13-treize

9.8K 243 31
                                    

13-treize

"Yine hangi kedinin sesini dinletmeyi düşünüyorsun acaba? Karşıma çıkmaya cesaretinin olmadığı gibi bir de arsızca telefon açıyorsun öyle mi? Ne sanıyorsun kendini? Aptal bir telefon sapığının tekisin! Benden uzak dur!"

Birbiri ardına kurduğum cümleler, nefesimin yetmemesiyle mecburi bir final verirken telefonun diğer yanından gelen boğuk bir kahkaha sesiyle duraksadım.

Dostlarım, bu kesinlikle bir kedi sesi değildi.

Sessizlik, birbiri ardına bu cümleleri sıraladığım bir anonime verilebilecek tek cevaptı. Ancak kendini gizleyip benden uzak duran bu adamın susmaya niyeti yok gibiydi.

"Ben Adrien." dedi ve bana; kendimi, sıcak kumların ayaklarımı yaktığı kumsalda koşuyoruz gibi hissettirdi.

"Ben Marianne." dedim aniden. Sonra bunu zaten bildiğini kendime hayrıkırcasına yüksek sesle güldüm. "Ama... Sen zaten bunu biliyorsun."

"Hıhım." Boğazından yükselen onaylama sesiyle tuhaf bir şekilde heyecanlandığımı  hissettim. Bir erkek sesi ne zamandan beri seni etkiliyor Mari?

Şu andan beri...

"Beni neden aradın?" diye sordum. Sesimin kısıldığını hissediyorum, sanki olduğum yerde küçülüyordum.

Aniden cevap verdi: "Seninle konuşmak istedim."

Ne diyeceğimi bilmiyordum. Ne yani kendisi isteyince mi konuşacaktık? Sessiz kaldım. Kabul et Mari, büyülendin ve bu anı bozmak istemiyorsun.

"Seni rahatsız ediyor muyum, Marianne?" diye soran adama kalbimdeki küçük taşikardilerden bahsetmem gerekiyordu sanırım. Boğuk, kalın bir ses tonu ve güzel bir Fransız diksiyonu beni böylesine derin etkilememeliydi.

"Beni etkiliyorsun."

Ağzımdan çıkan sözleri birkaç saniye sonra idrak ettiğimde, telefonun arkasından gelen bir sessizlikle "Yani beni kötü etkiliyorsun." diye düzelttim. Kahretsin, ilk defa bir erkekle konuşuyormuş gibi davranma, Mari!

"Sana neler yapıyorum?" diye sorduğunda midemdeki küçük kasılmadan ya da kasıklarımdaki tuhaf histen bahsedecek değildim.

"Dikkatimi dağıtıyorsun."

Sesi netti. "Üzgünüm Mari. Bu, senin hayatından çıkmam için geçerli bir sebep değil."

Küçük bir şaşkınlıkla cevapladım: "Bu, beni rahatsız etmeye devam edeceğin anlamına mı geliyor?"

Bir nefes verdi: "Ben olsam, etkilemek derdim ve güzel Mari, sen de beni etkilemek işinde fena sayılmazsın."

An itibariyle darmadağındım.

DETAY- TEXTING +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin