1⃣2⃣❤️

203 13 77
                                    

,,Hej ty"pozrela som sa na prichádzajúcu osobu. Pretočila som očami. Suzy si dovolila vstúpiť na náš pozemok bez opýtania sa.
,,Vypadni"povedala som chladným tónom hlasu a postavila sa. Aj keď pomaly, ale postavila som sa.
,,Máš kolienko udreté?"zasmiala sa.
,,Čo chceš?"opýtala som sa a nahodila ,,poker face".
,,Aby si dala pokoj môjmu priateľovi, nestojí o teba. Si obyčajná nula. Nikto ťa nebude nikdy milovať"povedala. Pozdvihla som obočie.
,,O tvojho priateľa nestojím, kľudne si ho nechaj. A keď som ja nula, tak ty si potom čo?"opýtala som sa jej s úškrnom.
,,Oveľa viac, než ty. Zatiaľ čo ty skončíš pod mostom, ja sa dostanem na také miesto o ktorom, by si ty mohla, len snívať"povedala.
,,V posteli úplne cudzieho chalana ? Nie vďaka. O takomto mieste nesnívam"chcela na mňa skočiť, lenže v tom ju vyrušil Yoongi.

,,Suzy, čo tam robíš"podišiel k nej. Suzy sa naňho hodila.
,,Vyhrážala sa mi!"povedala nechutne falošným tónom. Yoongi sa na mňa pozrel.
,,Čo si sa jej?"opýtal sa a jeho pohľad zase namieril na mňa.
,,Keď si toto o mne myslíš, tak to je vážne smutné"povedala som. Snažila som sa pred ním tváriť, že som silná, ale vo vnútri som bojovala sama so sebou.
,,Yoongie, ona povedala, že ma neľúbiš a že som štetka"z očí sa jej kotúľali falošné slzy.
,,Suzy, veď vieš, že ťa ľúbim"povedal a predo mnou ju pobozkal. Podlomili sa mi kolená.
,,A tebe Byung som už povedal, že nemáš takto rozprávať o Suzy. Asi tá štetka si ty"povedal. Oveľa viac to bolelo, keď to povedal do očí.
,,Toto si o mne myslíš ?"povedala som s trasúcim hlasom. Yoongi sa mi pozrel do očí a potom jeho pohľad zamieril na moje koleno.
Bez ďalšieho slova som s plačom odišla zo záhrady a vošla do domu. Tam som sa oprela o dvere a zosypala sa na zem.

Nechápem, ako toto o mne môže povedať. Poznáme sa už niekoľko rokov, sme ako rodina! On nie len že ma odkopne, len kvôli nejakej rozmazlenej vyflene, ale dokonca si myslí, že som štetka. Čo to s ním sakra je?! To má celý čas považoval za niečo, čo nie som? Alebo si to myslí, len kvôli tej párty?!

Rozplakala som sa ešte viac. Prečo mi toto sakra robí. Čo som mu urobila.

Keď som sa trošku ukľudnila, postavila som sa a nešťastne sa doplazila do svojej izby v ktorej som sa hodila na posteľ.
Ležala som tam ako mŕtvola takmer hodinu. Potom som vybrala mobil a zapla si správy s Jungkookom.

Jungkook
Byung prosím, odpusť mi to moje správanie, nechcel som ti nijako ublížiť, ja len...
Ach nechaj to tak
Len mi prosím odpusť :(
Nechcem prísť o takú skvelú kamarátku ako si ty :(
To by som musel byť debil ako Yoongi.
Prosím zlatko, odpíš :(

Musela som sa nad tým pousmiať. Bolo to milé. Možno, že nie je taký idiot.

Byung
Je to od teba milé, Jungkook, ale ja nie som žiadna hračka s ktorou sa hraješ, keď sa nudíš, Jeon.

Odpísala som mu.

Jungkook
Byung...mňa veľmi mrzí to moje správanie, nechcem sa k tebe tak škaredo správať :( prosím, odpusť mi to :(

Byung
Hmm

Nevedela som čo odpísať, tak som položila mobil a len tak rozmýšľala. Konečne som prestala plakať. Uhh.

Keď v tom mi začal zvoniť mobil. Hovor som rýchlo prijala. Bola to Jaea.
,,Otvor mi"povedala. Zasmiala som sa.
,,Sézam otvor sa, alebo ako to bolo"Jaea sa tiež zasmiala.
,,Si pred otcovým domom, že?"opýtala som sa jej.
,,Sakra, ja že si u tvojej mamky. Wuaa poď mi na strety"povedala.
,, Už idem"s týmito slovami som hovor zrušila. Následne som sa postavila, vzala si potrebné veci a vyrazila. Musela som ísť však pomaly, keďže moja noha, hmm, nebola na tom dvakrát najlepšie.

Double Love Where stories live. Discover now