Hyemin'le yine han nehrinin oradaki bankta buluşmuştuk. Geçmişe dair anılar ikimizi de onun tabiriyle "duygusal pandalar"a dönüştürdüğünden, bunlar hakkında konuşmayı bırakıp asıl sorunumuza odaklandık: fobilerimizi yenmek.
"Lia ablanın planını beğendim. Fakat mezuniyet gününe kadar seni hazırlayıp özgüvenini yükseltmemiz lazım." dedi Hyemin kararlı bakışlarla.
"Nasıl? Ben insan içine çıkarsam, hatta tanımadığım bir kişi bile uzun süre gözlerini üstüme dikse midem bulanmaya başlıyor..." dedim umutsuzca.
"Şarkı söyleyebiliyordun, değil mi?" dedi gözlerinde parlayan fikirle.
"Şey... Yani..."
Omzuyla omzuma vurdu. "Hadi ama. Bak, şöyle yapacağız. İlk önce sadece tanıdığın ve yakın olduğun insanları bir araya toplayıp, onların önünde şarkı söyleyeceksin."
Gözlerimi kırpıştırdım. "Bunu yapabileceğimden emin değilim. Çok heyecanlanır ve batırırsam ne olacak?"
"Kimsenin umrunda olmayacak. Çünkü hepsi seni zaten bu halinle tanıyor Jungkook. Batırsan bile seni yadırgamayacaklar çünkü bu konuda zorlandığını zaten biliyorlar. Hem, batırmayacaksın. Ben de seninle şarkı söyleyeceğim, beraber prova yapacağız. Tamam mı?" dedi güven verici bir gülümsemeyle.
Beni iyi hissettirmek için her yolu deniyordu ve buna şahit olmak fazlasıyla hoşuma gidiyordu.
Gülümseyip başımı salladım. "Deneyelim o zaman. Bu arada..."
Bacaklarımı gergince iki yana sallarken ellerimle oynuyordum. "Gerçekten o şiiri beğendin mi?" dedim ona çekingen bir bakışla.
Gözlerini manzaraya doğru çevirip sırıttı. "Sıra dışı bir şiirdi... Aslında şiirlerden hiç hoşlanmam fakat seninkini sevimli bulduğumu itiraf etmeliyim. Ama asıl hoşuma giden şey ne biliyor musun?" dedi bana dönerek.
Merakla ona bakarken başımı hafifçe sağa sola salladım.
"Bana olan sevginin büyüklüğünü gösterebilmek için çabalaman. Komik duruma düşeceğine dair kuruntuların olmasına rağmen bu riski alıp, bir şeyler yapman. Bunu ancak gerçekten aşık olan birisi yapar."
Gözlerime öyle bakıyordu ki istemsizce ellerimi sıkıca birbirine kenetlemiştim. Uzanıp yanağıma bir öpücük kondurduğunda ise, kalbimin durmasına ramak kalmıştı. Yanağımdan başlayarak tüm bedenime derin bir sıcaklık yayıldı ve karnımda bir şeylerin tepindiğini hissettim.
"Benden hoşlanmandan çok hoşlanıyorum, Jeon Jungkook."
***
Uwuwuwuu
Jk anlık :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Animeboy Π Jeon Jungkook •
FanfictionPopüler bir instagram kullanıcısı olan Animeboy, gerçek hayatta sosyal fobisi olan, en ufak şeyden kaygılanan ve insanlarla rahatça iletişim kuramayan biridir. Platonik olarak aşık olduğu kızı instagram üzerinden takip etmesiyle işler karışmaya başl...