40-quarante

2.9K 91 5
                                    

40-quarante

Bilinmeyen Numara: Aradığım kişi sensin Marianne Lorenz,

Sen benim yıllardır aradığım kişisin,

Tüm tabularımı yıkan, beni bana yabancılaştıran kadınsın,

Bilmeni istediğim bir sey var,

Benim sen gerçekleri öğreninceye kadar seni bırakmaya niyetim yok.

Adımı biliyordu!

Bakışlarım ekranda gezinirken dudaklarım şaşkınlıkla aralanmıştı.

Onu engellediğim gecenin üzerinden yalnızca iki gün geçmişti. Hayatımın orta yerine bir gece yarısı dalan anonimden onu engelleyerek ondan kurtulacağımı zannetmek hata olmalıydı.

Bakışlarımı Fizik kitabımdan çekerek telefonuma diktim. Beni tanıyordu! O gerçekten bana yazıyordu! Hissettiğim şeylere bir isim vermek sandığımdan da zordu. Korku? Şaşkınlık? Kuşku?

Her şeyin basit bir şaka olduğunu iddia ederek bu işten sıyrılabilirdim ama bu bir saçmalık olurdu. Hayatımda bana böylesi şaka yapacak insanlar yoktu.

Parmaklarım hızla ekranda gezindi.

Marianne: Kimsin ve benimle derdin ne?

Bilinmeyen Numara: İsmimi bilmene gerek yok. Bana X de, Y de, herhangi bir bilinmeyen sendeki tanımımı karşılayacaktır. 

Ve benim seninle bir derdim yok sevgili Marianne,

Benim derdim, seni gerçeklerden uzaklaştıranlarla. 

Marianne: Komik bir şaka, daha fazla uzatma.

Bilinmeyen Numara: Şaka değil, çok yakında anlayacaksın. 

Marianne: Söyle madem, neymiş avaz avaz bağırdığın gerçek

Bilinmeyen Numara: Baban bir katil. 

Sonunda mesaj olarak texting yazıyorum assakdhfadfg, bunu özlemişim. Bu gece tam beş bölüm attım. Daha fazla devam edebilir miyim bilmiyorum. Okuyun oy verin efendim. 

Bir iki şey daha diyeyim. OKSİMORON ve HE'S MINE isimli iki kitabım var. Onlara da göz atarsanız sevinirim. OKSİMORON benim yazarlık skillerimi kullanmaya çalıştığım bir kitap. Kendimi tam anlamıyla verebiliyorum diyebiliriz.  

HE'S MINE ise DETAY tadında +18 bir texting. İsminin İngilizce olduğuna bakmayın, hikâye Türkçe. 

İki kitaba da göz atar, varlığınızı hissettirirseniz beni çok mutlu ederseniz. Reklamlar sona erdi asjdskfdjdgljdf 

DETAY- TEXTING +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin