Po škole sme šli s Jungkookom rovno domov. Ešte stále bol trošku naštvaný, no už menej ako v škole.
Vstúpili sme dovnútra domu. Okamžite som sa hodila na pohovku v obývačke. Hneď na to mi začal zvoniť mobil. Bol to Taeyang. S úsmevom som hovor prijala.
,,Ahooj"pozdravila som sa a sadla si, keďže som ležala.
,,Ahojky krpec!! Ako sa máš?"opýtal sa. Už som ho dlho nevidela ani nepočula, takže som bola veľmi rada, že mi zavolal.
,,Celkom fajn, akurát som prišla aj s Jungkookom zo školy. A ty sa ako máš?"
,,Vieš čo...nudím sa a veľmi mi chýbaš. Poď prosím vonku"
,,Čo ja viem...zajtra mám školu"chcela som ísť, no nebol by to asi dobrý nápad.
,,Prosiim, Byungie. Všakže to urobíš pre svojho úžasného kamaráta, hmm"bože je tak zlatý, aww.
,,No tak fajn, za desať minút v parku, buď tam včas"nakoniec som sa rozhodla, že pôjdem.
,, Ďakujem!! Budem ťa tam čakať, krpec"povedal a hovor zrušil. Okamžite som sa postavila a šla do svojej izby, kde som sa prezliekla do niečoho teplejšieho a vzala si kabelku s potrebnými vecami.,,Kam ideš?"opýtal sa ma Jungkook, ktorý sa odrazu zjavil v dverách. Pravdu povediac aj som zabudla, že tu je, upss.
,,Idem s Taeyangom vonku do polnoci budem doma"podišla som k nemu a dala mu pusu.
,,Sama? Mňa tam nechceš?"urobil smutný výraz tváre.
,,Ty môžeš ísť niekam s tvojimi kamarátmi, predsa si s nimi už dlho nebol sám"povedala som a začala sa obúvať.
,,Ale bez teba to proste nebude ono"zasmiala som sa a podišla k nemu.
,,To zvládneš, predsa si už veľký chlapec"dala som mu pusu a zasmiala sa.
,,Ľúbim ťa, pa"povedala som a odišla. Namierila som si to do parku, kde ma už čakal Taeyang. Rozbehla som sa k nemu a objala ho, čo nečakal a spadol spolu so mnou.,,Ahoj, krpec"pozdravil sa mi pomedzi smiech. Spoločne sme sa postavili.
,,Ahojky, zajko"usmiala som sa.
S Taeyangom sme sa niekoľko hodín prechádzali, robili blbosti, smiali sa a rozprávali.
,,Ako bolo vlastne v tom hoteli?"opýtal sa ma Taeyang popri prechádzaní sa. Vtedy som si spomenula na všetko čo sa stalo.
,,No...bolo to super, ale aj sa niečo stalo..."Taeyang sa pozrel na mňa. Začala som byť extrémne nervózna.
,,Začni s tým dobrým"povedal.
,,No...ehm...prišla som o panenstvo-"chcela som pokračovať, no Taeyang mi skočil do reči.
,,To vážne?! Ja neverím!!"silno ma objal, akoby to bolo niečo, čo by sa malo oslavovať. Prišlo mi z neho do smiechu.
,,Gratulujem, krpec"roztrapatil mi vlasy. Usmiala som sa na neho.
,,Zažili sme tam veľa dobrých vecí, no raz keď sme boli v bazéne, tak ma Jungkook začal ignorovať kvôli nejakým dievčatám, ja som odišla a v šatni som videla ako tie dievčatá nadávajú jednému dievčaťu, ktorá je lezba, tak som zakročila a začali sme sa baviť, no a neskôr...sme sa tak trošku pobozkali-"opäť mi skočil do reči.
,, To myslíš vážne!?"prikývla som. Začal skákať okolo mňa ako šibnutý. Vôbec som nechápala, čo sa deje.
,,Preskakuje ti?"opýtala som sa ho so smiechom.
,,No pokračuj ďalej..."odrazu zvážnel.
,,No a potom, keď som šla naspäť do izby, tak...ma takmer znásilnili nejaký idioti"povedala som a ostala ticho, keďže nebolo príjemné na to spomínať...
,,ČO PROSÍM?! KDE BOL JUNGKOOK?!"Taeyang sa naštval.
,,Zistila som, že bol spolu s Lucy a Leom pri tých idiotoch, ale zachránili ma"to ho aj tak neukľudnilo.
,,Taeyang, kľud. Všetko dobre dopadlo"pozrel sa na mňa.
,,Ale nemuselo! Mohla si byť znásilnená preboha"doslova zúril. Takéhoto som ho ešte nevidela. Podišla som k nemu a objala ho.
,,Ak ich nájdem, tak budú mŕtvy"povedal Taeyang.
,,Veď nevieš ako vyzerajú"povedala som mu a zasmiala sa.
,,Ja si to zistím"odtiahla som sa od neho.
,,No a potom som v posledný deň, čo sme boli v hoteli, tak som šla sama na prechádzku, zrazilo ma auto a stratila pamäť, ale iba na ten deň"dokončila som. Taeyang sa nadýchol. Čakala som, že ma začne poučovať, no bol ticho. Asi už nemal slov.Domov sme šli o pol dvanástej a Taeyang ma odprevadil až ku mne domov.
,,Tak dobrú noc, Byungie"povedal Taeyang a objal ma. Objatie som mu opätovala.
,,Dobrú noc, aj tebe, Taeyangie"zaželala som mu a roztrapatila mu vlasy. Následne som vstúpila dovnútra svojho domu. Bolo tu ticho a úplná tma.
Zapálila som svetlo a šla do kuchyne, kde som sa napila. Následne som sa vybrala do kúpeľne urobiť večernú hygienu.
Po večernej hygiene som si ľahla do postele. Jungkook v dome nebol...asi šiel s kamarátmi vonku.
Pozrela som sa na svoj mobil. Bolo už pol jednej. Ale veď ak by šiel niekam, tak by už bol doma, predsa zajtra vstávame do školy.
Povzdychla som si, nastavila si budík a šla spať.Ráno Jungkook vedľa mňa nebol. Bolo mi to divné, keďže väčšinou sa zobudím ako prvá, no možno, že už je v kúpeľni alebo v kuchyni.
Vyšla som z izby a poobzerala sa po dome...nikde ho nebolo. Začala som mať obavy, že sa mu niečo stalo. Ani mi nenapísal...
Možno, že len prespal u nejakého kamaráta...ale ak by prespal niekde inde, tak by mi napísal a ja som žiadne správy či hovory od neho nedostala.
Pripravila som sa do školy a vyšla vonku. Auto tu tiež nemal, takže nechápem kde by mohol byť.Cestou do školy som rozmýšľala iba nad tým, prečo neprišiel domov a prečo mi aspoň nedal vedieť, že nepríde.
Prišla som do školy. Ako vždy, všetci sa na mňa pozerali a niečo si o mne potichu hovorili, no nezaujímalo ma to. Nech si vravia o mne čo chcú.
Vstúpila som do triedy a pozrela sa na svoje miesto, kde sedím s Jungkookom...nebol tam. Taktiež v triede nebola Suzy, Taehyung a Jin. Možno, že ešte len prídu...dúfam, že áno, keďže sa ich chcem opýtať, kde je Jungkook. Nemám z toho dobrý pocit a mám celkom veľké obavy.Sadla som si na lavicu a pozerala von oknom. Už bolo vidno, že prichádza jeseň. Jemný vánok roznášal farebné listy po celom školskom dvore. Na oblohe boli sivé mraky naznačujúce, že čoskoro príde dážď a na stromoch už listy boli len zriedka.
Zazvonilo na hodinu a Jungkook stále nikde...tak isto ani Taehyung s Jinom. Dokonca ani Suzy.Odrazu si ku mne sadol Yoongi.
,,Ahoj, Byung"usmial sa na mňa. Úsmev som mu neopätovala, keďže som nemala náladu na smiech.
,,Ahoj, Yoongi. Čo ty tu?"opýtala som sa priateľským tónom.
,,Ale...všimol som si, že tu sedíš sama, tak som si prisadol. Aj tak kebyže tu bola Suzy, tak by som s ňou nemal v pláne sedieť...a ty máš kde svojho priateľa?"pozrela som sa na dvere, či náhodou nepríde Jungkook a odpovedala Yoongimu: ,,neviem...",nemala som náladu mu tu vysvetľovať, že neprišiel domov a neviem kde je, takže som mu odpovedala iba takto jednoducho.
,,Pohádali ste sa?"opýtal sa na čo som záporné pokrútila hlavou.
,, Prosím, nerieš to"požiadala som ho. Chcel sa ma na niečo ešte opýtať, no vtedy prišla učiteľka do triedy....Zdrastvujte ribjata! <3
Predposledná časť double love je vonku, tak snáď sa Vám páči!! Nebudem to tu nejako obkecávať, aj tak neviem, čo tu písať, takže sa pôjdem vrhnúť na poslednú časť tohto príbehu! Zatiaľ sa majte, byebye. <3- ospravedlňujem sa za gramatické chyby, či preklepy
YOU ARE READING
Double Love
Romance,,Nikdy som si nemyslela, že práve ty budeš ten, do ktorého sa zamilujem" ________________ 18- ročná Kim BeomByung žije obyčajný život teenagera. Rodičoch má rozvedených a súrodencov nemá žiadnych. Jej sused Min Yoongi je jej najlepší kamarát s ktor...