37-trente-sept
3 sene önce,
Eylül ayı Paris'te fırtınalı geçerdi. Karla karışık yağmur damlaları pencereme vuruyor, devrilmek üzere olan ağaçların gövdesinden yükselen çatırtı sesleri evin içine yükseliyordu.
Kitabımın yüz seksen yedinci sayfasının sağ üst köşesini katladım ve kapağını kapattım. Uyku göz kapaklarıma bastırıyordu. Birkaç sayfa ilerlemek için algılayamadığım satırlarda kaybolmak istemiyordum. Kupanın dibinde kalan buz kesmiş papatya çayını dudaklarıma götürdüm.
Kafamı meşgul eden yüz binlerce soru vardı. Üzerlerine defalarca düşünüp kendimi mahvedebilirdim ama yarın epey uzun ve zorlayıcı olacaktı. Zihnimi boşaltacak o derin uykuya her zamankinden daha çok ihtiyacım vardı. Yatağıma geçtiğimde kendimi uykunun kollarına teslim etmeden önceki son işim telefonuma uzanmak olmuştu. Birkaç dakika gündemdeki haberleri takip etmiş, ilgimi çeken bir şey olmaması ve uykumun gittikçe bastırmasıyla telefonu komodine bırakmıştım.
Gözlerimi kapadım. Koyunları saymama ya da gökyüzünde olması muhtemel bulutların şeklini hayal etmeme gerek yoktu. Uyku beni çoktan sarmalamıştı fakat telefonumdan yükselen tek seferlik mesaj sesi, o uykuyu alıp çok uzak diyarlara göndermeye yetmişti.
Duymazdan gelip gözlerimi aralamamak için büyük bir savaş vermiştim ancak gecenin on ikisinde kimsenin bana mesaj atmayacağını biliyordum. Merak, uykuya olan özlemime ağır bastı ve telefona uzandım. Fizik dersinden kaldığıma dair bir mesajı bile normal karşılayabilirdim o an ancak ekranda gördüklerim kesinlikle mümkün değildi.
Bilinmeyen Numara: Bebeğim gerçekleri öğrenmeye ihtiyacın var. (1.09 A.M)
-
Eveet bu akşam yayınladığım ikinci bölüm. Dediğim gibi gerçekleri öğrenmeye başlayacağız. Bu bölüm ve sonrası geçmişe odaklanmış olacak. Bu aşama hikâyenin texting kısmı için gerçekten önemli :)
Sizi seviyorum oylarınızı ve yorumlarınızı esirgemeyin olur mu güzellerim. Onlar benim için her şeyden önemli, çok büyük bir motivasyon kaynağı. Üniversiteler açılana kadar buradayım, biliyorsunuz daha önce de bahsetmiştim. Zaten sonra araya vizelerim, finallerim giriyor; her şey çok yoğun geçiyor. O zamana kadar sizinle olmak istiyorum ve sizinle olmak için de çooook büyük motivasyona ihtiyacım var.
Sevgileeer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DETAY- TEXTING +18
Cerita PendekHareketleri bariz bir şekilde hızlandığında onu en derinlerimde hissediyordum. İçimden çıktığında omuzlarım hayal kırıklığıyla düşmüştü fakat belimi sertçe kavrayıp beni yüz üstü çevirdiğinde dudaklarım şaşkınlıkla aralanmıştı. Ardımızda sırlardan ö...