Aşırı eğleniyorum. Müttefik'i yazarken 10.000 kelimeyi geçtiğim oluyor ve bir bölüm atabilmek için minimum dört güne ihtiyacım oluyor. Texting yazarken birden bire 5. bölüme geliyorum ve bu gerçekten harika bir şey.Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın!
5-cinq
Adrien... Bana yazmayalı birkaç gün oluyordu ve bu süre içerisinde birliğin yapmamı istediği şeyleri hallediyorum. Bu süre zarfında ortalama 10 kez aklıma geliyordu.
Başkan'ın hafta sonu düzenleyeceği yemek etkinliğine katılmam gerekiyordu ve birlik, bana bir davetiye ayarlayacağını söylemişti. Fırsattan istifade başkanın yolsuzluklarını eyleme dökerken iletişim kurduğu adamları tanıyacak, kaleyi içten fethedecektik. Yani plan böyleydi.
Cemiyetten biri gibi durmak için, bir salon dolusu "soylu" sınıfından öne çıkanları tanımam gerekiyordu ve birliğin gönderdiği dosyada kişilerin isimleri ve kısaca kim oldukları yazılıydı. Dosyaları üstünkörü incelerken dizimin üzerindeki bilgisayara düşen bildirime baktım.
Bir Yeni Mesaj: .
Adrien: Beni özledin mi?
Marianne: Çok (!)
Adrien: Öyleyse uslu bir kız ol ve birlik ile bağını kes.
Marianne: XD tamam.
Adrien: Ben ciddiyim, güzel Marianne. Zarar görmeni istemiyorum.
Marianne: Bunu senin söylemen biraz tuhaf .d
Adrien: Öyle mi?
Nedenini sorabilir miyim?
Marianne: Birlikteki herkesi 2 yıldır tanıyorum ve bugüne dek onlarla aramda bir problem olmadı.
Sense...
Tanrı'm. Yüzünü bilmediğim, sesini duymadığım, hayatımda daha önce hiç görmediğim bir adam bana tavsiyeler veriyor.
Komik.
Çok komik.
Ellerim klavyenin üzerinde hızlıca gezinirken kendimi tutamamış ve düşündüğüm her şeyi ortaya dökmüştüm. Bu işin başından beri ne denli saçmaladığımı fark ettim. Birlik meselesini reddedip salağa yatmam gerekirken burada hiç tanımadığım bir adamla konuşuyordum.
Mesajlarımın okunduğuna dair, ekranda beliren mavi tiklere baktıktan saniyeler sonra, bakışlarım ekranın üst kısmına, Adrien'in adının yazılı olduğu bölüme uzandı. Okuduklarımla dudaklarım aralanmıştı.
Tamam! İşte bu beklenmedikti.
Adrien ses kaydediyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DETAY- TEXTING +18
Short StoryHareketleri bariz bir şekilde hızlandığında onu en derinlerimde hissediyordum. İçimden çıktığında omuzlarım hayal kırıklığıyla düşmüştü fakat belimi sertçe kavrayıp beni yüz üstü çevirdiğinde dudaklarım şaşkınlıkla aralanmıştı. Ardımızda sırlardan ö...