51 | Still Virgin

7.5K 697 1.2K
                                    

vantaem yine yazarken gülme krizine girdik umarım siz de okurken girersiniz NDNXKDKDKD

***

Çekimleri yeni biten Taehyung arabasıyla eve dönmek üzere yol alırken telefonuna art arda gelen bildirim sesi yüzünden meraklanarak arabayı yol kenarına çekti ve telefonu alıp mesajlarını kontrol etti.

vantaem: Taehyumg

Çbauk eve gek

Acele et

bri saat içinde burada olamaszan YAKARIM BURYI

HEMEB GELİYORUSN

Taehyung kaşlarını çatarak ekrana baktı. Naeji içmiş miydi? Yoksa başı mı dertteydi?

Yok canım, diye düşündü Taehyung. Başı dertte olsa bile Naeji ondan yardım istemezdi. Yüksek ihtimalle içmiş ve kafayı bulmuştu. Yine de endişelendiği için Taehyung ona yolda olduğuna dair bir mesaj gönderip arabasını onun evine doğru sürdü.

Naeji'nin evine vardığında arabasını garaja park etti. İnip ıslık çalarak evin kapısına doğru yürürken gökyüzüne baktı. Sakin bir akşamdı.

En azından şimdilik.

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Taehyung kapıyı üç kez tıklattıktan yalnızca iki saniye sonra kapı Naeji tarafından açılmıştı.

Naeji Taehyung'u şöyle bir süzdü ve bir anda onu içeri çekip sırtını kapıya yasladı. "Nerede kaldın Taehyung?" diyerek ellerini yanaklarına götürdü.

Taehyung afallayarak ona baktı. "N-ne? Neden? Bir şey mi oldu?"

"Evet." diye mırıldandı Naeji parmaklarını onun yanağında gezdirip boynuna doğru kaydırarak. Ardından dudaklarına fısıldadı. "Seni özledim Taehyung."

Taehyung yutkundu ve gözlerini kırpıştırarak biraz geriye çekildi.
"Sen içtin mi? Pek kendinde değil gibisin..."

"Seni istemek için kendimde mi olmam gerek?" dedi Naeji aralarındaki mesafeyi kapatıp onun çenesine bir öpücük kondurarak.

Taehyung midesinde bir şeylerin tepindiğini hissederken şaşkınlıkla donakalmıştı. Naeji ne kadar içtiyse artık, normalden daha atılgan davranıyordu.

"Naeji, bence bir kahve içmelisin. Otur ve beni bekle, sana kahve yapacağım tamam mı?" dedi Taehyung Naeji'yi omuzlarından tutup salona doğru yönlendirerek.

Onu koltuğa oturtmak üzerekyen Naeji aniden yerlerini değiştirerek Taehyung'u koltuğa oturttu ve üstüne çıktı. "Kahveden nefret ederim. Yaparsan ölmüş olursun. Hem neden kendini bana bırakmıyorsun?"

Taehyung irileşmiş gözlerle ona bakarken Naeji hızlıca dudaklarını buluşturdu. Taehyung anın rehavetine kapılarak bir süre öpüşüne karşılık verse de yaşadığı şaşkınlık yüzünden yavaşça geri çekildi. "N-Naeji biraz hızlı gitmiyor musun?"

"Sadece seni istiyorum Kim Taehyung." Naeji'nin elleri Taehyung'un gömleğinin düğmelerini çözmeye başlamıştı bile.

Şaşkınlıkla ağzı aralanan Taehyung, Naeji'nin ellerini tutarak engelledi. "Naeji, b-bunu yapamayız. Kendinde değilsin!"

Najeiyi koltuğa oturtup ayağa kalktı. "Burada sakince otur ve ben de sana içecek bir şeyler hazırlayayım tamam mı?"

Naeji bir anda ayağa fırlayınca Taehyung irkilerek geriye doğru adımladı.

• Animeboy Π Jeon Jungkook •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin