41 | Worry

8.2K 712 354
                                    

Taenae bölümü feat vantaem :3

Aslında bu bölüm çoook uzundu ama ikiye ayırdım.  Bu sefer diğeri daha uzun oldu nxbsjxhsjdmxmc neyse sırayla şutlayacağım artık

Keyifli okumalar~

***

Taehyung adım atmayı kesip oflayarak arkasına döndü.

"Tanrı aşkına! Alt tarafı markete gidiyorum, burada bile beni takip mi ediyorsun?"

Naeji kollarını göğsünde birleştirmiş bir şekilde, kısık gözlerle Taehyung'a bakıyordu. "Elbette edeceğim. Ben senin korumanım."

Taehyung ona bayık gözlerle baktı. "Henüz sana maaş verebilecek kadar zengin değilim."

"Olsun. Öpücük verirsin, olur biter." dedi Naeji göz kırparak.

Taehyung derin bir nefes verdi. "Sen gidip şey yapsana..." dedi elini ona doğru sallayarak. "Gen hesaplaması falan."

"Gen hesaplamalarına kayıtsız kalmıyorsun yani?" dedi Naeji kaşlarını kaldırarak Taehyung'a doğru birkaç adım atarken.

Taehyung gözlerini kırpıştırarak geriye doğru bir adım attı. "Yah, bana o hınzır gözlerinle bakma. Korkutucu oluyorsun."

"Korkmalısın." dedi Naeji sırıtarak.

Taehyung ona 'sen iflah olmazsın' der gibi baktıktan sonra önüne dönüp yürümeye devam etti. Naeji sessizce kıkırdayarak peşine takıldı.

"Bunu sormaya korkuyorum ama, ciddi ciddi gen hesaplaması yaptın mı? Böyle bir şey yapılabiliyor mu ki?" dedi Taehyung yürürken.

"Neden? Gen hesaplaması seni korkutuyor mu?" dedi Naeji kaşlarını kaldırarak. Taehyung'un önüne geçip ona doğru bir adım attı. "Hadi ama, bizden ne kadar kötü bir çocuk çıkabilir ki?"

Taehyung yüzünün kızardığını hissederek ona bakarken Naeji devam etti. "Ama bir şey diyeyim mi Taehyung, bunu hesaplama yapmayan biri bile anlar. Öyle bir hesaplama yapmadım. Amacım sana kızdığım için seninle uğraşmaktı..." dedi Naeji ellerini beline yerleştirerek. "Ama istersen, hesaplama yerine direkt icraate geçebiliriz yakışıklım." deyip göz kırparak geri çekildi. Taehyung donmuş bir yüz ifadesiyle ona bakarken yutkunup boğazını temizledi ve hızlı adımlarla yürümeye devam etti.

"Bir de sapık değilim diyor..." diye kendi kendine mırıldandığında Naeji yanına yetişerek onu omzuyla dürttü. "Bir şey mi dedin?" dedi uyarıcı bir ses tonuyla. Taehyung başını hızlıca sağa sola salladı. "Hiç, benim genlerimden gelen bir insanın kötü çıkması imkansız zaten diyordum."

Naeji gözlerini kısarak ona baktı ve tekrar omzuyla omzuna vurdu. "Bunu merak ettiğine göre sonucu da merak ediyorsun öyle değil mi Taehyung?"

"Hey, toplum içindeyiz rahat dur biraz." dedi Taehyung onu dirseğiyle dürterek. Naeji sırıtarak omuz silkti.

Markete girdiklerinde Taehyung bir sepet alıp raflardan seçtiği şeyleri içine doldurmaya başladı. O sırada Naeji Taehyung'u hayran gözlerle izleyen birkaç kızı ölümcül bakışlarıyla korkutup kaçırmakla meşguldü. Taehyung bunu fark ettiğinde sessizce gülüp kuru yemiş reyonuna ilerledi ve seçtiklerini sepete attı. "Görünüşe göre bu akşam benimlesin, bari mısır cipsi alayım belki genlerle alakalı film falan izleriz."

Naeji şaşkın gözlerle ona baktı. "Sen... Benim mısır cipsi sevdiğimi nereden biliyorsun?"

Taehyung ona doğru yürürken gülümsedi. "Benim de kendi kaynaklarım var." dedi Naeji'nin yanından geçerken yanağından makas alarak. Naeji kaşlarını kaldırarak ona bakıp peşinden gitti.

• Animeboy Π Jeon Jungkook •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin