3️⃣0️⃣❤️

155 9 5
                                    

Spala som pri Lucy v posteli. Predsa nebudem spať s Jungkookom, ak ma po celý čas ignoroval...
Ráno sme sa vybrali do jedálne, kde sme si vzali raňajky a sadli si za jeden stôl. Jungkook sedel oproti mne. Od rána som sa k nemu ani neozvala.

Tí chalani, ktorí sa ma pokúšali včera večer znásilniť sedeli na druhej strane jedálne a pozerali na mňa.
,,Byung. Si v poriadku?"opýtala sa ma Lucy. Prikývla som na znak súhlasu aj keď som vôbec nebola v poriadku. Lucy vedela, že klamem, ale na teraz to nechala tak. Hneď ako som dojedla, tak som odniesla tanier. Bez počkania na ostatných som sa vybrala do izby, ktorú mám s Jungkookom. Zamkla som sa v kúpeľni a začala plakať.

Po pár minútach do izby prišiel Jungkook. Začal mi klopať na dvere.
,,Byungie, zlatko, poď ku mne, prosím"povedal. Odignorovala som ho.
,,Byungie, prepáč. Uvedomil som si, ako som sa správal a máš úplne právo sa na mňa hnevať, ale prosím. Poď ku mne"nič som nepovedala.
,,Keď som sa s tými dievčatami rozprával, tak som si vážne neuvedomoval, ako som sa správal. Nechcel som ti ublížiť. Milujem iba teba, Byungie. Prosím, ver mi"mám ísť k nemu? Ešte ho trochu potrápim.
,, Zlatko, prosím. Ja som nechcel. Odpusť mi to, princezná"postavila som sa, keďže som sedela na zemi a pozrela sa do zrkadla.
,,Kľudne ma zbi, nadávaj mi a hnevaj sa na mňa, ale prosím, Byung...odpusť mi to a poď ku mne"vyšla som von. Stála som oproti Jungkookovi a nič nevravela.
Pomaly ku mne podišiel a objal ma. Ja som ho namiesto objatia začala búchať do hrude. Po chvíľke som prestala.
,,Viem, že boli krajšie ako ja...ale myslela som si, že sa ti páčim taká aká som..."pozrela som sa do zeme.
,,Byung...ty si pre mňa tá najkrajšia. Milujem iba teba"jeho dlane dal na moju tvár.
,,Nechcem ťa nikdy stratiť. Správal som sa ako idiot, odpusť mi to, mačička..."ten jeho smutný pohľad... ahh.
,,Ak to ešte raz urobíš, tak ti to už neodpustím..."povedala som. Jungkook ma s úsmevom pobozkal.

Mala som už trošku lepšiu náladu, ale stále nebola najlepšia. Jungkook si to všimol a tak ma vyzdvihol na ruky a hodil ma na posteľ, kde ma následne začal bozkávať. Spolupracovala som s ním. Jungkookove ruky skĺzli na moje boky, ktoré následne začal štekliť. Samozrejme, že som sa začala smiať, keďže som veľmi šteklivá.
,,J-Jungkook, neroob"povedala som pomedzi smiech. No Jungkook neprestal.
Snažila som sa jeho ruky dať zo mňa dole. Vtedy ma niečo napadlo...
,,D-daddyy, prosím prestaň"povedala som. Jungkook ako na povel prestal.
,,Vážne, Jeon?"zhlboka som dýchala a zasmiala sa. Jungkook mi nič na to nepovedal, iba ma začal bozkávať. Ah bože...tak veľmi milujem jeho bozky.
,,Si nádherná, princezná"začervenala som sa. Jungkook sa zasmial a dal mi pusu na líce. Rukou ma hladil po stehne a pomaly šiel vyššie. Vedela som kam toto smeruje.
Pretočila som sa nad neho a začala ho  bozkávať....

_______________________

S Jungkookom sme ležali vedľa seba. Teda ja som ležala na jeho hrudi. Boli sme pod perinou.
,,Bola si úžasná, baby girl"pozrela som sa na neho a usmiala sa..
,,Aj ty, daddy"dala som mu krátku pusu a začala mu na hrudi vytvárať všelijaké čiary. Jungkook mi jemne prešiel po mojom nahom chrbte. Následne dal jeho ruku na moje rameno, kde začal tiež vytvárať všelijaké čiary.
,,Veľmi ťa milujem, mačička. Neviem ani vyjadriť slovami ako veľmi"usmiala som sa.
,,Aj ja ťa veľmi milujem, daddy"odrazu nám niekto začal klopať na dvere.

,,Heyy, to sme my. Poďme sa niekam prejsť"kričala Lucy.
,,Daj nám päť minút"zakričala som jej naspäť.
,, Ale viac nie"zasmiala som sa.

,,Čo sa tak pozeráš. Vstávaj a choď sa obliekať. Máme iba päť minút"prikázala som Jungkookovi a zasmiala sa. Hneď na to som sa postavila a obliekla sa do vecí, ktoré boli rozhádzané po celej izbe. Jeon ma po celý čas sledoval.
,,Môžeš sa pozerať niekam inam, Jeon?"opýtala som sa ho a obliekla si nohavice. Jungkook sa zasmial a pozrel sa na druhú stranu izby. Ja som si rýchlo obliekla podprsenku a tričko.
,,Si strašne sexy, Byung"povedal Jungkook a jemne si zahryzol do pery.
,,A ty si strašný úchyl, Jeon"hodila som doň vankúš, ktorý bol na zemi.
,,Vstávaj"povedala som. Jungkook pretočil očami a vstal. Ja som sa zatiaľ vybrala do kúpeľne, kde som sa chcela upraviť, lenže spadol mi hrebeň a tak som sa musela zohnúť. Hneď na to ma Jungkook chytil za boky. Okamžite som sa vyrovnala. Začal ma bozkávať na krku a svoj rozkrok prilepil na môj zadok.
,, Jungkook, ponáhľame sa"otočila som sa tvárou k nemu a spojila ruky za jeho krkom. Opäť sme sa začali bozkávať. Lenže vyrušilo nás silné udieranie na dvere.
,, RÝCHLOOO"zakričala Lucy. Odtiahla som sa od Jungkooka a učesala sa. Jungkook si len prehrabal vlasy. Spoločne sme vyšli z izby.
,, No konečne"povedala Lucy. Leo nič nevravel iba vstal z lavičky.
,,Trápi ťa niečo, Leo?"opýtala som sa ho.
,,Len som hladný"usmiala som sa a zo svojej kabelky, ktorú som mala pri sebe som vytiahla centrálnu tyčinku.
,,Snáď ťa to aspoň na chvíľu nasýti"Leovi sa na tvári objavil široký úsmev a v očiach iskričky.
,,Ďakujem, Byung. Si úžasná"dal mi pusu na líce. Začala som sa červenať a Jungkook pravdepodobne žiarliť. Možno...žeby som mu to mohla vrátiť. Heheh.

Vyšli sme z hotelu a namierili si to do fastfoodu, keďže Leo bol ešte stále hladný. A ako sa vraví : ,,keď si hladný, nie si to ty. Daj si Snickers" lenže v našom prípade to je momentálne fastfood.
Po ceste som chytila Lea za ruku. Nechápavo sa na mňa pozrel, no asi vie, čo mám v pláne a tak to hral so mnou. Pozerať sa na naštvaného Jungkooka ma vážne bavilo. Aj Lucy si všimla moje správanie, ale tiež si asi uvedomila o čo mi ide. Po celý ten čas som sa bavila s Leom a na Jungkooka sa ani nepozrela. Trošku ma to mrzelo. Mala som chuť prísť k nemu a pobozkať ho, ale nemohla som...musím mu to vrátiť!

Keď sme sa vrátili naspäť do hotelu a pred izbami sme sa rozlúčili, tak som Leovi dala pusu na líce.
,,Dobrú noc"popriali sme si navzájom. S Jungkookom sme spoločne vstúpili do izby. Hneď ako som zavrela dvere, tak ma Jungkook oprel o stenu.
,,Čo to malo znamenať, Byung?!"bol  veľmi naštvaný. Trošku som sa bála, ale nedala som to najavo. Tvárila som sa drsne. Ak sa to teda dá takto nazvať.
,,Čo myslíš?"opýtala som sa ho s kľudom v hlase.
,,Ty dobre vieš, baby girl!"udrel do dverí. Tak teraz sa ho nebojím len trošku, ale celkom viac...vážne som ho veľmi naštvala.
,,Prestaň, rozbiješ tie dvere"naďalej som ho provokovala.
,,Ty- ARGH! Neželaj si ma"zamkol dvere a mňa hodil na posteľ o ktorú ma následne priviazal.
,,J-Jeon! Okamžite ma rozviaž"vedela som, čo teraz príde...už som to kedysi zažila.
Strhol mi nohavice aj s nohavičkami a pretočil si ma na brucho. Rozopol si opasok.
,,Ani to neskúšaj!"hneď ako som to povedala, tak som dostala prvú ranu opaskom.
,,Si tak neposlušná!"opäť som dostala ranu.
,,Ach, bože...Jeon prosím, prestaň"povedala som. Lenže to ho nezastavilo. Opäť mi dal ranu s opaskom. Začala som ľutovať, že som niečo takéto urobila...
,,Robila som len to, čo si mi robil ty, Jeon!"povedala som a dostala ďalšiu ranu.
,,Ale ja som určite nedržal to dievča za ruku a nedával jej pusu na líce, baby girl!"dal mi ďalšiu ranu, lenže tentokrát s rukou. Následne mi dal ešte ďalšie tri rany s opaskom. Keď už prestal, tak hodil opasok na roh izby a začal ma dráždiť.

Vzdychla som.

,,Teraz ťa čaká skutočný trest, baby girl" hneď ako to povedal, tak si ma pretočil na chrbát...











- ospravedlňujem sa za gramatické chyby, či preklepy
















Double Love Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt