vantaem güzel hanımefendisi tarafından yazılan ve benim tarafımdan düzenlenen ybye hoş geldiniz guys
Keyifli okumalar ehe~
***
Sessiz günlere içten içe özlem duyan ve yorgunluk hisseden Taehyung, her ne kadar bunu hissetse de mutluydu gelen ilgiden dolayı. Çekimleri devam ederken, doğum günü sebebiyle film setine arkadaşları tarafından yollanan özel kamyonlar, hayranları tarafından gelen binlerce hediye, ülkenin dört bir yanında sergilenen posterleri onu mutlu ediyordu.
Ama bir yandan herkes gibi sessizliği ve mutluluğu sade huzurda arıyordu. Öyle ya, insan kalbi sevgi üzere doğmamış mıydı? Onun istediği tek şey sevgilisiydi, o da yanında yoktu. Onun haricinde üç gün sonra doğum günü olmasına karşılık herkes kutlamavari mesajlar atmıştı. Naeji ile ne zaman konuşmak için arasa; ya meşgule atılıyor ya da kayınbabası Naeji'yi işten dolayı çağırıyordu.
Gerçekten... Zamanlamam mükemmel diye düşündü.
Biraz önce yine aradığı Naeji, acil şekilde babası çağırdığı için gitmişti. Babası ne zaman Naeji 'Tae' dese sesleniyordu. Üst üste iş veriyordu, bu sefer de konuşmaları yalan oluyordu.
"Pişt yakışıklı, neden üzgünsün?" Bogum, onunla evde yaptıkları erkek gecesinde Taehyung'u mutsuz gördüğü için merak etmişti.
Taehyung ise onu duymuyor, bugün şahit olduğu telefon konuşmasını kafasında duyuyordu.
"Baba şuan Taehyung ile konuşuyorum! Müsaade eder misin?"
"Hah! Bokum! Biz zamanında annen ile konuşmak için dedenin racon sınavlarından geçiyorduk. Onunla beş ay görüşemedim. İki dakika dursa bir şey olmaz! Ayrıca kıçını on ikiden hedeflemediğime dua etsin o! Hemen de evlenme teklifi etmiş!"
Taehyung iç geçirip göz devirdi ve elindeki telefonu bar masasına bıraktı. "Hah! Bokummuş!"
İçinden ben ki Kore'nin en iyi oyuncularındanım diye düşünürken, Bogum atladı. "Efendim kanka?"
Taehyung bir içeceğine bir de ona baktı ve ne diyeceğini bilemedi.
"Aslında sana dememişti ama olsun, Bogum hyung." Jungkook oradan atıldığında Bogum bir Jungkook'a bir de ona baktı.
"E ben bir şey mi kaçırdım yani?"
Siniri bozulan Taehyung bu duruma gülmemek için kendini zor tuttu ve ayağa kalkıp oyuncu konsoluna doğru yürümeye başladı.
"Var mı beyler oyuna gelen?"
Herhalde Naeji onu biraz sonra arardı...
Taehyung içten içe düşünürken, durumlar Naeji cephesinde de son sürat devam ediyordu.
Hedefine ulaşmaya çalışan dişi kurt Naeji, yaşlı kurdu iknaya çağırıyor, adeta cihat ediyordu.
"Ama baba-"
"Aması maması yok! Biz o kadar para kazanalım sen git elin oğluna yedir parayı! Nişanlandınız diye yok öyle Naeji hanım!"
"Baba bir haftadan fazladır full mesai yapıyorum. Benim bir günlük piyasadan kaldırdığım paraya denk gidip gelmemiz. Hem o benim doğum günümde neler yaptı? Hı? Olmaz mı? Lütfeenn?!"
Naeji babasına doğru adım attı. Kangjin ellerini arkasında birkeştirdi ve onun masum bakışlarına kanmamak için başını çevirdi. Naeji sağa geçince sol tarafa, sola geçince de sağa bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Animeboy Π Jeon Jungkook •
FanfictionPopüler bir instagram kullanıcısı olan Animeboy, gerçek hayatta sosyal fobisi olan, en ufak şeyden kaygılanan ve insanlarla rahatça iletişim kuramayan biridir. Platonik olarak aşık olduğu kızı instagram üzerinden takip etmesiyle işler karışmaya başl...