Here I am again, diyelim madem. Birkaç dönüt aldım ve hepsi beni çok mutlu etti. Düşüncelerinizi paylaşmaktan çekinmeyin. Beni daha çok mutlu etmek içinse oy ve yorumlarınızı esirgemeyin.
Tişkürler, iyi okumalar!
PROFİLİMDE MÜTHİŞ MÜKEMMEL BİR HİKÂYE VAR, BİR ŞANS VERİN BENCE :)))
8. Huit
Adrien kişisini engellediniz.
Adrien: Kahretsin! (İletilmedi)
Seni böyle defalarca kez hayal etmiştim fakat böyle görmek, hayal ettiğimden daha farklı. (İletilmedi)
Beni engelledin mi Mari? (İletilmedi)
Sikeyim! (İletilmedi)
Çok güzelsin! (İletilmedi)
Bunu yaptığıma inanamıyorum. Nasıl böyle bir şey yapabilmiştim? Üzerime hızlıca bir şeyler geçirdikten sonra bilgisayardaki sohbet sekmesini kapattım ve bir süre birliğin gönderdiği dosyalarla uğraştım.
Bilgisayarı sırt çantama koyup kapıyı kilitledim ve küçük daireden ayrıldım. İstasyona vardığımda, gece yarısını çoktan geçiyordu ve hızlı adımlarla gelecek son trene yetişmeye çalışıyordum. Birlik, işleri garantiye almamız için gerekli araştırmaları tek göz odalı evlerimizde yapmamızı uygun görüyordu. Bense, o harabelerde kalamayacağımdan her gece evime geri dönüyordum.
Siyah kapüşonumu indirmiştim, deri postallarımla adım attıkça boş istasyonda eğreti bir ses çıkarıyordum ve bu durum hoşuma gitmemeye başlamıştı.
Rayların iki yol şeklinde ayırdığı istasyonda, gelecek son treni beklerken bakışlarım aniden bir noktada asılı kaldı. Yolun karşı tarafındaki karartı, tıpkı benim gibi kapüşonunu başına çektiği için yüzü görünmeyen bir bedene aitti. Uzun boylu, geniş omuzlu bedenin bir erkeğe ait olduğu barizdi. Ellerini ceplerine yerleştirmiş, durak boyunca volta atarken izlendiğini hissetmişcesine bakışlarını kaldırdı ve bana baktı.
Zayıf ışıklar yüzünü aydınlatmaya yetmediğinden, onu göremiyordum. Duraksamadan bana bakan adam, içime endişe tohumları ekerken elim cebimdeki telefona ulaştı.
Karşımdaki bu adam Adrien olabilir miydi?
Hızla isminin olduğu sohbete tıkladım ve parmaklarım klavyede gezindi.
Marianne: ?
Adrien, ya da her kimsen...
Bana sakın karşımda olduğunu söyleme.
Karşı taraftaki trenin geldiğini haber eden zil ve kulakları rahatsız eden bir buhar ses istasyona yayıldı.
Yabancının telefonundan birbiri ardına üç bildirim sesi yükseldi. Tren, karşımdaki adamı görmeme engel oldu. Rayların üzerinde kayan tren gözden kaybolduğunda yabancı orada yoktu.
Adrien az önce buradaydı, karşımda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DETAY- TEXTING +18
Cerita PendekHareketleri bariz bir şekilde hızlandığında onu en derinlerimde hissediyordum. İçimden çıktığında omuzlarım hayal kırıklığıyla düşmüştü fakat belimi sertçe kavrayıp beni yüz üstü çevirdiğinde dudaklarım şaşkınlıkla aralanmıştı. Ardımızda sırlardan ö...