1⃣1⃣❤️

224 11 112
                                    

Zobudila som sa na Taeyangov spev. Včera ma celý večer objímal a utešoval.
,

,Som nevedela, že vieš spievať"po chvíľke pozorovania ho som sa ozvala. Pozrel sa na mňa a usmial sa.
,,Dobré ránko, princezná"povedal. Prekvapila ma tá prezývka.
,,Dobré ránko, princ, hahah"zasmiala som sa. Pozrela som sa na hodiny. Bolo pol jedenástej. To tak dlho som spala.
,,V noci ti na niekoľko krát zvonil mobil, nechcel som ťa budiť, tak som ho vypol, snáď nevadí"nervózne sa usmial.
,,Nevadí"povedala som, vzala mobil a zapla ho. Hneď mi začali prichádzať správy. Mala som asi 50 neprečítaných správ a 30 zmeškaných hovorov. Skoro všetko bolo od Jaei. No však pár z tých zmeškaných hovorov bolo od Yoongiho a Jungkooka. Bože oni asi nepochopia, že mi majú dať pokoj, argh.

Veverička Jaeji 🐿️😎❤️
I

diot starý

Zabijem ho
Byunga, ja ho zabijem

Si v poriadku?
Viem že nie si
Spíš?

A veľa ďalších. Povzdychla som si.

Škrečok Byungie 🐹😎❤️
S

pala som a neboj sa som v poriadku <3

Odpísala som jej.

Potom som mobil odložila, vyšla z bunkru a namierila si to do kúpeľne, kde som sa ako tak upravila. Keď som bola hotová, tak som zišla dole do kuchyne. Urobila som raňajky, a zavolala Taeyanga. On s úsmevom pribehol ku mne a začal raňajkovať. Bol zlatý. Ako bábätko, hahah.

Začali mi prichádzať správy. Samozrejme, že neboli od Jae, keďže ona ešte spala. Boli od Jungkooka.

Jungkook
B

yung, prepáč

Byung
Jungkook nechaj ma

Jednoducho som mu odpísala a mobil odložila. Začala som sa rozprávať s Taeyangom.

Keď sme doraňajkovali, vybrali sme sa vonku. Len tak sa prejsť.
P

rechádzali sme sa po parku. Potom sme si kúpili zmrzlinu. Nakoniec sme sa opäť iba prechádzali. Keď v tom som si všimla niekoho, koho som tu vôbec nechcela vidieť. Yoongi a Suzy. Vôbec som ich tu nečakala.

Keď si ma Yoongi všimol, chytil Suzy za zadok a uškrnul sa, akoby som tam ani nebola. Pichlo ma u srdca.
,

,Byung, v pohode?"opýtal sa ma Taeyang, keď si všimol môj pohľad. Pozrela som sa naňho a dostala skvelý nápad.
,,Taeyang, to čo sa chystám urobiť, neber nijako vážne, rozumel si?"pozrel sa na mňa nechápavým pohľadom. Chcel ešte niečo povedať, no však ja som ho umlčala dlhým bozkom. Taeyang chvíľu len tak stál, no keď sa spamätal a uvedomil si, čo sa to deje, chytil ma za zadok a začal spolupracovať. Keď som si všimla Yoongiho, že odchádza, odtiahla som sa od Taeyanga.
,,Tak toto-"začal vetu, no nedokončil ju, keďže som mu skočila do reči.
,,Toto sa už nikdy nestane, a NIKTO sa o tom nedozvie, je ti to jasné?"uškrnul sa. Nakoniec sme sa vybrali ku mne domov. Po celý čas sme boli ticho. Ja bez nálady a on sa asi ešte spamätával z toho bozku.

Keď sme boli už konečne doma, zamkla som dvere a spolu s Taeyangom som vyšla hore do svojej izby. Len čo som zavrela dvere od izby, Taeyang ma o ne oprel.
,

Double Love Where stories live. Discover now