2️⃣0️⃣❤️

217 13 34
                                    

,,Čo si tam tak dlho robila?"opýtal sa ma Leo, keď som sa vrátila. Tae sa na mňa uprene pozeral.
,,Volala som s mamkou"povedala som a posadila sa. Leo pokrčil plecami a pokračoval v konverzácií s Lucy a Lassie. Tae bol ticho. Neustále ma sledoval. Kopla som ho.
,,Au, čo robíš"pošepkal a chytil si boľavé miesto. Ostatní sa na nás pozreli, no potom opäť pokračovali v konverzácií.

Pozrela som sa na hodiny. Bolo pol deviatej. Postavila som sa a vzala si svoje veci.
,,Kam ideš?"opýtal sa Leo.
,,Už je neskoro, idem domov. Ešte by som sa chcela porozprávať s babkou"pousmiala som sa. Pravdu povediac, nahodila som falošný úsmev. Nemala som náladu.
,,Tak, fajn"postavil sa a chystal sa na odchod. Tak isto aj Lucy, Lassie a Tae.
,,Nemusíte, viem trafiť domov aj sama"povedala som.
,,Určite ťa nenechám ísť samú, veď Jungkook by ma zabil"keď to povedal zbledol.
,,A kto je Jungkook?"opýtala sa Lassie, a hodila na nás podozrievavý pohľad. Tae sa na tom potichu zabával.
,,Ehm...Jungkook je môj brat"povedala som. Vtedy to Lucy s Taem nevydržali a začali sa hlasno smiať.
,,No jasné. Niečo mi tajíte, že? Jungkook je tvoj priateľ?"podišla bližšie ku mne. Musela som od nej odstúpiť, pretože bola až príliš blízko.
,,Prečo sa vlastne do toho staráš? Nepoznáme sa, tak čo máš za problém"podráždené som povedala.
,,Čo mám za problém? Vraveli ste, že ty a Leo spolu chodíte!"ostala som ticho. Pohľadom som zablúdila k Leovi. Bolo na ňom vidno, že je nervózny. Potom podišiel k Lassie.
,,Lassie, ja som ti klamal. Byung nie je moja priateľka. Ja nemám priateľku, len som sa ťa chcel zbaviť, pretože si neskutočne otravná"úprimne povedal. Lassie sa naštvala a chcela Leovi streliť facku, lenže stihla som jej zachytiť ruku. Pozrela sa na mňa.
,,Ani to neskúšaj. Možno Leo nie je môj priateľ, ale je to môj skvelý kamarát a nikto mu nebude ubližovať! Hlavne nie ty, rozumela si?!"pozerala som sa jej priamo do očí. Mala som podivne strašidelný hlas. Pustila som jej ruku. Ona bez slova, podišla k Taehyungovi, ktorý sa na celej tejto scénke zabával.
,,Ideme?"opýtala som sa. Ešte stále som mala podivne strašidelný hlas. Takýto som ešte nikdy nemala. Neriešila som to a spolu s nimi vyšla z pizzerie. Lassie bola po celý čas ticho. Bolo mi jej trošku ľúto, ale...môže si za to sama.

Po niekoľko minútovej ceste sme sa rozdelili v parku. Lucy s Leom ma chceli ísť odprevadiť. Že vraj ma nemôžu nechať ísť samú. Po ceste sme sa rozprávali. Potom sme sa rozlúčili, s tým, že zajtra ešte ku mne prídu.
Vstúpila som do domu. Babka pozerala telku. Prišla som k nej a dala jej pusu na líce.
,,No čo, užila si si deň?"opýtala sa ma. S úsmevom som prikývla. Potom som vošla do izby, urobila večernú rutinu a obliekla sa do pyžama. Vonku bolo ešte svetlo, ale mne to nevadilo. 

Prišla som k babke a sadla si k nej. Objala som ju. Objatie mi opätovala. Začali sme sa rozprávať, potom sme si pozreli film.
,,A zajtra o koľkej ideš preč?"opýtala sa ma.
,,Vlak mi ide o pol jedenástej, takže asi o desiatej vychádzam z domu"posmutnela som.
,,Ale sľubujem, že tu ešte toto leto prídem"pousmiala som sa.
,,To dúfam"zasmiala sa.

Film sme pozerali až do neskorého večera. Šla som do izby a skryla sa pod perinu. Napísala som Jaei a aj Jungkookovi.

Jaei som napísala, že zajtra prídem a Jungkookovi...

Moja mačička 🤤❤️
Jungkook...prepáč. Mrzí ma to.

Chvíľku som čakala na odpoveď, no tá neprichádzala. Povzdychla som si a mobil položila na stôl vedľa postele. Keď som sa už chystala spať, tak mi prišla správa. Ihneď som sa zobudila z polospánku a vzala si mobil do ruky. Bol to Jungkook. Na tvári sa mi objavil žiarivý úsmev.

Trapko 😝❤️
Je to v poriadku, Byung. Musím sa s tým zmieriť

Cítila som sa zle. Ublížila som mu. Som hrozná.

Moja mačička 🤤❤️
Jungkook ja...musím ti niečo povedať. Ale, až zajtra.

Trapko 😝❤️
Prečo nie teraz?

Moja mačička 🤤❤️
Pretože...myslím, že bude lepšie ak ti to poviem osobne a nie cez telefón

S Jungkookom som si písala až do jednej rána. Úplne som stratila pojem o čase. Rozlúčila som sa s ním a šla spať s celkom dobrým pocitom.

Ráno ma zobudil nepríjemný zvuk budíka. Vypla som ho a pretočila sa na chrbát. Pozerala som sa do stropu. Dnes idem domov. Dnes Jungkookovi poviem všetko čo k nemu cítim. Mám strach.

Postavila som sa, obliekla sa do teplákoch a trička a namierila si to do kúpeľne. Tam som vykonala rannú hygienu.

,, Dobré ránko, babi"pozdravila som sa babke, keď som vošla do kuchyne.
,,Aj tebe, anjelik"prišla ku mne a dala mu pusu na čelo. Pousmiala som sa. Vtedy sa v dome ozval zvonček. To bude určite Leo a Lucy. Otvorila som dvere. Ihneď na mňa skočili tie dve opice.
,, Budeš nám veeľmi chýbať"povedala Lucy. Zasmiala som sa.
,,Ešte nikam nejdem, chvíľku tu budem. Na stanicu pôjdem až o desiatej"povedala som. Všetci traja sme vstúpili do kuchyne. Babka im ponúkla druhé raňajky. Samozrejme súhlasili. Všetci traja sme si sadli za stôl a začali raňajkovať. Po raňajkách som ešte poupratovala svoju dočasnú izbu a potom sa už len rozprávala s babkou, Leom a Lucy. Nakoniec som sa s nimi musela rozlúčiť, pretože som už musela vyraziť.

,,Tak ahoj babi"objala som babku. Ona mi objatie opätovala, lenže dvakrát silnejšie, ako to moje.
,,Dávaj na seba pozor, ľúbim ťa"povedala, keď sa odtiahla. Prikývla som a dala jej pusu na líce. Potom som rozlúčila aj s Leom a Lucy.
,,Ahh, budeš mi veľmi chýbať, Byungie. Ešte toto leto tu musíš prísť"silno ma objala Lucy. Potom sa odo mňa odtiahla a prišiel ku mne Leo. Taktiež ma silno objal.
,,Maj sa, Byung. Teda zlatíčko, haha. Nech sa vám to s Jungkookom vydarí"odtiahol sa a usmial sa na mňa. Taktiež som sa na nich usmiala.

,,Tak ahoj, mám vás veľmi rada. Budete mi chýbať"naposledy som ich objala a potom sa vybrala na stanicu. Prechádzala som ulicami, keď v tom pri mne zastavilo nejaké auto.
,,Nastupuj"bol to Jungkook.
,,Čo tu robíš?"opýtala som sa ho.
,,Prišiel som po teba"povedal.
,,Lenže ja s tebou nejdem"prekrížila som ruky na hrudi. Jungkook vystúpil z auta. Vedela som, čo chce urobiť. Chcela som utiecť, lenže bolo neskoro. Jungkook ma hodil do auta a pripútal ma. Zamračila som sa. Jungkook ešte dal moje veci do kufra a potom si sadol na miesto vodiča. Vyrazili sme domov.

Cítila som sa divne. Bola som neskutočne nervózna a asi to na mne bolo aj vidno.
,,Čo sa deje, Byung?"opýtal sa Jungkook. Pozerala som sa von oknom.
,,N-nič sa nedeje. Všetko je v poriadku"zakoktala som. Ahh, len sa prezrádzam.
,,Byung, vidím na tebe, že ti niečo je, tak hovor a okamžite"povedal prísnym hlasom. Vrtela som sa na sedadle a kusala si do spodnej pery. Jungkook si to všimol a chytil ma za stehno. Mykla som sebou a jeho ruku dala rýchlo preč z môjho stehna. Jungkook sa zamračil a prudko zastavil. Chvála Bohu aspoň, že na tejto ceste nejazdí veľa áut.

,,Byung, sakra! Už ma to prestáva baviť! Prečo sa takto správaš?"bol naštvaný. Pozeral sa mi do očí. Snažila som sa uhnúť pohľadom.
Jungkook sa pozrel na cestu. Potom si povzdychol a silno trepol po volante. Potichu zanadával. To som už nevydržala a silno sa rozplakala.
,,Byung, čo sa deje?"opýtal sa. Neodpovedala som. Tvár som mala zákrytú svojimi dlaňami. Jungkook ma objal. Začal ma hladiť po vlasoch. Keď som sa už trošku ukľudnila, odtiahla som sa od neho.

,,Jungkook ja...nikdy som si nemyslela, že práve ty budeš ten, do ktorého sa zamilujem"povedala som a pozrela sa mu do očí. Objavili sa mu v nich iskričky.
,,T-to ako myslíš?"zakoktal sa. Bolo to zlaté. Pousmiala som sa.
,,Včera som ti chcela niečo povedať...Jungkook, milujem ťa. A veľmi ma mrzí ako som sa správala"pozerala som sa mu do očí. Mlčal. Posmutnela som a pozrela sa do zeme. Vtedy mi Jungkook chytil moju tvár do jeho dlaní a pobozkal ma. Chvíľku som len tak sedela, no potom som začala spolupracovať.

,,Milujem ťa, Byung"povedal, keď sme sa od seba odtiahli. Začala som sa červenať.
,,Pamätáš si, ako si ma našiel v noci ležať na pohovke?"opýtala som sa ho. Prikývol.
,,Ja som počula, čo si vravel. A kvôli tomu som nemohla zaspať"uškrnula som sa.
,,Oh"znervóznel. Potom sa na mňa s mierne červenou tváričkou pozrel.
,,Takže teraz spolu chodíme?"opýtal sa. S úsmevom som prikývla. S nadšením sa prilepil na moje pery. Dala som to!












- ospravedlňujem sa za gramatické chyby, či preklepy






Double Love Donde viven las historias. Descúbrelo ahora