25-vingt-cinq (realité)

9K 215 9
                                    

25-vingt-cinq

17 Mayıs 2005

  Fransa halkını refaha ulaştıran kaynaklarla tanınan ünlü başkan Patrick Lorenz'in başı dertte!

Bu sabah, Paris, başkanına atılan suç iddialariyla sarsıldı.

Herkes tarafından bilinen gazete Liberté Patrick Lorenz'i kara para aklamak, vergi kaçırmak gibi suçlarla suçlarken, gazete sahibi Nicolas Adams suçlamaların kanıtlarının olduğunu, Başkan Lorenz'in suçlarını kabul edip derhal istifa etmezse, elindeki kanıtları kamuoyuyla paylaşacağını bildirdi.

12 Aralık 2012

Liberté* okurlarını üzen acı haber!

Gazete sahibi Nicolas Adams, dün gece  Paris'te, eşi ve iki çocuğuyla birlikte yaşadığı evde suikaste uğradı. Eşi Rebekka Adams ve kızı Lily Adams'ın cansız bedenine ulaşılırken, oğlu Adrien Adams bulunamadı.
*(Liberté: Fr. Özgürlük) 
   

     Okuduklarım, son 15 dakikanın hayatımı nasıl değiştirdiğini anlamak için yetersizdi. Fakat bir şeylerin yolunda gitmediğini anlamak benim için zor olmamıştı. Tanrım, kendimi mahvolmuş hissediyordum. Dünyanın en aptal insanı bile, hayatıma sürpriz yumurtadan çıkmış gibi giren bu adamda bir şeylerin olduğunu anlardı.

Nicolas Adams, Liberté denen muhalif bir gazetenin sahibiydi. 2012 yılında bir suikaste uğramıştı ve hayatını kaybetmişti.

Adrien Adams ise, bu adamın oğluydu. Liberté'nin devam niteliği taşıyan Renaissance gazetesinin yayın editörüydü. Babasının ölümünden babam Başkan Lorenz'i sorumlu tuttuğunu anlamamak imkansızdı. Onun tek derdi intikamdı.

Ben Marianne Lorenz ise, bu adamın hayatıma neden girdiğini anlayamamış aptal bir Sosyoloji öğrencisiydim.

DETAY- TEXTING +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin