3⃣❤️

273 19 68
                                    

,,Poďme sa zabaviť do baru!"skríkla Jae a začala skákať ako srnka.

,,Neďaleko parku by mala byť nejaká párty"povedal Namjoon.
,,Poďme tam!!"zakričala Jae. Každý súhlasné prikývol okrem mňa.
,,Ja si nemyslím, že to je dobrý nápad"ozvala som sa. Nebola som ten typ človeka, ktorý chodí na párty. Necítim sa tam veľmi komfortne. Je tam veľmi veľa ľudí a taktiež sa tam fajčí a fetuje. Ja tieto veci veľmi nemusím...

,,Ale no taak, Byungie"povedal Yoongi a urobil na mňa psie oči. Teda..pokúšal sa o to.

,,Fajn, ale to je prvý a posledný krát. A nerob tie grimasy vyzeráš ako postihnutý"nad tou vetou som sa potichu zasmiala.

Všetci sme sa vybrali do baru sa trošku "zabaviť". Vyšli sme z parku a prešli niekoľko metrov. Počas cesty Jaea nabúrala do stĺpca, pretože je slepá a nevidela ho a JiWon sa potkla o vlastnú nohu.

Po chvíli sme zastavili na miesto kde sa mala konať tá párty. Vošli sme do baru.

Hudba sa ozývala po celej miestnosti. Cigaretu a alkohol v ruke mal snáď každý človek.
Sadli sme si za voľný stôl a len tak sa rozprávali. Yoongi s Namjoonom a Hoseokom šli po alkohol.

----------

,,Nayoung, poďme súťažiť!"povedala mierne opitá Jae.
,,A ako?"opýtala sa Naya a pousmiala sa.
Jae sa uškrnula a dodala:
,,V grgani"toto je u nás normálne. Je to nechutne, ale vtipné.

Napili sa perlivej vody a začali grgať ako bláznivé. Nayoung sa prestalo dariť, takže vyhrala Jae.

,,Yeeees"vyskočila na rovné nohy a hlasno si grgla na čo sa na ňu pozrela polovička ľudí v tejto miestnosti.
,,No fuj"povedala Jaea a rýchlo sa napila.
,,Mne sa vrátil obed naspäť do úst"to som už nevydržala a začala sa smiať ako bláznivá spolu s Nayou.

,,Musím si odskočiť"povedala som keď som sa dosmiala.
Postavila som sa a snažila sa prepchať cez tancujúcich a opitých ľudí. Bolo ich tu ako v množiarni.

Na wcku som sa oprela o stenu a len tak tam stála. Bola to jediná miestnosť kde nebolo veľa ľudí a taktiež tam nebol veľmi veľký hluk. Bolo to na nevydržanie.

Po asi piatich minútach som vyšla von z wckach. Snažila som sa nájsť svojich kamarátov, no však do niekoho som narazila. Obidvaja sme spadli. Bol to chalan.

,,Pane bože prepáč. Nechcela som. Si v poriadku?"hneď som sa postavila a začala ospravedlňovať dotyčnému.
,,Áno som v pohode"usmial sa na mňa.
Pane bože on má tak krásny úsmev.
Začala som sa roztápať.
,,Ak sa môžem spýtať ...ako sa voláš dievčatko?"povedal milým ale zároveň sexy hlasom.
,,Ehh B-Byung. Kim Beom Byung a ty?"koktavo som odpovedala a pozrela sa do zeme.
,,Yoo Taeyang"
,,Emmm a ty pochádzaš zo Seoulu, že?"bože môj to čo bola za otázka, ahh .
,,Áno pochádzam zo Seoulu"zasmial sa.

,,Môžem ťa pozvať na drink?"opýtal sa.
,,Ja nepijem drinky"odpovedala som mu.
,,Ale no taaaak aspoň pre mňa to urob"opäť sa usmial.
Ahhh, ešte raz sa na mňa usmeje a kopnem ho do rozkroku.

,,No tak dobree"chytil ma za ruku a ťahal k pultu s drinkami. Vybral dva drinky. Jeden dal mne a jeden si nechal. Trošku som si odpila. Nebolo to až tak zlé.

,,A na akú školu chodíš?"opýtala som sa ho.
,,Mám domácu školu, takže sa nebudeme môcť stretávať aj v škole"nahodil smutný výraz na čo som sa pousmiala.
,,A koľko máš vlastne rokov"
,,19. A ty?"
,,18"odpovedala som.

Ešte chvíľu sme si tam dávali všelijaké otázky, no potom sa ma opýtal: ,,Ideš si zatancovať?"
,,Ja neviem tancovať"jemne som sa začervenala a pozrela sa do zeme.
,,Určite vieš"chytil ma za ruku a ťahal na parket. Začal tam tancovať. Musím uznať...keď tancuje, tak je sexy. Stala som tam a nič nerobila. Hanbila som sa.

,,No taak, Byung, uvoľní sa"povedal a chytil ma za pás. Rýchlo som mu ruky dala dole. Začala som ,,tancovať". Ak sa to teda dá nazvať tancom.

,,Byung!"zakričal niekto za mnou. Otočila som sa. Stál tam nahnevaný Yoongi. Úplne som na nich zabudla. Pribehol ku mne.
,,Čo tu robíš?! A kto je ten chalan?!"začal sa vypytovať.
,,Emm, prepáč ...ja som úplne na vás zabudla. A toto je Taeyang. Spoznala som ho len dnes"povedala som.

Taeyang podišiel k nám.
,,A ty si kto ?"opýtal sa Yoongiho.
,,Do toho ťa nič nie je"chytil ma za ruku a začal ma ťahať vonku. Ani som sa nestihla rozlúčiť s Taeyangom.

,,Sakra Byung, kde si bola?!"opýtal sa celkom nahnevaný Namjoon, keď sme už boli pred barom.
,,Prepáčte..."sklonila som hlavu.

Cítila som Yoongiho pohľad. Bol naštvaný. Aj keď nemá dôvod byť naštvaný.
Bolo už po dvanástej v noci. Všetci sme sa vybrali domov. Každý svojim smerom. Ja som šla s Yoongim, keďže bývame vedľa seba.

,,Yoongi"ozvala som sa k nemu, keď sme boli sami.
,,Hmm"ani sa na mňa nepozrel.
,,Nemáš dôvod byť naštvaný"povedala som. Hneď som to však oľutovala.
,,Že nemám? Sakra Byung, vieš ako som sa bál, že ťa niekto uniesol alebo znásilnil?! Všetci sme ťa hľadali, zatiaľ čo ty si sa zabávala s niekým koho si len možno pred hodinou stretla. Nepoznáš ho. Nevieš kto to je a ty si s ním bola úplne sama. Mohol ti niečo urobiť!"bola som ticho. Vstúpila som si do svedomia.

,,Asi...pôjdem už sama"bez čakania na jeho odpoveď som zrýchlila krok. Vstúpila som do domu, vyzula sa a vybehla hore schodmi. Skočila som na posteľ a vankúš si dala na tvár.
,,Arghh"začala by som kričať, ale je už noc.

Odrazu mi zavibroval mobil. Zobrala som mobil do rúk dúfajúc, že mi napísal Yoongi, nič od neho to nebolo.

Yoo Taeyang Vám poslal žiadosť

Prijať                                       Odmietnuť

Prijala som.

Yoo Taeyang
Ahoj, si to ty, Byungie? <3

Kim Beom Byung
Ahooj, áno som to ja <3

Yoo Taeyang
Uhh. Aspoň že tak, lebo by som asi neprežil, kebyže som napísal niekomu inému XD

Kim Beom Byung
Hahah XD

Yoo Taeyang
Ako to dopadlo s tým tvojim kamarátom?

Kim Beom Byung
Noo, bol naštvaný a tak trochu sme sa pohádali. Snáď sa nebude hnevať dlho :/

Yoo Taeyang
To ma mrzí :(

Kim Beom Byung
Nie je to tvoja chyba...
Noo, tak ja už idem spať, prajem ti dobrú nocku a sladké sny pa <3

Yoo Taeyang
Dobrú noc, Byungie <3

Pousmiala som sa. Vypla som si telefón, prezliekla sa do pyžama a šla spať.










Zdrastvujte! Chcem Vás len požiadať aby ste podporili skupinu SF9 v ktorej je aj náš úžasný Yoo Taeyang <3 ďakujem krásne, byebye.

- ospravedlňujem sa za gramatické chyby, či preklepy

Double Love Donde viven las historias. Descúbrelo ahora