Takže si to zhrnieme....
Kde bolo tam bolo, za siedmimi horami a siedmimi dolinami, bol jeden mladý pár. Jedného dňa sa im narodila dcéra, menom Kim BeomByung. Mala krásny život v Seouli. Jej rodičia ju milovali. No po rokoch sa ich vzťah začal ničiť. Začali hádky. Pricházdali traumy a depresie. Keď už mala okolo 12-tich rokoch sa tie hádky skončili. Prečo? Pretože prišiel ROZVOD.
Byung bola z toho na dne. Raz sa pokúšala spáchať samovraždu. No na našťastie, ju stihol niekto zachrániť. Bol to chlapec, menom YOONGI. Dokonalý chalan s ktorým začala tráviť, čoraz viac času. Bol jej najlepší kamarát. Bol jej ako starší brat.
No aj to chceli rodičia zničiť. Mama sa chcela presťahovať a zobrať si Byung do svojej opatere. Byung robila všetko preto, aby sa nemusela odsťahovať niekde na druhú stranu Kórei. A tak rodičia začali spolupracovať, a Byung si dali na striedaciu starostlivosť.
No aj keď dcéra chodila k obom rodičom, nevyhnula sa zbytočným hádkam.
A teraz má 18 a chodí so svojím najlepším kamarátom na strednú.
,,Kim BeomByung!"rýchlosťou svetla som zodvihla hlavu z lavice.
,,Áno, pán profesor?"opýtala som sa.
,,Povedz nám o čom som rozprával"
,,Hmm"Začala som rozmýšľať. Absolútne som nevedela o čom rozprával.,,Byung, za tento týždeň, je to už po tretí krát! Takýmto prístupom prepadneš!"
,,Ospravedlňujem sa, už sa to viac nestane"
,,To rozprávaš vždy"pokrútil hlavou, a ďalej sa venoval učeniu.Sklonila som hlavu, a nenápadne som sa pozrela na svojho spolusediaceho Yoongiho. Ten sa na mne ako vždy zabával. Mala som chuť sa prepadnúť pod zem.
,,Tak žiaci o chvíľu je koniec hodiny, takže si napíšeme-"no, našťastie nestihol dorozprávať, pretože zazvonilo na koniec celého vyučovania a žiaci sa začali baliť.
,,Ja som ešte neskončil!"zakričal. Žiaci ako na povel si opäť sadli a vybrali si zošity s perami.
To nám robí vždy! Veď zvonček má ukončiť vyučovanie, nie učiteľ.
,,Takže spravíte na A3 projekt o téme, ktorú sme sa dnes učili. Máte na to dva mesiace, takže si na tom dajte záležať. Prajem pekné prázdniny. Koniec vyučovania"všetci sa zase postavili na odchod.
,,Čo sme dnes preberali?"opýtala som sa Yoongiho, keď sme vychádzali z triedy.
,,Ty si fakt blbá"udrel ma po hlave a zasmial sa.
,,Heeej, ja za to nemôžem"
,,A kto? Ja?"vošli sme do jedálne.,,Ja neviem, možno že áno"Yoongi sa len zasmial a spolu sme šli k stolu kde sedeli naši kamaráti.
,,Čaute"pozdravili sme ich. Pozdrav nám opätovali. Sadla som si ku Jae, a vedľa mňa si sadol Yoongi. Pozrela som sa na tú "gebuzinu", ktorú navarili takzvané kuchárky. Bez urážky, ale vyzeralo to ako humus pre svine.
Odstrčila som to od seba a nahla sa k Jaei.,,Chro chro"zachrochtala som, a začala utekať, aj s tou gebuzinou. Po ceste som sa smiala ako šibnutá.
,,Byuung, čakaj ma !"zakričal Yoongi na celú jedáleň. Zastavila som, a pozerala sa na Yoongiho, ktorý sa snažil behať aj s táckou.
Zabávala som sa na Yoongimu. No však smiech ma rýchlo prešiel, pretože mi na hlave pristálo niečo nechutné. Pustila som svoju tácku, takže mi tá gebuzina spadla na nohy.
Dotyčný sa začal smiať. Hneď som vedela kto to je. Nikto iný nemá taký smiech ako on. Otočila som sa k nemu.
,,Jungprd!!!"zakričala som a kopla mu do nohy. Ten zasyčal a chytil si miesto, kde som ho kopla. Chcela som doňho skočiť, no Yoongi ma chytil a pritiahol ma k sebe.
,,Byung, ukľudni sa"pošepkal. Mala som neskutočné nervy, takže ukľudniť som sa nedokázala.
Jungprd sa na mne len zabával, a to ma nesmierne štvalo. Nejako som sa vymotala z Yoongiho zovretia a pripravila sa na skok. Lenže som sa pošmykla na Yoongiho tácke, a spadla. Tvár som mala na zemi. Cítila som sa ako korytnačka.
,,Klaniať sa mi nemusíš"povedal Jungkook. Vtedy k nám pribehla učiteľka a pomohla mi vstať.
,,Jeon Jungkook do riaditeľne !"zakričala, a spolu s Jungkookom odišla. Celá jedáleň sa pozerala na nás.
Pozrela som sa na Taeho a Jina. Darovala som im nepekné pohľady a naštvane som utiekla z jedálne.
,,Byung!"zakričal na mňa Yoongi, keď som si zobrala tašku a vyšla z areálu školy. Odignorovala som ho a ďalej pokračovala v ceste.
,,Byung, no tak"chytil ma za ruku a otočil si ma tvárou k sebe.
,,Yoongi, chcem ísť domov"povedala som a vytrhla som sa mu zo zovretia.
,,Ale veď, poďme spolu"povedal Yoongi a opäť ku mne pribehol. Povzdychla som si a spomalila. Pozrela som sa na Yoongiho a pousmiala sa.
,,Nepôjdeme dneska vonku?"opýtal sa ma Yoongi.
,,Dneska sa mi nechce, ale ak chceš môžme byť zasa spolu"trochu som sa zasmiala.
,,Noo...to by nebol zlý nápad...pôjdem s tebou domov a ty sa umyješ, pobalíš a pôjdeme k nám?"opýtal sa.
,,Oki"pousmiala som sa a spolu s Yoongim zastavili pri mojom dome teda otcovom.
Vošli sme doň. Topánky sme hodili do kúta, tak ako aj tašky. Schody som brala po dvoch. Zobrala som si prvé veci, ktoré mi prišli pod ruku a vletela do sprchy. Nejako som si zmyla tú gebuzinu z vlasoch, aj keď to šlo veľmi ťažko.
Po chvíli som vyšla zo sprchy a rýchlo sa obliekla. Následne som si vyfénovala vlasy a vyšla z kúpeľne.
Vošla som do svojej izby v ktorej mi Yoongi urobil neporiadok.,,To vážne?"opýtala som sa ho. Ležal na posteli, ktorá BOLA upravená, no však teraz už nie je a pozeral do mobilu.
Ani sa neozval, len sa usmieval do mobilu ako postihnutý.Skočila som na posteľ.
,,S kým si píšeš?"opýtala som sa a zobrala mu mobil. On si zobral môj a taktiež si prezeral správy.
Toto bolo u nás normálne. Vždy keď sme boli spolu, tak sme si navzájom pozerali do mobilov. Nič nebolo pre nás tajomstvom. Všetko sme o sebe vedeli. Ja som napríklad vedela aj to, že môj najlepší kamarát už nieje panic. Hahah.
Písal si s nejakou "Suzy". Úprimne....neviem prečo, ale trošičku vážne len trošičku som žiarlila.
,,Kto je tá Suzy?"opýtala som sa.
,,Kamarátka zo škôlky"povedal a ďalej sa venoval môjmu mobilu. Mykla som plecami a začala si prezerať jeho správy s ňou.
,,Poďme už k tebee"zatriasla som s ním.
,,Nechce sa mi vstávať"povedal.
,,Yoongii, veď už pooď"vytrhla som mu mobil a utekala k jeho domu. Bol náš sused, takže bola to výhoda.
Po chvíli prišiel aj on.
,,Za toto mi kúpiš čokoládu"povedal.
,,A to už prečo?"opýtala som sa ho.
,,Pretože si ma donútila vyjsť z postele"zasmiala som sa. S Yoongim sme vstúpili do ich domu a spolu skočili na pohovku na čo sme sa zasmiali.,,Čo si pustíme?"opýtal sa ma Yoongi.
,,Rozprávku"nahodila som široký úsmev.
,,Takú pre veľké deti"uškrnul sa a niečo zapol. Keď som zistila čo to je, začala som protestovať.,,Niee, Yoongi to nemyslíš vážne"protestovala som.
,,Ale myslím"uškrnul sa. Povzdychla som si a začala pozerať horror, ktorý zapol. V polovici horroru som dala hlavu do Yoongiho hrúde. Cítila som ako sa zasmial. Keď to skončilo, odtiahla som sa od neho a pozrela na hodiny. Bolo už desať hodín. Wau... To tak rýchlo zbehlo.,,Teraz pusť rozprávku"urobila som psie oči. Pousmial sa a zapol rozprávku. Oprela som sa o jeho rameno a pozerala. Ani som si neuvedomila, ale zaspala som.
- ospravedlňujem sa za gramatické chyby, či preklepy
YOU ARE READING
Double Love
Romance,,Nikdy som si nemyslela, že práve ty budeš ten, do ktorého sa zamilujem" ________________ 18- ročná Kim BeomByung žije obyčajný život teenagera. Rodičoch má rozvedených a súrodencov nemá žiadnych. Jej sused Min Yoongi je jej najlepší kamarát s ktor...