,,Pobozkaj ma"
,,Pobozkaj ma Byung"
,,No taak"otravoval ma Jungkook. Chcel aby som ho pobozkala. Boli sme u neho doma. Ležala som na pohovke pod ním. Rukami sa podopieral o koniec pohovky a snažil sa ma donútiť ho pobozkať.
,,Nie"opäť som povedala. Provokovala som ho. Jungkook sa zamračil a prilepil sa na môj krk.
,,Mhmm, Jungkook"potichu som vzdychla. Jungkook sa uškrnul a prestal. Pozrel sa na mňa.
,,Pobozkáš ma alebo mám urobiť niečo, čo sa ti asi nebude páčiť?"opýtal sa s úškrnom.
,,A čo urobíš?"opýtala som sa ho. Bez odpovede jeho ruku presunul na moje stehno. Chcel sa dostať pod nohavice, lenže rýchlo som ho zastavila a pobozkala ho. Keď som sa od neho odtiahla, pozeral sa na mňa s úškrnom a povedal: ,,takto sa mi to páči, zlatíčko"tentokrát ma pobozkal on.Bozkávali sme sa veľmi dlho. Čudujem sa, že ho to neprestalo baviť. Nakoniec sme si zapli film a objímali sa. Krásne vonia, ahh.
,,Jungkook, už musím ísť"povedala som, keď som sa pozrela na hodiny. Bolo desať hodín, preboha. Postavila som sa a chystala na odchod. Jungkook ma chytil za ruku a pritiahol si ma naspäť. Posadil si ma na jeho kolena.
,,Nikam nejdeš, dnes budeš spinkať so mnou, baby girl"pošepkal mi do ucha. Po chrbte mi prebehol mráz.
,,Nie. Nebudem"povedala som a prekrížila ruky na hrudi. Jungkook pokrútil hlavou na znak nesúhlasu. Chytil mi moju bradu dvomi prstami, a donútil ma sa mu pozrieť do očí. Do jeho sakra krásnych očí. Neodolala som a pobozkala som ho. Okamžite začal spolupracovať. Sadla som si na neho obkročmo. Som zlá, ale rada ho provokujem, hehe.
,,Sakra. Nerob, lebo skončíš podo mnou bez oblečenia, baby girl"zavrčal. Začala som sa červenať. Rýchlo som z neho zliezla, pretože nechcem, aby sa stalo niečo takéto. Jungkook vzdychol a pozrel sa na strop. Potom sa postavil a chytil ma za boky.
,,Rada ma provokuješ?"potichu sa opýtal. Jeho ruky premiestnil na môj zadok, ktorý následne stlačil. To som samozrejme nevydržala a vzdychla som.
,,Mhm, si tak sexy, baby girl"jemne si zahryzol do pery. Rukami zašiel pod moje tričko. Putoval hore, až k mojim prsiam. Jedno z nich stlačil. Odstrčila som ho od seba. Nechápavo sa na mňa pozrel. Pozrela som sa do zeme.
,,Jungkook ja- neviem či som pripravená...ešte s nikým som to nerobila"červenala som sa. Nepozrela som sa na neho. Tuším, že som Jungkooka prekvapila.
,,Ty si panna?"opýtal sa. Jemne som prikývla.
,,Prvý krát mám pri sebe dievča, ktoré je panna"povedal a podišiel ku mne. Chytil ma za ruky a pozrel sa mi do očí.
,,Zlatíčko, nemusíš sa hanbiť. Nebudem ťa do ničoho nútiť. Budem čakať, tak dlho, kým sa na to nepripravíš"povedal a dal mi jemnú pusu na čelo. Usmiala som sa.
,,Milujem ťa"povedala som a objala ho. Objatie mi opätoval.
,,Aj ja teba, a ty to vieš. Teraz pôjdeme spinkať, dobre?"rukou mi jemne prešiel po tvári.
,,Ale, ja mám ešte veci v aute"povedala som.
,,Do auta teraz už nejdeme. Dám ti moje"uškrnul sa. Opäť som sa začala červenať. Jungkook sa zasmial.
,,Si zlatá, keď sa červenáš"povedal.
,,Ale, drž hubu"jemne som ho strčila do ramena.
,,Drzá"jemne si zahryzol do pery. Pozrela som sa do zeme. Odrazu ma Jungkook vyzdvihol. Zvískla som, keďže som to absolútne nečakala. Držal ma, ako nevestu. Namieril si to do svojej izby aj so mnou v náručí. V jeho izbe ma položil na jeho posteľ. Otvoril si skriňu a vybral z nej jeho tričko.,,Ak sa chceš ísť osprchovať, tak utekaj"povedal. Prikývla som a namierila si to do jeho kúpeľne. Podal mi jeho tričko. Poďakovala som sa a zamkla sa v kúpeľni. Pre istotu.
Rýchlo som sa osprchovala a obliekla sa do Jungkookoveho trička. Potom som vyšla z kúpeľne a vošla do Jungkookovej izby. Ležal na posteli bez trička a pozeral sa do mobilu. Oči som mohla na ňom nechať. Je tak...ahh, tak veľmi sexy. Keď si všimol, ako sa na neho pozerám, uškrnul sa a podišiel ku mne. Daroval mi krátky bozk. Potom sa šiel osprchovať. Ja som sa skryla do jeho postele pod prikrývku a čakala pokiaľ sa vráti.
Odrazu ma Jungkook odkryl. z
Zakryla si tvár rukami. Jungkook sa začal zo mňa smiať. Potom mi dal ruky dole a pobozkal ma.,,Mhm, teba by som mohla bozkávať 24/7"povedala som. Jungkook sa zasmial.
,,Nebránim ti v tom"povedal a ľahol si na chrbát.
,,Veď to by si ani neskúsil"hlavu som si dala na jeho hruď. Začal sa mi hrať s mojimi vlasmi.
,,Ani si nevieš predstaviť, aký som šťastný, že ťa mám. Keby nebolo teba, kto vie, akú šľapku by som tu mal"usmiala som sa.
,,Jungkook, ďakujem, že si tu pre mňa bol, keď sa na mňa Yoongi vykašľal"posmutnela som. Pravdu povediac...chýba mi. Bol mi veľmi blízky a odrazu...lusknutím prsta všetko zmizlo. Možno...to tak má byť.
Jungkook ma pevne objal. Mala som chuť sa rozplakať, ale nerozplakala som sa. Chcem byť silná. A taktiež...nechcem plakať pred Jungkookom.Medzi nami vládlo ticho. Jungkook ma jemne hladil po chrbte. Cítila som s ním v bezpečí. Nakoniec som zaspala.
Dáždivý deň. V meste nebolo veľa ľudí. Bolo okolo 20:00 hodín. Utiekla som z domu. Matka s otcom sa zase hádali. Chcú sa rozviesť. Matka si ma chce vziať do svojej opatery, a odísť so mnou niekam na druhý koniec Kórei. To by znamenalo...opustiť všetko, čo milujem. Kamarátov, otca, domov, Seoul. Musela by som ísť do novej školy. Noví ľudia, nové mesto. To určite nie!
Bežala som. Mala som pocit, že za sebou ťahám ťažké reťaze. Pohlcovala ma tma. Bola som úplne sama.
Odrazu som uvidela most. Bolo to jediné svetlé miesto. Podišla som k nemu. Jediné východisko z tohto katastrofálneho miesta. Pod mostom bola iba tma. Útes. Útes bol veľmi vysoký. Zdalo sa, že nemá koniec. Ako galaxia. Preliezla som zábradlie. Visela som. Odrazu sa za mnou niekto ozval.
,,Snažíš sa zabiť?"opýtal sa neznámy chalan. Zľakla som sa. Skoro som spadla, lenže udržala som sa. Pozrela som sa na neho.
Chcela som niečo povedať, no však nevyšiel zo mňa ani hlások. Akoby som úplne stratila hlas. Chalan sa zasmial, podišiel ku mne a povedal: ,,si štetka, ktorú nikto nemá rád. Nikto o teba nestojí"vtedy ma strčil. Padala som. Bolo to nekonečné. Nemohla som nič robiť. Nemohla som to zastaviť. Okolo mňa bola iba tma. Ani kúsok svetla.Striasla som sa. Zhlboka som dýchala. Srdce mi bilo ako zvon. Bol to len sen, Byung. Posadila som sa. Jungkook si pokojne oddychoval. Vonku bolo už vidno, ale nie veľmi. Určite bolo okolo piatej rána.
Keď som sa ukľudnila, ľahla som si. Pozerala som sa do stropu. Ten chalan v tom sne...bol Yoongi. Bolo to fakt nechutné.
Pritúlila som sa k Jungkookovi a snažila sa zaspať. Nakoniec sa mi to podarilo.________________
Zobudila som sa na jemné bozky od Jungkooka. Pousmiala som sa. Pozrela som sa na neho.
,,Dobré ránko, princezná"povedal. Samozrejme, že som sa začala hneď červenať.
,,Dobré ránko, princ"zasmiala som sa. Jungkook sa usmial a opäť ma začal bozkávať. Spolupracovala som. Odrazu niekto zazvonil.
,,Argh, choďte všetci do riti"zanadával. Zasmiala som sa.
,,Mám ísť otvoriť?"opýtala som sa ho.
,,Ak chceš"povedal. Postavila som sa a namierila si to k dverám od bytu. Otvorila som. Hneď som chcela aj zavrieť, lenže dotyčná osoba si ma vytiahla vonku.
,,Čo tu sakra robíš?!"zakričal Yoongi. Poobzeral si ma. Všimol si, že mám na sebe iba Jungkookove tričko. Zamračil sa.
,,Čo teba do toho"chcela som vojsť dnu, lenže Yoongi ma chytil za zápästie a silno ma držal. Bolelo to.
,,Pusť ma!"snažila som sa vymotať z jeho zovretia.
,,Čo tu k*rva robíš Byung?!"tlačili sa mi slzy do očí.
,,ČO SA STARÁŠ?! PUSŤ MA, OKAMŽITE!"zakričala som. Stisk zosilnel. Zasyčala som. Odrazu k nám pribehol Jungkook a Yoongiho odo mňa odstrčil. Zhodil ho na zem. Chcel mu trafiť, lenže zabránila som mu v tom.
,,Jungkook, nie"pozrel sa na mňa a nechal ho.
,,Už sa jej nikdy NEDOTKNEŠ! Choď si za svojou štetkou a Byung nechaj"zavrčal. Yoongi sa postavil.
,,Komu si ty povedal štetka?"zavrčal.
,,Tvojej Suzy"bála som sa, že si ublížia navzájom.
,,Prestaňte!"zakričala som. Už ma to nebaví.
,,Yoongi, zamyslí sa"povedala som trasúcim hlasom.
,,Sakra Byung! Bál som sa o teba a teraz zistím, že si bola s ním! Ja sa mám zamyslieť?"pozeral sa mi priamo do očí.
,,Bál si sa o mňa?! A bál si sa o mňa aj vtedy, keď si ma nahradil za tvoju milovanú priateľku?! Keď si ma nazval štetkou?! Vtedy nie, že? Vtedy si bol úplne v pohode. Užíval si si s ňou, a vôbec si nemyslel na to ako veľmi si mi ublížil. Všetko si zahodil, len kvôli nej. Pritom ťa vôbec nemiluje a podvádza ťa vždy, keď môže!"nevydržala som to.
,,Mňa Suzy nemiluje?! To skôr on teba!"toto zabolelo. Jungkook sa naštval a Yoongimu vrazil. Len čo sa Yoongi spamätal, vrátil mu to. Ako inak...zase bitka.
,,Prestaňte!"nepočúvali ma. Naštvane som vošla dovnútra, vzala si mobil a svoje veci a namierila si to k Jungkookovemu autu. Vytiahla som z neho svoj kufor a vybrala sa domov. Na sebe som mala iba Jungkookove tričko. Bolo dosť dlhé, takže mi zakrývalo všetko čo má.Takmer okamžite sa prestali biť. Jungkook ku mne pribehol.
,,Byung, prepáč"chytil ma za ruku. Vymotala som sa.
,,Jungkook, nechaj ma"povedala som. Neposlúchol. Otočil si ma tvárou k sebe. Tiekla mu krv z pery.
,, Zamyslíte sa nad sebou"povedala som a pozrela sa do zeme.
,,Prepáč mi to, ale ja som to už nevydržal"donútil ma sa mu pozrieť do očí.
,,Musím už ísť"povedala som a dala mu pusu.
,,Tričko ti už nevrátim, tým si buď istý"pošepkala som a prešla mu po hrudi. Potom som sa na neho jemne usmiala a vybrala sa domov.Doma som sa vybalila a potom šla s partiou vonku. Bez Yoongiho...
- ospravedlňujem sa za gramatické chyby, či preklepy
YOU ARE READING
Double Love
Romance,,Nikdy som si nemyslela, že práve ty budeš ten, do ktorého sa zamilujem" ________________ 18- ročná Kim BeomByung žije obyčajný život teenagera. Rodičoch má rozvedených a súrodencov nemá žiadnych. Jej sused Min Yoongi je jej najlepší kamarát s ktor...