,,Vstávaj ty bitch"zobudila ma Jaea.
,,Čo? Prečo?"ešte v polospánku som sa opýtala.
,,Je už pol jednej"povedala a postavila sa.
,,Čas na papanie"vybrala z jej tašky jedlo.
,,Pane bože"začala som sa z nej smiať. Odrazu mi začali prichádzať správy. Dúfajúc, že ten človek, ktorý mi píše je Yoongi som mobil vzala a zapla ho. No však sklamala som sa. Vyššie sily mi proste neprajú.Jungkook
Prečo nie si v škole, Byungie? <3 Stalo sa niečo?Jungkook
Ignoruješ ma? Prečo?Jungkook
To nie je od teba pekneJungkook
Fajn ...odchádzam zo školy. Idem k tebe,,No jasné"povedala som si.
,,Čo ?"neodpovedala som jej, pretože niekto zazvonil na zvonček. Vyšla som z izby a podišla k dverám.Ten niekto bol Jungkook. Svätý Namjoon ochraňuj ma.
,,Čo tu robíš?"opýtala som sa ho. Bez odpovede a pozvania vkročil dovnútra.
,,Prečo si nebola v škole? A prečo ma ignoruješ, baby girl"nad tou prezývkou som sa znechutene zatvarila.
,,Blee nevolaj ma tak. A ostala som proste doma"jednoducho som mu odpovedala.
,,A prečo ma ignoruješ?"zopakoval otázku na ktorú som mu neodpovedala.
,,Neignorovala som ťa. Spala som"s kľudom som mu povedala.
,,Byungaa, v izbe máš pavúka blee"pribehla ku mne Jaea.
,,Čo tu preboha robíš Jeon Jungkook?"len čo ho zbadala, opýtala sa.
,,Prišiel som za Byungie, pretože ma ignorovala"odpovedal jej a pozrel sa na mňa.
,,NEIGNOROVALA som ťa. Spala som"mierne som zakričala.
,,Hej spali sme"povedala Jaea.
,,Spolu?"opýtal sa prekvapene.
,, Áno?"odpovedala som.
,,VY STE LEZBY ?!"zakričal Jungkook a chytil sa za vlasy.
,,ŠIBE TI?! SPALI SME IBA V JEDNEJ POSTELI PRI SEBE"ten chalan je sprostý.
,,No jasné. Lezbičky"začal sa smiať.
,,A ty si gay!"ochraňovala som seba a zároveň Jae.
,,Kebyže som bol gay, tak neurobím toto"povedal a chytil ma za zadok.
,,JEON JUNGKOOK!"uškrnul sa. Rýchlo som ho od seba odstrčila.
,,Ejhaa, Byungaa ty sa nezdáš"provokovala Jaea.
,,JEON JUNGKOOK VYPADNI!"zakričala som.
,,A keď nie?"sadol si na pohovku v obývačke.
,,Arghhh"neodpovedala som mu na to, len som odišla do svojej izby. Rýchlo som si učesala vlasy a prezliekla sa do pohodlných teplákoch.,,A vlastne.."povedala som, keď som vyšla z izby a vošla do obývačky.
,,Ako si vedel, že som tu?"opýtala som sa ho.
,,Tvoj otec mi povedal. Celkom milý muž"usmial sa.
,,Ale ty nie si"povedala som a namierila som si to do kuchyne v ktorej som všetkým trom urobila čaj.,,Byungaa"prišla ku mne Jaea.
,,Noo"pozrela som sa na ňu.
,,Som hladná"povedala.
,,Objednám pizzu"zasmiala som sa a vzala lístok na ktorej bolo napísané číslo pizzerie.
,,Hehehe"odišla naspäť k Jungkookovi. Ja som objednala pizzu a doniesla som čaje do obývačky.,,Aby si si nemyslel, že som až taká sviňa"povedala som a podala Jungkookovi čaj.
,,Ja si to nemyslím...ja to viem"zasmial sa. Vražedne som sa na neho pozrela.Chcela som niečo povedať, no však prišla mi správa. Pozrela som sa kto mi píše. Bol to Taeyang.
Taeyang
Byungiee, pôjdeš so mnou dnes vonkuu? 0:D <3Byung
Ale aj s Jaeou okii? :*,,S kým si píšeš ?"opýtal sa Jungkook a nakukol mi do mobilu. Hneď som mobil vypla.
,,Teba do toho nič"Jaea všetko sledovala a zabávala sa. Ja som sa postavila a namierila som si to niekde do súkromia. Tam som odpísala Taeyangovi.Taeyang
Okii <3 za pol hodinky som pri tebe :* čakaj ma :) :*Pousmiala som sa a myslím, že aj jemne začervenala. Prišla som naspäť do obývačky a sadla si na svoje miesto.
YOU ARE READING
Double Love
Romance,,Nikdy som si nemyslela, že práve ty budeš ten, do ktorého sa zamilujem" ________________ 18- ročná Kim BeomByung žije obyčajný život teenagera. Rodičoch má rozvedených a súrodencov nemá žiadnych. Jej sused Min Yoongi je jej najlepší kamarát s ktor...