Gecelerden selamlar ehuheue
Bu arada ben geçen söylemeyi unuttum ama animeboy'un yeni kapağını muhterika dostum vantaem yaptı ve ben görür görmez kapağa düştüm ♡_♡
Ellerin dert görmesin reiss Taenae moment'ları hak ettin eheheh ileriki bölümlerde bir şov yaparız artık 😎
***
animeboy
animeboy @goddesrisus'un hediye ettiği tablet ile yaptığım ilk çizim. Ateşli Hobi!!!
iwonhoyou, vantaem, goddesrisus ve 3.725.648 diğer kişi beğendi
______________________________destiny: umarım cehennemdeki zebaniler de böyledir (♡)
deadstarrs: Yanıyorsun Hoseok abii (♡)
yeonseoul: Yav bana da öğret böyle çizmeyi (♡)
╰> deathangell: Biz cinali çizmeye devam
adelia: Uff yavrum hepsi senin mi (♡)
╰> imurhope: Yoo, senin :)
╰> vantae: yalakaaa @imurhope
╰> Janna: Shipim moment veriyor ve ben kalpten gidiyorum... VEE SAYIN VANTAE TÜM CİDDİYETİ BOZUYOR
╰> imurhope: az ötede yaşa @vantae
╰> vantaem: @Janna sen merak etme, ben ona öğreteceğim ciddiyeti :)
╰> Mhysa: @vantae call the cafer
blossom: Adam o kadar güzel ki keşke sevgilisinden ayrılsa diye dua etmek istiyorum
╰> adelia: hayırsız duanın kabûlü olmaz koçum yiyorsa gel kendin ayır:D
╰> Mhysa: erkeğini koruyan bir aslan dahaa
╰> vantaem: İşte cesaret işte feraset işte kadın gibi kadınlık!
╰> imurhope: XNMCKDDMNDNDHDJDK
╰> deathangell: @blossom sana cafer bile yardım edemez artık NDMDNDKSJD
___________________________________
"Cafer kim? Neden herkes onu çağırıyor?" dedi Hyemin omzuma yaslanmış telefon ekranına bakarken.
"Bilmem, bana da türk arkadaşım söyledi. Başın belaya girince Cafer gelip sana yardım ediyormuş. Yani bu onların arasında bir tür şaka." diye cevapladı Miyeon noona.
"Hmm."
Yorumları okumayı bırakıp telefonu cebime attım ve kolumu Hyemin'in omzuna sardım. Başını göğsüme yaslayıp gözlerini kapattı. Arabadayken hep çabucak uykusu geliyordu.
Aksiyonlu gecemizden bir sonraki günü arabayla gezinti yaparak geçirmeye karar vermiştik. Taehyung hyung arabayı -daha doğrusu limuzini- kullanırken, Lia ve Naeji beraber anime izleyip kıkırdıyorlardı. Hoseok ve Jimin hyung birbirlerine salak salak fotoğraflar çekip gülüyorlardı. Miyeon noona ise Hyemin'in bana yaptığı gibi başını Namjoon hyung'un omzuna yaslamıştı ve camdan dışarıyı seyrediyordu.
Hiç bu kadar rahat ve keyifli olduğumu hatırlamıyorum. Hayatım boyunca hep insanlardan çekindim, kaçtım, utandım, hiçbir zaman grup etkinliklerine dahil olmadım. Şimdi ise, etrafımdakiler olmasa boşlukta kalırım gibi hissediyorum. Göğsümde uyuyan, lavanta kokusuyla bana huzur veren bir sevgilim olduğu gerçeği hâlâ bir rüya gibi geliyor.
Fakat asıl ve en büyük sorunum giderek yaklaşıyor.
Mezuniyet.
O gün kimliğimi açıklamam gerekecek. Seunghan veya çetesi artık benim için tehdit olsun olmasın, bunu yapmam gerek. Çünkü o yapmasa bile bir gün başka biri beni ifşa veya rezil etmeye çalışabilir.
Hayır, buna izin veremem. Bunu yapan ben olmalıyım.
Animeboy'un kimliğini, Jeon Jungkook'un ta kendisi açıklamalı. Hiçbir korkusu ve endişesi olmadan.
Olmadı, Cafer'i ararım artık...
***
nxndmdmxmxöld niye böyle bir şey yaptım ben de bilmiyorum ama umarım ponçik yüzlerinizi güldürebilmişimdir <33
Ne ara 55K olduk fiyuvv
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Animeboy Π Jeon Jungkook •
FanfictionPopüler bir instagram kullanıcısı olan Animeboy, gerçek hayatta sosyal fobisi olan, en ufak şeyden kaygılanan ve insanlarla rahatça iletişim kuramayan biridir. Platonik olarak aşık olduğu kızı instagram üzerinden takip etmesiyle işler karışmaya başl...