2️⃣4️⃣❤️

137 9 28
                                    

Zobudila som sa okolo desiatej. Chvíľu som ešte ležala v posteli, potom som sa rozhodla konečne vstať. Upravila som sa a vzala si mobil. Mala som niekoľko správ, no keď som videla, že sú tam správy aj od Jungkooka, rozžiarili sa mi oči. Ihneď som otvorila správy s ním.

Trapko 😝❤️
00:43

Zlatíčko, prepáč, že som ti nenapísal, ale nič som nestíhal :( <3

1:08

Chýbaš mi :(
Už chcem byť pri tebe <3

1:15

Teraz určite spinkáš 💕<3
Prezerám si tvoje fotky, na ktorých spinkáš a predstavujem si, že som pri tebe <3
Ja teraz ešte nemôžem ísť spať, keďže tu máme takú menšiu oslavu

1:24

Bože, mám takú chuť ťa omrdať, baby girl ;)
Už som ti povedal, akoo veľmi ťa mmilujem? ;) <33
Nevviem, čo by som bbez teba robil, mačička
Meow 😼
Si ibba moja, mačička 😼😼
NIKOMU, ťa nedaaam <333 ;)

2:45

Myslím na teba neustaaale ;)

2:50

Ahoj, tu je Jungkookova sesternica. Len ti chcem oznámiť, že Jungkook je opitý, keďže sa tu pije, takže neber ho vážne ;)

Zarazila som sa. Chce mi tým povedať, že mi Jungkook klame? Zamračila som sa. Ani som Jungkookovi neodpísala. Aj tak pravdepodobne spí.

Domom sa ozval zvuk zvončeka. S povzdychom som sa postavila, keďže nemám náladu na prítomnosť ľudí. A taktiež bolo ráno, tak kto ma takto skoro otravuje.
Podišla som k vchodovým dverám a otvorila ich. Predo mnou sa objavil Taehyung.
,,Č-čo tu robíš? "ihneď som sa opýtala.
,,Ahoj sa hovorí"povedal a bez pozvania vstúpil dnu. Vyzul si topánky a skočil na pohovku v obývačke.
,,No jasné, druhý Jungkook"zamrmlala som.
,, A chcela by si, aby som bol druhý Jungkook?"uškrnul sa. Idiot.
,,Neštvi ma, ty medveď starý"povedala som. Taehyung sa zasmial. Hodila som po ňom vankúš.
,,Prečo si tu prišiel?"opýtala som sa.
,,A nemohol som?"odpovedal mi na otázku otázkou.
,,Ale prečl? Veď nie sme, ani nejako extra veľký kamaráti"sadla som si k nemu.
,,Ale môžme byť"povedal. Niečo mi tu nehralo. Odkiaľ vie, kde bývam. A prečo tu je.
,,Niečo mi tajíš, že?"štuchla som ho a dala sa nad neho. Nie nejdem Jungkooka podviesť.
,,Byung, čo to robíš?"chudák. Bol vystrašený.
,,Hovor, prečo si tu"prikázala som mu. Všimla som si na Taehyungovi, že sa musí veľmi držať, aby neurobil niečo zakázané. Nakoniec poľavil a povedal, prečo tu prišiel.
,,Fajn, poslal ma tu Jungkook"povedal. Zamračila som sa a začala ho dusiť vankúšom.
,,PRESTAŇ. MA. STALKOVAŤ!!"bila som ho. Po chvíľke som sa od neho odtiahla a nahnevane vkročila do svojej izby, kde som si vzala svoj mobil a napísala Jungkookovi.

Moja mačička 🤤❤️
JEON JUNGKOOK!
TO MA VÁŽNE MUSÍŠ NEUSTÁLE KONTROLOVAŤ?!

Po chvíľke odpísal.

Trapko 😝❤️
Noo, možno

Moja mačička 🤤❤️
Ty- veď ty počkaj, budeš mať dôvod ma kontrolovať

Trapko 😝❤️
Byung, ani neskúšaj robiť to, čo máš na myslí, inak budeš mať problém!

Moja mačička 🤤❤️
Neskoro

Začali mi prichádzať správy. Spamoval ma, no však ja som si to nepozrela.

Vybrala som si zo šatníka celkom vyzývavé veci a obliekla si ich. Náročky som sa namaľovala
Očné tiene, linky, riasenka a rúž. To bol môj make-up. Vlasy som si nechala rozpustené.
Odfotila som sa a dala to na svoje insta story, aby sa Jungkook naštval. Vyšla som z izby. Taehyung bol ešte stále v obývačke a pozeral sa do mobilu. Keď ma videl, takmer mu oči vypadli.
,,No..tak neviem, či sa toto bude Jungkookovi páčiť"povedal. Ešte stále bol v šoku, keďže toto pravdepodobne nečakal. Nie odo mňa.
,,Práve preto, poďme niekam vonku"chytila som Taehyunga za ruku a spolu s ním vyšla z domu.

Spolu s Taehyungom som sa prechádzala po meste. Náročky som ho provokovala, aby mal Jungkookovi, čo žalovať.
Celý deň sme sa len tak s Taehyungom prechádzali po meste. Potom som ho donútila ísť so mnou do baru, kde som náročky začala piť alkohol. Ešte som aj požiadala cigarety. Zapálila som si jednu a potiahla to do seba. Bolo to nechutné. Takmer som sa pozvracala.
,,Byung, to by som nerobil"povedal Taehyung. Pretočila som očami. Šla som na parket a začala tam tancovať, celkom provokatívne tance. Bola som tak opitá, že som ani nevedela čo robím.
Keď Taehyung videl, že sa to môže zvrhnúť, chytil ma a začal ma ťahať preč z budovy.

,,Toto, keď sa dozvie Jungkook..."začala som sa tam smiať. Neviem, čo mi prišlo vtipné, ale proste som sa smiala. Taehyung si povzdychol, prehodil si ma cez rameno, keďže som ledva stála na nohách a niesol ma...niekam. Netuším kam.
,,Už som ti povedala, že si sexy?"zasmiala som sa.
,,Nie, nepovedala"odvetil Taehyung a ďalej pokračoval v ceste spolu so mnou na ramene. Začala som mu kresliť po chrbte všelijaké čiary.
,,Byung prestaň s tým, je to príjemné, ale prestaň"povedal Taehyung. Opäť som sa začala smiať. Udrela som ho po zadku.
,,To čo-"nedohovoril.
,,Máš dobrý zadok"povedala som a zasmiala som sa.
,,Ja...radšej nekomentujem"zastavil pred nejakým domom. Položil ma na zem. Neudržala som rovnováhu a spadla som do kríkoch. Vybuchla som do veľkého smiechu. Určite som vzbudila všetkých ľudí na ulici.
,,Preboha, Byung. Si v poriadku?"Taehyung mi pomohol vstať.
,,Som uuplne v pohode"povedala som, a jemne ho potlepkala po líci. Taehyung pokrútil hlavou a odomkol. Opäť si ma prehodil cez rameno a odniesol ma do nejakej izby. Položil ma na posteľ.
,,Chceš sa prezliecť alebo ostať v týchto veciach?"opýtal sa.
,,Chcem Kookieho"začala som plakať. Taehyung ma objal.
,,Veď aj on chce teba, čoskoro bude tu. Možno, že príde aj skôr, než mal"povedal Taehyung. Chvíľu som tam ešte na jeho hrudi plakala, no potom som aj zaspala.

Taehyung pov

Zaspala na mojej hrudi. Uložil som ju do svojej postele. Ja som šiel spať do obývačky.

Po dvoch hodinách som šiel skontrolovať Byung. Spala, no bola odkrytá a triasla sa od zimy.
Podišiel som ku nej a prikryl ju, keď odrazu ma pritiahla k sebe a pritúlila sa ku mne.
,,Kookie, ostaň pri mne, prosím"asi sa jej snívalo niečo s Jungkookom. Keďže som ju nechcem zobudiť, tak som ostal pri nej a objatie jej opätoval. Takto som zaspal.









- ospravedlňujem sa za gramatické chyby, či preklepy





Double Love Where stories live. Discover now