,,Byungie, vstávaj"zobudila som sa. Teda...Jungkook ma zobudil.
,,Nechaj ma spať, lebo ťa zbijem"povedala som a skryla sa pod deku.
,,Byungie, nestihneš vlak"vtedy som rýchlosťou svetla sa postavila, čo som nemala robiť, pretože sa mi zatočila hlava a spadla som na Jungkooka.
,,Ahh, prepáč"povedala som a postavila sa. Potom som rýchlo vybehla do izby, vybrala si veci a zamkla sa v kúpeľni. Bolo deväť hodín. Snáď to stihnem.Po celý čas sa mi v hlave opakovali Jungkookove slová. Nemohla som prestať na to myslieť.
Rýchlo som sa umyla, učesala a obliekla. Potom som si vzala z izby svoj ruksak a nahádzala doň ešte pár veci. Ešte som si upratala izbu a zišla dole k Jungkookovi.
Už bolo pol desiatej.
,,Sakra, nestihnem to"povedala som si potichu.
,,Odveziem ťa"ozval sa Jungkook, ktorý sa odrazu objavil za mnou. Otočila som sa naňho. Bol už prezlečený.
,,Nemusíš"odporovala som.
,,Povedal som, že ťa odveziem, tak poď"chytil ma za ruku a ťahal z domu. Zamkla som a spolu s Jungkookom nastúpila do jeho auta.Vyrazili sme. Medzi nami vládlo nepríjemné ticho. Opäť. Nakoniec sme po niekoľko minútovej ceste zastavili pred stanicou. Jungkook chcel so mnou počkať, až pokiaľ nepríde vlak. Bolo to od neho milé.
Ešte som si rýchlo kúpila lístok na vlak, a spolu s Jungkookom sme si sadli na jednu z lavičiek.
,,Dávaj na seba pozor, Byung. Keď budeš vo vlaku, tak mi napíš"prikázal mi Jungkook. Zasmiala som sa nad tým.
,,Dobre, mami"povedala som a uškrnula sa. Jungkook sa usmial a pritiahol si ma do objatia.Takto v objatí sme tam sedeli po celý zvyšný čas. No však museli sme sa od seba odtiahnuť, keďže mi už prišiel vlak.
Rýchlo som sa postavila a chystala sa na odchod.
,,Ja...už musím"povedala som. Jungkook sa na mňa smutne pozrel. Potom ku mne prišiel a pobozkal ma. Spolupracovala som.
,,Dávaj na seba pozor"povedal, keď sme sa od seba odtiahli.
,,Budem"hneď na to som mu dala pusu na líce a utekala do vlaku. Vo vlaku som si sadla na také miesto, aby som Jungkookovi mohla ešte zamávať.Potom som vyrazila. Cesta k babke bude dosť dlhá. Asi dve alebo tri hodiny. Je to dosť ďaleko.
Spomenula som si, že som to Soojae nedala vedieť. Som to ale zlá kamarátka.Vytiahla som mobil a napísala jej.
Škrečok Byungie 🐹😎❤️
Idem k babke, nehovor to Yoongimu, prosímNeodpísala. Pravdepodobne ešte spala.
Jungkook
Už teraz mi chýbaš, zlatko :( <3Nad tou prezývkou som sa pousmiala.
- používateľ Jeon Jungkook Vám nastavil prezývku na "moja mačička 🤤❤️"
Moja mačička 🤤❤️
Preboha. mačička? XDJungkook
Anoo ;p <3
Aj ty mne daj nejakú prezývku 0;) <3Pousmiala som sa nad ním a nastavila mu prezývku
- používateľ Kim BeomByung Vám nastavil prezývku na "trapko 😝❤️"
Trapko 😝❤️
Si zlá :(Moja mačička 🤤❤️
Ja viem :POdložila som mobil a pozerala sa z okna. Po dlhom čase stretnem svojich blízkych kamarátov a babku. Mala som zmiešané pocity.
_______________
Už tu sedím skoro tri hodiny. Ešte som si chvíľku písala s Jungkookom, no potom už neodpísal.
YOU ARE READING
Double Love
Romance,,Nikdy som si nemyslela, že práve ty budeš ten, do ktorého sa zamilujem" ________________ 18- ročná Kim BeomByung žije obyčajný život teenagera. Rodičoch má rozvedených a súrodencov nemá žiadnych. Jej sused Min Yoongi je jej najlepší kamarát s ktor...