72 | Red Head

6.8K 636 511
                                    

Feelsli başlayıp komikli biten bölüme hoş gelmişsenizz mxndndndn

***

Naeji kaplıca suyunun içine gömülmüş halde derin bir nefes verdi. Kızlar onun sıvıştığını ve çiftlere ayrılan bölmelerden birine gittiğini fark ettilerse, kesin onunla dalga geçeceklerdi.

Uzaktaki kapının sesini duyduğunda başını hızlıca arkasına çevirdi. Taehyung gelmişti ve siyah bornozunun içinden gülümseyerek ona bakıyordu.

Naeji yüzüne hücum eden sıcaklıkla hızla önüne döndü ve kollarını kendine sardı. Her ne kadar daha önce birlikte olmuş olsalar da, şu anda utanma duygusuna ve yüzünün kızarmasına engel olamıyordu.

Taehyung'un suya girdiğini duyduğunda bile kıpırdamadan durdu. Bedeni kaskatı kesilmişti.

Aniden arkasından bedenine sarılan kollar yüzünden irkildi. Taehyung'un kendisininkine değen çıplak teni kalbine hiç iyi gelmiyordu.

"T-Taehyung..."

Taehyung Naeji'nin saçlarını geriye alıp sol omzuna attı ve dudaklarını boynunun sağ tarafına bastırdı.

Naeji boynunda hissettiği dudaklar yüzünden yutkundu ve gözlerini kapattı. Su yeterince sıcak değilmiş gibi şimdi kendisi de yanıyordu.

"Çok güzel kokuyorsun." Taehyung onun kulağına fısıldayıp ellerini belinde gezdirirken Naeji'nin kalbi çılgınca atıyordu.

Taehyung nefesleri düzensizleşen sevgilisine gülümseyerek baktı ve onu omuzlarındam tutup önüne döndürdü. Naeji kollarını kendi göğsüne sarmıştı ve kızarık yüzüyle yere bakıyordu.

Taehyung çenesinden tutarak başını kaldırdı ve kendisine bakmasını sağladı. "Benden utanma."

Söylemesi kolay tabii, şerro seni. Diye düşündü Naeji.

"Bu da ne... Burada bir şey varmış."

Taehyung Naeji'nin saçıyla oynarken, bir anda saçının arasından bir şey çıkardı. Naeji şaşkınca onun eline baktığında, gördüğü şeyle şaşkınlığı iki katına çıktı.

Taehyung'un elinde oldukça pahalı görünen bir tek taş yüzük vardı. Üstelik taşın rengi siyahtı.

Naeji hayretle aralanan dudaklarıyla ona bakarken Taehyung gülümsedi. "Evet biliyorum. Burası evlenme teklifi etmek için biraz... Garip bir yer. Ve muhtemelen gelecekte arkadaşların sana 'kocan nasıl evlenme teklifi etti' diye sorunca anlatmak istemeyebilirsin. Ama biz başından beri normal bir çift değiliz zaten."

Taehyung boğazını temizledi. "Aslında  bir konuşma hazırlamayı düşünüyordum ama hazırlasam bile birbebir aynı şeyleri söyleyemeyeceğimin farkındayım. Özellikle sen karşımda böyle dururken..." gözleri bedeninde gezindiğinde Naeji'nin yanakları daha da kızarmıştı.

"O yüzden direkt içimden geçenleri söyleyeceğim." dedi Taehyung derin bir nefes alarak.

"Kim Naeji, bir anda hayatıma daldın ve renklerini grilerimin üstüne örttün. Bana gerçekten sevmenin ne kadar güzel olabileceğini gösterdin."

Naeji gözlerini onun gözlerinden alamazken Taehyung gülümseyerek onun yanağını okşadı. "Hayatımın geri kalanında da yanımda olmanı ve renklerini benimle paylaşmanı istiyorum. Seni mutlu etmek, seninle mutlu olmak, gerekirse seninle üzülmek, ama daima seninle olmak istiyorum. O yüzden, evlen benimle."

Naeji yeniden Taehyung'un sözleri yüzünden gözlerinin yaşlarla dolduğunu hissediyordu. Eskiden duygulanmak nedir bilmezdi bile, şimdi ise Taehyung yüzünden yüzlerce duyguyu iç içe yaşıyordu.

• Animeboy Π Jeon Jungkook •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin