2️⃣7️⃣❤️❤️

150 8 75
                                    

On mi vážne dal pusu na líce...páni.

Vstúpila som do domu. Opice ešte stále spali, no Jungkook ku mne podišiel a oprel ma o stenu.
,,Byung...."on to určite videl...ach bože.
,,Jeon, mlč. Bolo to len kamarátske a nemôžem za to. Vieš, že som len tvoja"pobozkala som ho.
,,Teraz sa utekaj domov zbaliť, pretože dnes ideme na ten hotel"dodala som. Jungkook sa usmial.
,,Už sa nemôžem dočkať"dodal a potom odišiel. Ja som vybehla hore schodami k tým dvom opiciam
,,Vstávať, opice"odtiahla som závesy. Lucy sa pretočila na druhý bok a Leo mi ukázal prostredník.
,,Fajn"spomenula som si na to, ako som bola u babky a títo dvaja ma zobudili tým, že na mňa vyliali pohár vody. Tak teraz im to vrátim, hehehe.
Zišla som dole do kuchyne, napúšťala dva poháre vody a vrátila sa späť do svojej izby, kde som to na nich vyliala. Okamžite vstali.
,,Ty mrška"naštvane povedal Leo a postavil sa. Vedela som, čo to znamená, tak som začala okamžite utekať.

Utiekla som na záhradu, lenže Leo bol stále za mnou. Pribehol ku mne dal ma na zem a začal ma štekliť. V ten moment na ulicu vyšiel Yoongi. Hodil na nás vážne divný pohľad. Neriešila som to a ďalej sa snažila kopnúť Lea. Lenže veľmi sa mi nedarilo, tak som ho pobozkala. Áno, pobozkala som ho. Ale len preto, aby ma ten hajzlik pustil.
Keď som sa od neho odtiahla, zmätene sa na mňa pozeral a predýchaval to, čo sa práve teraz stalo. Ja som využila možnosť a zhodila ho zo seba. Potom som utiekla dnu do domu. Lucy sa práve sprchovala a hlasno si spievala.

,,Don't cry, snowman, not in front of me
Who'll catch your tears if you can't catch me, darling
If you can't catch me, darling
Don't cry, snowman, don't leave me this way
A puddle of water can't hold me close, baby
Can't hold me close, baby
I want you to know that I'm never leaving
'Cause I'm Mrs. Snow, 'til death we'll be freezing
Yeah, you are my home, my home for all seasons
So come on, let's go
Let's go below zero and hide from the sun
I love you forever where we'll have some fun
Yes, let's hit the North Pole and live happily
Please don't cry no tears now, it's Christmas, baby
My snowman and me
My snowman and me
Baby-"vtedy však k dverám od kúpeľne prišiel Leo a hlasno zakričal: ,, DRŽ HUBU LUCY, NEDÁ SA TO POČÚVAŤ"chudák Lucy. Mala tam vystúpenie pred šampónami a on ju takto ponížil. Čo si teraz musia tie šampóny o ňom myslieť.

Vybrala som sa rýchlo pobaliť. Už na tom hoteli chcem byť čo najskôr. Nemôžem sa dočkať, hlavne preto, lebo tam budem s Jungkookom.

______________

Vonku začalo trúbiť auto. Bol to Jungkook. Všetci traja sme si vzali svoje veci do hotela a vybehli vonku. Zamkla som dvere. Jungkook nám pomohol dať naše veci do kufra. Keď zavrel kufor, chytila som ho za ruku a pobozkala ho. Chytil ma za pás a pritiahol si ma bližšie k sebe.
,,Ľúbim ťa"povedala som, keď sme sa od seba odtiahli. Jungkook sa usmial a povedal: ,,Aj ja teba. Viac, než si dokážeš predstaviť"hneď na to mi dal krátky bozk.
,,Hej vy dve hrdličky, nechajte si to na hotel"povedala Lucy. Zasmiali sme sa a nastúpili do auta. Samozrejme, že som sedela pri Jungkookovi. Naštartoval a hneď na to dal jeho ruku na moje stehno.

Cesta do hotelu bola hodinová. Lucy a Leovi sa celú cestu ústa nezastavili. Stále sa buď hádali, mali blbé narážky alebo rozprávali vtipy. Prišlo mi to strašné vtipné. Aspoň sme sa cestou do hotela nenudili.

Konečne sme tam boli. Tá príroda, hory, lesy, chaty, hotely ...všetko to bolo krásne. Vybrali sme sa do nášho hotela. Recepčná nám dala naše kľúče od izieb. Boli sme na najvyššom poschodí. Na piatom. Vzali sme si našu batožinu a s výťahom sa vybrali do našich izieb. Lucy s Leom mali izbu hneď oproti nám. Rozdelili sme sa.

V našej izbe bola jedna veľká manželská posteľ, menšia pohovka, televízor, balkón, dve skrine na oblečenie, jedna skriňa na ostatné veci a dokonca tam bola aj malá chladnička.
Ľahla som si na posteľ a pozerala do stropu, keď v tom sa Jungkook dal nado mňa.
,,Čo si želáš, daddy?"prešla som rukou pod jeho tričko. Jungkook sa uškrnul, nahol sa k môjmu uchu a pošepkal: ,,teba, baby girl"vtedy mi srdce začalo biť ako o závody.
Pretočila som sa tak, že tentokrát bol on podo mnou a začala ho bozkávať. Jungkook ma chytil za zadok a spolu so mnou sa posadil. Zavrtela som sa, aby som ho vzrušila, čo sa podarilo, keďže zavzdychal. Tentokrát som sa uškrnula ja.
Jungkook mi dal dole tričko a chystal sa mi rozopnúť podprsenku, lenže samozrejme, že sa mu to nepodarilo, keďže na dvere niekto zaklopal a hneď na to vstúpil do izby. Bol to Leo s Lucy. Rýchlo sme sa od seba odtiahli.

,,Oh, prepáčte"povedala Lucy. Leo sa otočil k dverám, keďže si všimol, že nemám tričko. Rýchlo som sa obliekla.
,,Ja len že...ideme s Leom do bazénu, idete s nami?"opýtala sa Lucy.
,,Nemyslím si-"Jungkook chcel niečo povedať, lenže som ho zastavila.
,,Samozrejme"povedala som. Lucy sa usmiala a spolu s Leom odišli do svojej izby. 
,,Bože, Byung"vzdychol Jungkook. Zasmiala som sa a podišla k dverám, aby som zamkla.
,,Viem, daddy. Už ťa nemôžem stále nechávať trpieť"podišla som k nemu a opäť si na neho sadla.
,,Možno, že momentálne nestíhame urobiť toho viac, ale..."prešla som mu po jeho kamarátovi na čo zavzdychal.
,,Možno, že ešte niečo stihneme..."dokončila som vetu a kľakla si. Jungkook nahodil prekvapený výraz. Rozopla som mu nohavice, ktoré mu boli momentálne tesné a vyzliekla mu ich. Ostal iba v boxerkách, no aj tie som mu po chvíli vyzliekla.
Zhrozila som sa, keď som videla jeho kamaráta...bol až príliš veľký. Bože, prečo som to začala...ale teraz už nie je cesty späť.

Chytila som ho do obidvoch rúk dala ho do úst. Jungkook hlasno vzdychol. Pomalým tempom som začala hlavou pohybovať. Jungkook sa pravdepodobne snažil ovládať.
,,Nemusíš sa ovládať, daddy. Urob to, ak chceš"povedala som. Hneď na to ma Jungkook chytil za vlasy a začal si určovať vlastné tempo. Mierne som sa začala dusiť, ale snažila som sa to nedať najavo.
,,Ku*va, Byung. Si tak sexy"povedal Jungkook veľmi hrubým hlasom. Bolo to sakra sexy.
,,Chceš, aby som opíchal tvoju pusinku, baby girl?"zhrozila som sa, keď sa ma opýtal túto otázku.
,,Mhmm"Jungkook vzdychol a začal tvrdo prirážať do mojich úst. Dusila som sa, ale ako som vravela, snažila som sa to nedávať najavo.
,,Oh fuck, baby girl. Už budem"hneď na to sa Jungkook urobil do mojich úst. Spolkla som to, keďže som chcela byť tou najlepšou, ktorú mal kedysi v posteli. Postavila som sa a pobozkala ho.
,,Shit, Byung...bolo to úžasné"mierne som sa začervenala, keďže som sa tak trošičku cítila trápne.

Jungkook sa rýchlo obliekol, postavil sa a pobozkal ma.
,,Na toto nikdy nezabudnem"dal mi jednu slabšiu ranu po zadku.
,,Idem si po plavky"povedala som a šla si po plavky. Hneď na to som Jungkookovi hodila aj tie jeho a vzala si osušku.
Spoločne sme sa vybrali k bazénu. Po celý čas ma Jungkook držal za ruku. Cítila som sa s ním v bezpečí. Až teraz som si uvedomila, že bez Jungkooka už nemôžem byť ani chvíľu.











Zdrastvujte ribjata 🤓 áno ja žijem 🦊 dostala som opäť chuť do písania, len kvôli Kui-lan, takžeee môžte sa jej poďakovať 😌 zatiaľ baii ❤️

-ospravedlňujem sa za gramatické chyby, či preklepy


























Double Love Where stories live. Discover now