2⃣❤️

326 23 78
                                    

Zobudila som sa a pozrela sa na Yoongiho. Ten ako vždy spal.
Bože ten chlapec je druhá šípková Ruženka. Teda šípkový Rúženec.

,,Yoongii"začala som s ním jemne triasť. Keď to nezaberalo, udrela som mu po zadku. Hneď sa zobudil.

,,To čo si urobila?"opýtal sa ma.
,,Mal si tam muchu"odpovedala som.
,,Ty si celá mucha. Malá a otravná"začal sa smiať.
,,Hejjjj, ja nie som malá a už vôbec nie otravná!"
,,Si menšia než Jimin"povedal a opäť sa začal smiať.
,,Ale vyššia než Jiwon"vyrovnala som sa a nahodila hrdú tvár. Zasmial sa a skočil na mňa. Nechápala som čo to urobil.

,,Preboha to čo robíš?"opýtala som sa ho a snažila sa ho od seba odkopnúť. Yoongi sa len uškrnul. Začali sme sa ,,biť".

,,Yoongi!!"zakričala som. Vtedy sa otvorili vchodové dvere a do obývačky vstúpila jeho mama.
Keď nás uvidela zarazila sa a ostala stáť v dverách. Obidvaja sme si rýchlo sadli.
Dva krát zaklipkala očami, otočila sa a odišla.

,,Ty idiot!"hodila som po ňom vankúš. Začal sa smiať.
,,Prečo si to urobil?!"opýtala som sa ho.
,,Lebo si ma zobudila"neprestal sa smiať.
,,Idiot" postavila som sa.
,,Kam ideš ?"opýtal sa ma Yoongi. Pozrela som sa na neho.
,,Do tvojej izby"uškrnula som sa.
,,Tak to niee"postavil sa. Začala som utekať hore schodmi, ale s mojou takzvanou šikovnosťou, som sa potkla, a spadla. Hneď na to sa o mňa potkol Yoongi a spadol na mňa.

,,Au"zasyčala som. Yoongi sa pomaly postavil a začal sa smiať. Tiež som sa postavila a taktiež sa začala smiať. Len čo som sa trocha ukľudnila, tak som opäť začala utekať do Yoongiho izby. Vošla som do nej a skryla sa pod prikrývku.

,,Si hrozná"povedal a sadol si na posteľ. Vykukla som a opäť sa skryla.

Po piatich minútach som si sadla k Yoongimu. Ten to využil a ľahol si.
Pozrela som sa na neho a ľahla si k nemu. Obidvaja sme sa prikryli. Yoongi niečo zapol na notebooku, ktorý ani neviem z kadiaľ vzal, ale nechcelo sa mi pýtať.

Takto sme tam ležali asi dve hodiny, pokiaľ mi nezačal zvoniť mobil.

,,Ahh, nedajú pokoj"zobrala som ho a priložila si ho k uchu.

,,Noo?!"ozvala som sa do mobilu. Ani neviem, kto mi volal, ale to som hneď zistila, keď sa z mobilu ozvalo ,,wuaaaa".

,,Čo chceš, ty smrad?"opýtala som sa.
,,Poď von, byungshin"povedala Jaea.

,,Teraz?! Veď je ráno, ty krava"
,,Už sú tri hodiny!!"zvrieskla do mobilu, až som sebou trhla. Hneď na to som sa začala smiať.

,,Nechce sa mi"
,,Šak byungshin, nebuď lenivá"
,,Neee"
,,Wuaaaa"
,,Dávam ti pol hodinu na to, aby si prišla do parku, ani o minútu neskôr"vypla. 

,,Preboha, až tu som to počul"povedal Yoongi.
,,Ideme vonku"povedala som a opäť si ľahla.

Prešla pol hodina a my sme ešte stále ležali v posteli. Lenže opäť mi začal zvoniť mobil.

,,Čo chceš ?!"
,,Byungshin!! Kde si, ty smrad!?"
,,Veď už idem"zložila som a vyskočila na rovné nohy.

,,Yoongi, rýchlo sa obleč, za päť minút ideme"rýchlo som schmatla Yoongiho tepláky s tričkom a vybehla von z izby. Hneď na to som vbehla do kúpeľne v ktorej som sa následne zamkla a rýchlosťou svetla sa obliekla.
Oblečená som vybehla z kúpeľne.

,,Tie tvoje veci si nechávam"oznámila som Yoongimu.
,,To mi je už jasné"zasmial sa. Chytila som ho za ruku a začala som ho ťahať. Po desiatich minútach sme prišli do parku, kde nás už čakali naši kamaráti.

,,Wuaaaa"skočila na mňa Soojae a začala ma biť.

,,Veď prestaň"so smiechom som ju zhodila na zem a začala utekať ku Jiminovi za ktorým som sa následne skryla.

,,Jimin ty si býk, tak ju napadni!"Jimin s Jiwon sa na mňa nepekným pohľadom pozreli. Hneď som cúvla, pretože viem, čo tí dvaja dokážu, keď sú nasratí. Dvaja agresívni trpaslíci, čo vám poviem.

Keď sa Jaea ukľudnila, čo trvalo asi hodinu, tak sme sa vybrali na most.

,,Poďme na koľajnice"povedala Jaea.
,,Ale nemá dneska chodiť Maňa?"opýtala sa Jiwon. Jae len záporné pokývala hlavou a šla na koľajnice.

Len tak pre info. Koľajnice sú na moste a pod nimi voda, takže keď sa niečo stane, sme v riti.

Skákali sme po koľajniciach, až pokiaľ sme nepočuli trúbenie vlaku.

,,Do riti, Maňa!"zakričala Jaea. Hneď na to sme začali utekať. Všetci utekali niekde na cestu, len ja jediná som začala utekať, po tráve dole kopcom a keďže som "šikovná", tak som sa pošmykla a spadla do vody.

Rýchlo som sa z nej vynorila. Celá mokrá a zablatená som z nej vyšla a sadla si na trávu.

Pov Yoongi

Všetci sme utekali na lúku, keď v tom som si uvedomil, že nám chýba Byung. Zastavil som.

,,Do riti, kde je Byung!?"začal som panikáriť. Všetci sme sa porozhliadali okolo seba.

,,To je zle"povedal Namjoon. Hneď sme sa všetci vrátili ku mostu. Začali sme kričať jej meno. Nakoniec sme započuli jej hlas a následne sme videli ako nám máva. Rýchlo sme k nej pribehli. Bola celá mokrá a od blata. Samozrejme Jaea sa začala okamžite smiať. Každému mykalo kútikmi, hlavne mne.

,,Preboha, čo sa ti stalo?"pribehol som k nej.
,,Spadla som do vody"povedala a pozrela sa na vodu. Tentokrát sme sa začali všetci smiať. Teda okrem Byung.

,,Nesmejte sa! Nie je to vtipné!"našpúlila spodnú peru a prekrížila ruky na hrudi.

,,Ale no taak"zasmial som sa a objal ju. Čo som asi nemal robiť, keďže bola celá zablatená. Chcel som sa od nej odtiahnuť, lenže rukami ma držala.

,,Niee, Byungiee"povedal som so smiechom a rozstrapatil jej vlasy.

,,Teraz je to dokonalé"odtiahla sa odo mňa a prezrela si moje zablatené telo.

,,Si zlá"tentokrát som sa ja "urazil".
,,Čo už"mykla plecami a podišla ku Jae.

Timeskip

Pov Byung

Pri vode sme ostali, až do večera. Bola už tma, ale my sme aj tak vrieskali na celý Seoul. Vyšli sme na most a začali tam robiť blbosti. Behali sme cez cestu a kývali autám. Čo sme asi nemali robiť, keďže okolo nás prechádzala polícia, ktorá zastavila.

,,Hej vy!"zakričal jeden z nich. Spanikárili sme. Začali sme rýchlo utekať. Každý iným smerom. Po chvíli som uvidela schody, ktoré vedú pod most. Takže to znamená, že sa môžem skryť. Rýchlo som zišla schody, a pozrela sa pod most. Hneď na to som zakričala, pretože tam bol človek. Chvála Bohu len Yoongi.

,,Pšššt"chytil mi ústa. Ukľudnila som sa a pomaly aj s Yoongim sme sa skryli pod most. Keď okolo nás prešli policajti, ztuhli sme. Modlili sme sa, aby nás nenašli. A chvála Bohu nenašli. Kameň zo srdca nám spadol.

,,Poďme"pošepkal Yoongi. Prikývla som, lenže hneď na to som skoro spadla do vody. Medzi nami bola mŕtva myš.

,,Fuj, do kelu"Yoongi sa začal potichu smiať. Spolu sme vyšli z úkrytu.

,,A čo tí idioti?"opýtala som sa.
,,Zavoláme im, len musíme z tadiaľto vypadnúť"povedal Yoongi a hneď na to sme začali zasa utekať. Zastavili sme až v parku. Sadli sme si a začali zhlboka dýchať. Vydýchaní sme zavolali tým orlom.

,,Ok ja Jaei, ty Namjoonovi"povedala som Yoongimu. Trochu som sa od neho odsunula a začala volať tej bitch.

,,Kde ste?"opýtala som sa, keď to zdvihla.
,,My sme pri parku a vy?"ozvalo sa z druhej strany.
,,V parku"zasmiala som sa.
,,Byung pomleli do parku"začala sa smiať.
,,Šak, ty bitch"tiež som sa zasmiala. Vypla som mobil a hlavu som položila na Yoongiho nohy. Pozrel sa na mňa a usmial sa. Úsmev som mu opätovala a pozorovala stromy.












- ospravedlňujem sa za gramatické chyby, či preklepy

Double Love Where stories live. Discover now