Direkt Mesajlar ⇨ [goddessrisus, animeboy]
goddessrisus: Neden beni takip ettin?
animeboy: Paylaşımlarını beğendiğim bir kullanıcıyı takip edemez miyim?
goddessrisus: Dalga geçiyorsun herhalde? Bak, şu an ne durumda olduğumun farkında değilsen ben sana söyleyeyim. Senin yüzünden insanlar beni sürekli rahatsız ediyor. Nefret mesajları bile alıyorum. Sürekli tepemdeler ve bana hakkında hiçbir şey bilmediğim senle ilgili sorular soruyorlar.
animeboy: Bunun için üzgünüm, onlara seni takip etmemin sebebinin yalnızca paylaşımlarını beğenmemden kaynaklandığını açıklayabilirim.
goddessrisus: Ve onlar da buna inanacak, öyle mi? Hadi ama. Eğer profilimi çok seviyor olduğun için olsaydı beni sahte bir hesaptan da takip edebilirdin. Neden öyle yapmadın? Üstelik, çizimimi paylaştığını da gördüm. Belli ki bizim okuldasın. Seni polise vermemem için bir sebep söyleyebilir misin?
animeboy: Sen onu gördün mü?
goddessrisus: Elbette gördüm. Bunu yaparken aklından ne geçiyordu acaba?
animeboy: Üzgünüm.
goddessrisus: Bu kadar mı yani? Üzgünsün?
animeboy: Evet, üzgünüm.Senden hoşlandığım için üzgünüm. Bunu hak etmediğimi biliyorum. Yapmamam gereken bir şey yaptım.
goddessrisus: Kimsin sen?
animeboy: Bilmeni gerektirecek biri değilim.
goddessrisus: Benden hoşlanan kişiyi bilmem gerekmez mi?
animeboy: Sana bu yüzden üzgün olduğumu söyledim.
goddessrisus: Saçmalamayı kes. Birinden hoşlanıyor olmak özür dileme sebebi değildir. Fakat başımı insanlarla sıkıntıya soktuğun için ettiğin özrü kabul ediyorum. Eğer bana kim olduğunu söylersen bu durumu konuşabiliriz. Kimliğini gizlemek istiyorsan kimseye bir şey söylemem. Eğer beni benden hoşlanacak kadar iyi tanıyorsan, iyi bir sırdaş olduğumu da biliyorsundur.
animeboy: Evet, biliyorum.Ama söylersem hayal kırıklığına uğrayacağını da biliyorum.
goddessrisus: Bunu asla bilemezsin.
animeboy: Biliyorum işte. Sen Jaehyun gibi erkeklerden hoşlanırsın. Ben onun tırnağı kadar bile... Onun gibi değilim işte.
goddessrisus: Jaehyun gibi erkeklerden herkes hoşlanır.
animeboy: Demek istediğim, o atılgan, espirili, her ortama ayak uyduran, karizmatik biri. Ben öyle değilim ve öyle olmam imkansız.
goddessrisus: ...Jungkook?
Sen Jungkook'sun, değil mi?
Görüldü
13.40
goddessrisus: Ha! Buldum seni. Fazla kolay oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Animeboy Π Jeon Jungkook •
FanfictionPopüler bir instagram kullanıcısı olan Animeboy, gerçek hayatta sosyal fobisi olan, en ufak şeyden kaygılanan ve insanlarla rahatça iletişim kuramayan biridir. Platonik olarak aşık olduğu kızı instagram üzerinden takip etmesiyle işler karışmaya başl...