Vianočný špeciál

112 5 4
                                    

o 3 roky neskôr

,, Áno mami, všetko je v poriadku. S priateľom akurát pozeráme rozprávky, čoskoro pôjdeme k jeho rodičom na štedrú večeru"upravila som hviezdu na vianočnom stromčeku, keďže bola na krivo.
,,Tak si uži večer. Ja už akurát idem s priateľom večerať. Zavolali sme aj tvojho otca, aby nebol na štedrý večer sám. Veľmi mi chýbaš, mohla by si prísť aspoň na pár dní"povzdychla som si.
,,Aj ty mi veľmi chýbaš, mami, ale vieš, že to asi nebude možné, mrzí ma to. Možno na budúce Vianoce už prídem. Už musím ísť, tak dobrú chuť vám želám a veselé Vianoce, ľúbim ťa, ahoj"tlačili sa mi slzy do očí.
,,Aj tebe, Byungie. Aj ja ťa ľúbim, pa"počula som ako niekto zazvonil a tak som vypla hovor.

,,Ideme už k mojim rodičom?"opýtal sa ma Henry. Prikývla som na znak súhlasu a dala mu pusu. 
Rýchlo som sa obliekla do sviatočných vecí a spolu s mojím priateľom Henrym sa vybrala k jeho rodičom na štedrú večeru.
Nastúpili sme do auta a vyrazili. Počas cesty k nim sme si spievali vianočné koledy.

Po chvíľke sme zastavili pred domom jeho rodičov a vystúpili z auta. Ruka v ruke sme spoločne zazvonili. Takmer okamžite nám otvorila jeho matka. Moja budúca svokra.
,, Dobrý deň"pozdravila som sa. Objala ma. S Henrym sme spoločne vstúpili dovnútra. Vo vnútri bola cítiť vôňa čerstvo upečených perníčkov a vôňa sviečok. Vstúpili sme do obývacej izby a pod stromček dali zabalené darčeky pre Henryho rodičov a jeho sestre, ktorá tu bola spolu s jej priateľom. Privítali sme sa aj s Henryho otcom, sestrou a jej priateľom. Následne som ja a Celestia- Henryho sestra šla pomôcť mojej budúcej svokre. Vzali sme taniere, príbory, poháre a hrniec s štedro večernou polievkou a položili to na stôl v obývačke.

Odrazu sa však v dome ozval zvuk zvončeka oznamujúci príchod ďalšej návštevy. Privítali sme sa aj s nimi a sadli si za stôl. Pomodlili sme sa a začali večerať. Bola som hladná ako vlk. Po polievke sme zjedli aj hlavné jedlo. Bola som plná.

Po večeri sme sa ešte chvíľu rozprávali pri stole. Ja a Celestia sme upratali stôl a doniesli na stôl perníčky, ktoré napiekla moja budúca svokra. Je vážne úžasná kuchárka.

Všetci sme sa po večeri vybrali k stromčeku, kde sme si otvorili darčeky. Po otvorení darčekov sme pozerali televízor, popíjali čaj, jedli perníčky a rozprávali sa. Bola to úžasná atmosféra.

Okolo desiatej večer sme sa s Henrym vybrali domov, kde sme si ešte vzájomne darovali darčeky.

,,Veselé Vianoce, Henry"povedala som mu a dala mu darček zabalený v malej krabičke. Henry sa usmial, poďakoval a darček rozbalil. Keďže Henry miluje hokej, tak som mu kúpila dva lístky na hokejový zápas, ktorý sa bude konať o týždeň.
,,Viem, že miluješ hokej, tak som ti nejako zohnala lístky. Môžeš ísť aj s nejakým tvojím kamarátom"usmiala som sa na neho.
,,Ďakujem, miláčik"pobozkal ma.

Tentokrát dal Henry darček mne. Rozbalila som to. Naskytol sa mi pohľad na kozmetiku, ktorú som vážne dlho chcela. Poďakovala som sa mu a objala ho.

,,Te amo, Henry"(preklad: ľúbim ťa, Henry) povedala som po španielsky, keďže sme v španielsku a Henry nerozpráva mojím jazykom a pobozkala ho.

Jungkook pov

,,Šťastné a veselé, Byung..."povedal som mi potichu popritom ako som sedel na posteli a obzeral si fotku s ňou. Tak veľmi mi chýba...

,,Jungkook, čo tu robíš? Poď k nám"prišla do izby May a prisadla si ku mne.
,,Čoskoro sa bude podávať večera a potom sa vrhneme na darčeky, tak sa trošku usmej"dvomi prstami si moju tvár povzdvihla k tej jej. Zapozeral som sa do jej gaštanovo hnedých očí a následne na jej rúžové pery, ktoré mala natreté červeným rúžom.
,,Deje sa niečo, zlatko?"len som záporne pokýval hlavou. Povzdychla si a povedala: ,,vieš, že mne môžeš povedať všetko, Kookie"opäť som ostal ticho. Nemal som náladu na ľudí.
,,Tak fajn..."postavila sa.
,,Za desať minút príď dole"smutne povedala a odišla.

Double Love Where stories live. Discover now