediğine hiç inanmadım" diye kendi kendime mırıldandığım sırada Yoongi kolumu tutarak beni çekiştirmeye başlarken "Boşver onu da gel benimle" dediği için kendimi tamamen bırakarak beni götürmesine izin vermiştim.

"Yoongi nereye gidiyoruz?"

"Kütüphaneye gidiyoruz işte unuttun mu" diyerek omzunun üzerinden bana baktığında ileride gördüğüm kişi yüzünden panikleyerek bu sefer ben Yoongi'nin kolunu tutmuş ve onu hızla merdivenlere doğru çekerek yukarıya çıkmaya başlamıştım.

"Dur Jimin! Ne oldu bir anda, biraz yavaş çık basamakları" diyerek arkamdan gelen Yoongi'nin tökezlediğini fark ettigimde tutmaya devam ettiğim elini bırakmadan ona dönmüştüm. "Abin geliyor Yoongi, bir hafta boyunca kaçmışken şimdi yakalanamam ona."

"Biliyor musun, abim bu halinize çok gülüyor. Ondan böyle kaçmanız çok hoşuna gidiyormuş" diyerek güldüğünde kısa bir ıslık sesinin ardından Geumjae'nin "Bakın burada kimler varmış" dediğini duyduğum gibi omuzlarım kendiliğinden düşmüştü.

THEATRE CLUB | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin