15 | Jerks

13.1K 1K 645
                                    

Jimin hyung'u yakasından tutup sertçe önüme ittirdiklerinde irkildim.

Dayak yediği için yüzü gözü şişmişti ve burnundan kan geliyordu. Onu tutarak yere yapışmasını engelledim. Eğilerek yere çöktü ve öksürüp kan tükürdü.

"Jungk-kook... Üzg-üzgünüm." dedi Jimin hyung zorlukla nefes alıp verirken. Onu omzuma yaslayıp öfkeyle karşımdaki siyah maskeli ve cap takan adamlara baktım. Bakışlarım öfkeli olsa da bedenim korkuyla tir tir titriyordu. Bir an önce içinde bulunduğumuz bu ıssız ve dar sokaktan kurtulup Jimin hyung'u hastaneye götürmeliydim. Durumu çok kötüydü.

Asker yeşili tişört giymiş olan herif öne çıktı. Liderleri olduğu her halinden belli oluyordu. Bu tipleri biliyordum. Onlar hakkında daha önce bir şeyler duymuştum. Şu polisin bir türlü yakalayamadığı, arkalarında mafya gibi güçlü insanlar bulunduran barbar çetelerden biriydiler.

"İki seçeneğin var, pislik." 

Do Seunghan. Sesinden tanıdım. Bu herif bizim okuldaydı ve iki kere sınıf tekrarı yapmıştı.

"Seni bulmak için sponsorunu biraz hırpalamak yeterli oldu. Şimdi bir anlaşmaya varacağız. Sosyal medyadan elde ettiğiniz gelirin yüzde yetmişini bizimle paylaşacaksın. Eğer yapmazsan, seni ifşa ederiz. Herkese o çok sevdikleri Animeboy'un aslında iki lafı bir araya getiremeyen ucube Jeon Jungkook olduğunu söylerim."

Onu yumruklamak, ölesiye dövmek istiyordum. Ama bunu yapamayacağımı biliyordum. Sekiz kişilerdi. Hepsini tek başıma alt edemezdim, bunun için John Wick falan olmam gerekirdi.

Keşke abilerime haber verseydim, diye düşündüm. Ama zaten buraya gelirken onlara haber vermeme sebebim onları hergangi bir tehlikeye atmak istemeyişimdi. Gerçi Lia ablayı çağırsaydım, şimdi her şey farklı olurdu. Birçok dövüş sanatında siyah kuşak olan Lia abla bu adamları göz açıp kapayıncaya kadar haşat edebilirdi ve ne kadar hızlı olacağına şaşırırdınız.

Velhasıl, şu anda bu pislikleri öfkelendirmek hiçbir işime yaramazdı. Bir an evvel Jimin hyung'u hastaneye götürmeliydim.

"Tamam." dedim titrek bir nefes vererek. "Dediğinizi yapacağım."

Seunhan bana bir kağıt parçası fırlattı. "Paraları bu hesaba yatıracaksın. Kimseye bir kelime etme, ne sen ne de ezik sponsorun. Eğer bir şey söylerseniz sizin hayatınızı s•kerim. Duydun mu beni?!"

Son kelimesini bağırarak söylemesi yüzünden irkilerek başımı salladım.

"S•ktirin gidin şimdi." dedi tiksinircesine bize bakarken. Jimin hyung'un kolunu omzuma alıp onu zar zor ayağa kaldırdım. Hastaneye kadar dayanmasını umdum, çünkü yarım saat yolculuk etmemiz gerekecekti. Minibüse bindiğimizde insanların garip bakışları üstümüzdeydi.

Jimin hyung'un kollarında ve bacaklarında da morluklar vardı. Görünüşe göre Animeboy'un kimliğini öğrenmek için onu olabildiğince zorlamışlardı.

O pisliklere bu yaptıklarının bedelini ödetmem gerekiyordu fakat bunu nasıl yapabilirdim bilmiyordum. Lia abla veya abilerim onları pataklasa bile bu işleri sadece daha çok zorlaştıracaktı çünkü daha fazlası gelecekti ve asla durmayacaklardı. Beni ifşa etmeleri bile bir yana, işler ölüme varabilecek kadar ciddileşebilirdi. Polise gitmek ise asla bir çözüm olamazdı. Polis kendi kıçını zor siliyordu.

Lanet Animeboy olayını asla uydurmamalıydık. Bu Jimin hyung'un fikriydi ve şu zamana dek benim de hoşuma gidiyordu, fakat artık hayatıma -hayatımıza- tehlike katan bir şeydi sadece.

Paran yoksa dert, varsa ayrı dert.

Hastaneye varır varmaz Jimin hyung'u doktorların eline teslim ettim ve bekleme koltuklarındaki yerimi aldım. Telefonumu alıp karıştırınca ondan mesaj geldiğini gördüm.

goddessrisus: Bugün okula gelmemişsin. Güzel hamle, ama yemezler. Benden kaçabilirsin belki ama derslerden sonsuza dek kaçamazsın.

Burukça gülümseyip iç çekerek
telefonu cebime attım. Şu an ne durumda olduğumu bilseydi ne düşünürdü acaba.

Bu heriflerle olan hesabımı kapatmam kolay olmayacaktı. Onlardan kurtulmak için, onlar gibi birilerine ihtiyacım vardı.

Bana yardım edecek bir mafya veya çete bulmalıydım.

***

Some bad bunny and silent killer vibes ;D

Some bad bunny and silent killer vibes ;D

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
• Animeboy Π Jeon Jungkook •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin