1 hafta sonra
Son olanlardan sonra hiç keyfim kalmasa da çizim yapıp paylaşmaya devam etmiştim. İnsanlar hiçbir şeyden şüphelenmemeliydi. Neyse ki Jimin hyung hızla iyileşiyordu. Elbette diğerlerine bir şey belli etmemek için bizimkilere bir süreliğine Busan'daki teyzesine gideceğini söylemişti.
Bir de Hyemin vardı tabii... Amcası doktor olan Jin hyung sayesinde bir haftalık rapor alıp bir süreliğine okula gitmekten ve onunla yüzleşmekten kurtulmuştum ama haftanın son günüydü. Yarın okula gitmek zorundaydım ve beni köşe bucak kovalayacağına emindim.
Seul'un ıssız sokaklarında yürürken kapüşonumu iyice kafama çektim. O lanet heriflere yüklü miktarda para gönderdiğim için şimdilik beni rahatsız etmiyorlardı fakat ne zaman ne yapacakları belli olmazdı.
Bir yolunu bulup onları hayatımdan def etmeliydim, aksi taktirde fakir kalacaktım.
Derin bir nefes vererek evimin bahçesine girdim ve büyük salıncağa oturup geriye yaslandım. Biraz yorum okumak keyfimi yerine getirirdi belki.
____________________________
animeboy
animeboy Dream~
2.965.120 beğeni
_________________________imnumberone: Neden hayal olsun ki? Eğer güzel bir sesin varsa ve dansta iyiysen harika bir idol olabilirsin!
animeboyfan: 🥺🥺
Mhysa: idol olmak sana çok yakışır. Ama bu sektörde senin gibi minnoşları çok üzerler...
Janna: rüya gibi bir sesin olmalı~
killingmachine: şarkı söylerkenki yüz ifaden gerçekten böyleyse, hayranların asla sağ kalamaz...
yeonseoul: çenenden damlayan ter damlası kadar şanslı bir şey olamaz :(
╰> deathangell: mikrofon daha şanslı. Dudaklarına değiyor...
___________________________
Yüzümde beliren buruk gülümsemeyle yorumları okuyordum. İdol olmak aklımdan geçen, olamayacak hayallerimden biriydi. Sahnede durmak, hayranların tezahüratlarını duymak, çılgınca dans edip şarkı söylemek...
Ama Mhysa haklıydı, bırak normal idoller bu sektörde hayata zor tutunuyorken, ben asla ayak uyduramazdım. İdol olmak demek çok fazla insanla iç içe olmak demekti ve bu benim için bir felaketti.
Hayranlarının olması çok güzel bir duygu olurdu elbette, seni ve müziğini destekleyen insanlar... Fakat onlara istediği performansı ve ilgiyi vermek büyük bir sorumluluktu, benim alamayacağım türden bir sorumluluk. Üstelik sıradan hayatımda bile en ufak şey konusunda büyük kaygılar yaşayan ben, idol olarak asla hayatta kalamazdım. Belki de küçücük bir nefret yorumu bile özgüvenimi yerle bir etmek için yeterli olacaktı. Bu endişeyle yaşamam mümkün değildi.
Milyonların önünde şarkı söylemek benim için yalnızca bir hayal olarak kalacaktı.
Düşüncelere dalmışken, ekranın tepesinden düşen bildirim yüzünden aniden kalp ritmim hızlanmaya başladı. Bu gerçek olamazdı değil mi?!
goddessrisus seni takip etmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Animeboy Π Jeon Jungkook •
FanfictionPopüler bir instagram kullanıcısı olan Animeboy, gerçek hayatta sosyal fobisi olan, en ufak şeyden kaygılanan ve insanlarla rahatça iletişim kuramayan biridir. Platonik olarak aşık olduğu kızı instagram üzerinden takip etmesiyle işler karışmaya başl...