1️⃣6️⃣❤️

180 14 17
                                    

,,Babii, tak ja idem"rozlúčila som sa s babkou a vybrala sa s Leom a Lucy na plaváreň.

Včera sme celý večer pozerali filmy. O pol jedenástej odišli, pretože im volali rodičia. Rozlúčili sme sa. Ja som ešte napísala Jaei, JiWon a aj Kookovi a potom šla spať. Ráno ma zobudili moje dve opice. Obliali ma vodou.

Keď sme prišli na plaváreň, ja s Lucy sme sa vybrali do ženských šatien. Nemala som v pláne ísť do bazéna.
,,Určite tam budú sexy chalani"povedala Lucy a šibalsky sa usmiala. Zasmiala som sa nad ňou. Potom sme sa vybrali k bazénu. Leo sa tam už potápal. Lucy skočila do bazénu. Ja som ostala stáť pri bazéne.

,,Byung, poď do vody"zavolal ma Leo. Pokrútila som hlavou na znak nesúhlasu. Leo si povzdychol a vyšiel z vody. Vedela som čo má v pláne.
,,Leo, ani to neskúšaj!"výhražne som ho upozornila. Leo sa uškrnul a podišiel bližšie ku mne. Začala som utekať. Prešla som na druhú stranu plavárne. Tam boli nejakí chalani, ktorí pozorovali skupinku dievčat.
,,A mám ťa"odrazu sa za mnou objavil Leo, ktorý ma následne zdvihol a hodil do vody. Tí chalani to videli a začali sa smiať. Ja som sa vynorila z vody a snažila sa zbiť Lea.
Lucy k nám priplávala a začala topiť Lea. Smiala som sa. Odrazu všetci chalani skočili do vody. Bolo ich asi päť.

Keď sa vynorili, jeden z nich ku mne podišiel.
,,Teba som tu ešte nevidel, odkiaľ si?"opýtal sa ma. Prekvapene som sa na neho pozrela, no potom som mu odpovedala: ,,zo Seoulu, chodím tu k babke, prečo sa pýtaš?"tentokrát som sa ho opýtala ja.
,,Len ma zaujíma odkiaľ je takéto pekné dievča"povedal a uškrnul sa. Ošpliechala som ho vodou.
,,Neflirtuj"povedala som a zasmiala sa.
,,Odhalila si ma"zasmial sa tiež.
,,Volám sa Changbin"predstavil sa.
,,Byung"pousmiala som sa. Potom sme sa ešte chvíľu spolu rozprávali. Nakoniec som šla naspäť za Leom a Lucy, ktorí plávali pri kraji bazéna a naťahovali sa.

Keďže som už mokrá, kvôli LEOVI, tak som skočila do vody. Zľakli sa. Keď som sa vynorila, začala som sa smiať. Potom sme sa začali všetci traja dohadovať, kam sa pôjdeme najesť.
Nakoniec sme sa všetci dohodli, že pôjdeme do blízkej pizzerie.

,,Byung má nového nápadníka, hmm"provokovala ma Lucy, keď sme vyšli z plavárne. Zasmiala som sa nad tým.
,,Nemám, je to len...známy"povedala som. Lucy sa uškrnula.
,,Jasné, najprv známy, potom kamarát a nakoniec skončíte spolu v posteli"povedala Lucy. Jemne som ju strčila.
,,Nie vďaka, mne sa páči niekto iný"bránila som sa.
,,Jungkook"ozval sa Leo.
,,Pre-teda NIE, DRŽ HUBU"začala som sa červenať. Lucy s Leom sa na mne dobre zabávali.

Po niekoľko minútovej ceste sme zastavili pred našou obľúbenou pizzeriou.
Vstúpili sme dovnútra, objednali si pizzu a sadli si za stôl. Lucy s Leom sa tam o niečom rozprávali. Ja som sa pozerala von oknom a rozmýšľala.
Čo asi tak robí Jungkook? Je v poriadku? Už od včerajška mi nenapísal.

Vybrala som mobil a napísala mu.

Moja mačička 🤤❤️
Heyy, Jungkook. Si v poriadku? Prečo mi neodpisuješ?

Neodpísal. Posmutnela som a mobil odložila.

,,Byung, deje sa niečo?"opýtala sa Lucy. Hneď na to nám priniesli našu objednávku. Hneď sa do toho pustili.
,,Nie, nič sa nedeje"povedala som a vzala si kúsok pizze.
,,No jasné"povedal Leo. Viac sme sa k tomu nevracali.

Bolo už pol siedmej a my sme sa prechádzali po parku a rozprávali sa.
,,Pôjdeme na párty!"zakričala Lucy, a začala okolo nás natešene skákať. S Leom sme súhlasili.

Šli sme do blízkeho baru. Samozrejme už pred budovou bol cítiť smrad cigariet a alkohol. A kto vie ešte aké omamné látky. Vstúpili sme dovnútra a namierili sme si to k baru kde sme si objednali alkohol. Potrebovala som sa uvoľniť a na nič nemyslieť.

S Leom a Lucy sme vypili jednu fľašu alkoholu. Potom aj druhú. Odrazu som v podnapitom stave vyšla na parket a začala tancovať. Všetci sa postavili do kruhu a pozerali na mňa. Kebyže som nemala v sebe toľko alkoholu, tak by som takúto šialenú vec nikdy neurobila. No však teraz mi to bolo úplne jedno. Keď skončila pesnička na ktorú som tancovala, všetci začali tlieskať. Užívala som si to. Potom sme sa vystriedali. Do kruhu šiel nejaký chalan a začal tancovať. Odrazu ma nejaký neznámy chalan, chytil za zadok. Chcela som mu streliť, lenže bola som slabá. Tak som to nechala tak a šla sa napiť alkoholu.
,,Kde sa to v tebe vzalo"Leo bol v úžase. Len som mykla plecami, obidvoch chytila za ruku a ťahala ich k ostatným.

Takto uvoľnene som sa nikdy necítila. Nemyslela som na nič. Teda...ja som vôbec nemyslela. Robila som, čo sa mi zachcelo.

Odrazu hudba stíchla a ľudia odchádzali preč. Neviem prečo utekali, ale radšej som šla aj ja. Lenže bolo neskoro...zastavili ma policajti. Vtedy mi už nebolo všetko jedno.
,,Slečna, idete s nami"chytili ma za lakeť a ťahali von. Prikázali mi sa posadiť do policajného auta. Ruky mi pripútali, aby som sa o nič nepokúšala. Ešte niekoľkých, čo nestihli utiecť, vzali so sebou.

Vyrazili sme. Tuším že na policajnú stanicu. Triasla som sa od strachu. Vonku bola už tma. Zvonil mi mobil. Bolo to trápne, pretože som ho nemohla zdvihnúť a bola som v aute s policajtami.
Po chvíľke cesty sme zastavili pred policajnou stanicou. Spolu s policajtom, čo sedel pri mne vzadu som vystúpila. Na stanici mi pokladali otázky, a testovali ma, či nie som pod vplyvom nejakej látky. Chvála Bohu mala som v sebe iba alkohol, nič viac. Nakoniec ma pustili domov so slovami "nechoďte už na žiadne párty, môžete sa len zbytočne dostať do problémov a to nechcete".

Nevedela som, kde to som. Zavolala som Leovi.
,,Preboha Byung si v poriadku? Čo sa stalo?"začal sa vypytovať.
,,Áno som v poriadku...no ak sa teda nepýtaš, či mi nie je zle, ale prosím ťa, príď po mňa som pred policajnou stanicou a neviem ako sa dostať domov"povedala som.
,,Ok, hneď som tam"s týmito slovami hovor zrušil. Po chvíľke pri mne zastavilo Leove auto. Bola som neskutočne šťastná, že tu je. Bolo mi fakt zle. Nastúpila som na miesto spolusediaceho.
,,Čo sa stalo?"opýtal sa.
,,Leo, prosím zajtra to vyriešime, je mi naozaj zle"Leo prikývol.
,,Vlastne...nie si náhodou tiež opitý?"opýtala som sa ho. Leo sa zasmial.
,,Vypila si toho viac než ja a taktiež, musel som po teba nejako prísť"povedal. Ďakovne som sa na neho usmiala. Zastavil pred babkinim domom. Rozlúčila som sa s ním a vystúpila z auta. Bolo pol jednej, uhh. Vošla som dovnútra. Babka už spala. Chvála Bohu, nechcem aby ma videla v takomto stave.

Len čo som vstúpila do mojej izby, hodila som sa na posteľ, prikryla sa perinou a len čo zavrela oči zaspala.

Ráno som sa zobudila o dvanástej. Myslela som si, že mi praskne hlava. Bolo mi neskutočne zle, ešte viac než včera. Už NIKDY nebudem piť.

Pretočila som sa na posteli, vzala mobil a zapla ho. Jungkook mi napísal. Hneď som si správu zobrazila.

Trapko 😝❤️
17:38
Som v pohode, nemusíš mať starosti

23:46
Byung, čo to je za video, kde tancuješ?! Kde si to sakra bola?

Aké video ?!

Moja mačička 🤤❤️
Aké video ??

Takmer hneď mi odpísal. Jungkook mi poslal video. Tancovala som tam na tej včerajšej párty. SAKRA KTO MA NATÁČAL.

Moja mačička 🤤❤️
Čo to sakra je, odkiaľ to máš?!

Trapko 😝❤️
Poslal mi to Taehyung

Moja mačička 🤤❤️
Taehyung? On bol na tej párty?

Trapko 😝❤️
Áno bol...Byung sakra, prečo si tam šla?

Moja mačička 🤤❤️
Bola som tam s kamarátmi

Trapko 😝❤️
Taehyung mi ešte povedal, že ťa z tej párty odniesli policajti. Čo si sakra vyvádzala?!

Neodpísala som mu. Čo všetko sakra Taehyung videl.











- ospravedlňujem sa za gramatické chyby, či preklepy



Double Love Where stories live. Discover now