3-trois

23K 319 54
                                    

TEXTING YAZMAK HARİİKA BİR ŞEYMİŞ! BUNU YENİ KEŞFEDİYORUM VE DİĞER KURGULARIMA BOL ÖPÜCÜKLER GÖNDERİYORUM. OLUR DA BURADA BENİMLE BİR ŞEKİLDE KARŞILAŞIRSANIZ, MÜTTEFİK'E DE BİR BAKIVERİN OLDU MU :)

3-trois

Onu engelleyerek olanları aklımdan çıkarma kararı almıştım. Birliğe bu konudan bahsetmeyi düşünmüyordum. Üç gündür fırsat bulduğum her anda okuduğum mesajlar bir gece yarısı kaybolduğunda, bu konuyu birliğe açmadığım için kendimi alkışladım; mesajlar kaybolmuştu.

Olanların kendi zihnimin uydurması olduğuna inanıp başımı yastığa koydum. Tam uyumak üzereydim ki komodinin üzerindeki telefonum iki kez titredi.

Harika! Yeni bir anonim numarayla sana ulaşacağını düşünemeyecek kadar aptal olamazsın Marianne!

X: Bir adamın sayısız detaylarında boğulacak bir kadın değilsin, Noir. (11. 43 pm)

Ama ben, senin detaylarında boğulmayı her şeyden çok isteyen bir adamım. (11. 43pm)

Marianne: Saçmalamayı kes ve ne istediğini söyle!(11. 44pm)

X: Seni. (11.45pm)
Her şeyden çok. (11.45 pm)

Marianne: Sen aklını kaçırmışsın. (11.46pm)

X: Belki. (11.47pm)

Marianne: Kim olduğumu bildiğini söylemiştin. (11. 50pm) 

Söylediklerinde ne kadar ciddisin? (11.51pm)

X: Çokça. (11.51 pm)

Marianne: Gerçek adımı biliyor musun? (11.52pm)

X: Belki. (11.53 pm)

Marianne: Belli ki yalancı çobanın tekisin. (11.55pm)Adımı bilmiyorsun ve adını söylemeye cesaretin de yok. (11.55 pm)

 Bana yazmaya bir son ver. (11.56 pm)

Yoksa başkandan sonra senin sonun gelir. (11.57pm)

Son yazdığımı düşünürken parmaklarım bir süre duraksamıştı. Bunları adli mercilere göstermesi durumunda boku yerdim. Yine de kendisi bir sapık sayılırdı ve bu sapığın peşimi bırakması için yaptığımı söylersem, kendimi bir şekilde haklı çıkarırdım.

Ekrana düşen bildirimle dudaklarım aralandı. Bu saatten sonra uyuyabileceğimi düşünmüyordum.

X: Tehdidinin beni korkutmadığını söyleyemem güzel Marianne. (11.58 pm.)

Ve binlerce özür. (11.58pm)

Adımı saklıyor değilim. Beni tanımanı isterim. (11.59pm)

Ve ben de Adrien. (11.59 pm)

İyi geceler Sevgilim. (00.00) 

DETAY- TEXTING +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin