26 | Feelings

10.6K 951 730
                                    

Jungkook'un kuzeni Lia, beni evlerine davet etmişti.

Açıkçası Jungkook'la konuşmaya başladığımızdan beri onu ve hayatını daha çok merak eder olmuştum. Üstelik bana eski halimi hatırlatıyordu, bu yüzden ona yardımcı olmak istiyordum. Ben bunu aşabilmiştim, o da aşabilirdi.

Fakat Jungkook evlerine çağırılmış olmamdan pek hoşnut değil gibiydi. Elbette sosyal fobisi olan bir insanda olacağı üzere, yaşadığı yere gelmem onun için endişe yaratıyordu.

Neler düşündüğünü tahmin edebiliyordum.

Ya gerçek halimi beğenmezse. Ya evimi beğenmezse. Ya Lia abla ile anlaşamazlarsa. Ya yemeğin tadı kötüyse. Ya perdelerimiz çirkinse. Ya rezil olacak bir hareket yapar veya yanlış bir şey söylersem. Ya Lia abla söylerse...

Bu ve bunun gibi saçma sapan birçok düşünce geçecekti aklından. Biliyordum, çünkü yalnızca birkaç yıl evvel aynı şeyleri ben de yaşıyordum.

Okuldan çıkmış onların evine doğru beraber adımlarken ona baktım. Kapüşonu hep başındaydı ve sanki her an yapmur yağacakmış gibi asla indirmiyordu. Gerginliğini ortadan kaldırmak için kafasını dağıtmam gerektiğini düşündüm.

"Animeleri seviyor musun?"

Jungkook soruma başını sallayarak cevap verdi. "Belki de yüzlerce izlemişimdir."

"Yüzlerce mi?" dedim gözlerimi büyülterek. "Hayatın boyunca tüm gün evden çıkmayıp anime mi izliyordun?"

Bakışlarını kaçırdı. "Çoğu zaman..."

Yüzündeki utanmışlık ifadesini görünce gerilmesini istemediğim için hızlıca konuyu farklı bir yöne çektim.

"En sevdiğin anime hangisi?"

"Naruto, Haikyuu, Sipirited Away... Çok var."

"Hmm. Bir ara ben de çok anime izlerdim. Ama Naruto gibisi yok ya."

Başını salladı. Sonra aklına komik bir şey gelmiş gibi hafifçe gülümsedi. "Lia ablam, Hatake Kakashi karakterine aşık olmuştu ve odasına onun resimlerini asmıştı. Birkaç tanesi hâlâ duruyor."

Kıkırdadım. "Lia ablanın Hoseok sunabe'yi sevdiğini sanıyordum."

"Zaten ondan hoşlanmasına Kakashi vesile oldu diyebiliriz. Bir anime-manga cosplay festivalinde tanışmışlardı. Hoseok hyung Kakashi cosplay yapmıştı ve gerçekten harika görünüyordu. Lia abla nasıl olsa cosplay olduğu için ona evlenme teklifi etmişti."

[Cosplay: Gerçekte var olmayan, hayali bir karakterin kılığına bürünmek.]

Seslice güldüğümde Jungkook bir süre bana baktı. Nasıl baktığını tarif etmem biraz zordu... Ama çok güzel bakıyordu. Sanki benim gülüşüm ona mutluluk veriyormuş gibi.

Bakışlarını yola çevirdi. "Hoseok hyung ona çok gülmüştü. Sonra arkadaş oldular ve aynı üniversiteye gittiklerini fark ettiler. Zamanla Lia abla ona hisler beslemeye başladı, başta karşılıksız olduğunu sanıyordu ama ne zaman ona yürüse Hoseok hyung ona aynı şekilde karşılık veriyordu, böylelikle birbirlerine açılıp çıkmaya başladılar."

"Vay be. Güzelmiş."

İç gerçirerek başını salladı. Biraz daha rahatlamış görünüyordu. Fakat eve vardığımızda eski gergin yüz ifadesi geri döndü.

• Animeboy Π Jeon Jungkook •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin