Prvý deň bez Jungkooka. Včera som sa len poflakovala a rozmýšľala nad Jungkookom.
Dnes by som sa chcela stretnúť s Taeyangom. Dlho sme sa spolu nerozprávali. A taktiež, dnes nemám čo robiť, keďže tu Kook nie je.Vzala som mobil a zavolala Taeyangovi.
,,No dobrý deň, tetka"po chvíľke sa ozval.
,,Dobrý deň, ujko"zasmiala som sa.
,,Čo si prosíš, Byungie?"opýtal sa.
,,Ja len... pôjdeme dnes vonku?"na jeho otázku som odpovedala otázkou.
,,Jasné a môžme ísť aj s Jaeou a tvojimi kamarátmi"zarazila som sa.
,,Oh...no samozrejme. Zavolám aj ich"povedala som,a pozrela sa von oknom.
,,Super. O druhej vás budem čakať v parku, príďte včas"zasmial sa.
,,S-samozrejme. Prídeme"povedala som.
,,Už sa nemôžem dočkať! Tak zatiaľ ahoj, Byungie"len čo to povedal, zrušil. Napísala som Jaei, JiWon a všetkým ostatným, aby prišli o druhej do parku. Teda, Yoongimu som nenapísala. Ten bude mať na práci niečo iné.Odložila som mobil, a sadla si na parapetu pri okne. Dneska bolo celkom pekne aj keď hlásilo pršanie. Pravdepodobne sa opäť netrafili.
Bola som v otcovom dome, takže som mala výhľad na Yoongiho dom.Jungkook mi ešte stále nenapísal. Čo ak si tam našiel niekoho iného? Bože, Byung prestaň. Nemyslí na takéto.
Šla som si pozrieť rozprávku. Ani som si neuvedomila, že už mám ísť do parku. Rýchlo som sa upravila a vyrazila. Všetci tam už určite sú. Teraz všetci musia čakať na mňa.
Rýchlo som tam dorazila, ale keď som videla kto tam je...zarazila som sa. Čo tu sakra robí YOONGI.
,, Meškáš"povedala Jaea. Zamračila som sa.
,,Čo tu robí?"šeptom som sa opýtala.
,,Jiwon ho zavolala, myslela si, že ste už v pohode"povedala Jaea. Povzdychla som si.
,,Ehm, AHOJ Byung"povedal Jimin.
,,Oh, prepáčte, ahoj"Yoongi sa na mňa pozrel. Pravdepodobne nevedel, že prídem. Keby to vedel, tak určite ani nepríde.Podišla som k Taeyangovi a objala ho, keďže sme sa už dlho nevideli.
,,Ahoj"povedal a pohladil ma po vlasoch. Mala som sto chutí sa otočiť a ísť domov. Vyrazili sme niekam. Po celý čas som bola ticho a pozerala sa len pred seba.
Jaea s JiWon prišli ku mne, keďže si všimli, že som ticho. Je to u mňa nezvyčajné.
,,Čo ti je, Byung?"opýtala sa JiWon.
,,A-ale nič, som v poriadku"odpovedala som.
,,No jasné, myslíš si, že sme idioti?"ozvala sa Jaea.
,,Nechcem to rozoberať, nie tu"povedala som.
,, Ospravedlňte nás, musíme ísť niekam inam"povedala JiWon a Jaea ma chytila za ruku. Začala ma ťahať niekam ďalej od nich.
,,Tak, hovor"prikázala mi Jaea.
,,Jungkook odišiel niekam za rodinou. Neviem ako to bez neho vydržím. Bojím sa, že si tam nájde niekoho iného"nepovedala som všetko, čo ma trápi.
,,Nenájde si nikoho, veď ťa miluje"povedala JiWon.
,,A čo ak nie? Čo ak si to všetko vymyslel, len preto, aby ma dostal do postele a keď zistil, že to ešte nechcem, tak odišiel, aby si to užil s niekým iným"povzdychla som si.
,,Ale prestaň. Vidno na ňom, že ťa miluje"povedala Jaea.
,,Určite ťa tam nepodvedie"dodala JiWon.
,,To dúfam"smutne som povedala.
,,Už ti napísal?"opýtala sa Jaea.
,,Ešte nie, včera odišiel, ale ešte mi nenapísal"povzdychla som si.
,,Neboj sa, určite ti napíše. Len tomu daj čas, možno, že nestíha"povedala JiWon. Pousmiala som sa a snažila sa im veriť. No však, stále som mala obavy. Prišli sme naspäť k ostatným. Ešte stále som mala na nič náladu, ale bolo mi už celkom lepšie.,,No konečne"povedala Naya. Zasmiali sme sa.
,,To vám trvalo"dodal Namjoon. Yoongi sa zasmial. Aj keď neviem, čo mu príde vtipné. Pozrela som sa na neho. Hneď ho smiech prešiel.Namierili sme si to do najbližšej pizzerie. Kto vie, čo teraz robí Jungkook. Alebo babka s Lucy a Leom. Chýbajú mi a to som doma ešte len tri dni.
Všetci sme si sadli za jeden stôl a objednali si pizzu. Nechcelo sa mi tu byť. Nemala som ani chuť na jedlo. Keď nám priniesli pizzu, tak som sa toho ani nedotkla.
,,Prečo neješ?"opýtal sa Taeyang. Všetci presunuli svoju pozornosť na nás.
,,Ale...nie som hladná. Ak ma ospravedlnite, musím si odskočiť"povedala som sa a vyšla z pizzerie. Pozrela som sa na mobil. Ešte stále žiadne správy. Mala som sto chutí sa opäť rozplakať, no udržala som sa.
Odrazu sa dvere od pizzerie roztvorili a von vyšiel Yoongi. Pozrel sa na mňa, a podišiel ku mne.
,,Ahoj, Byung"pozdravil sa mi.
,,Čo chceš?"chladno som sa opýtala.
,,Ja len...mrzí ma, čo sa stalo"povedal, a pozrel sa do zeme.
,,Hm, už si zistil, že som mala o Suzy pravdu?"zamračil sa.
,,Niečo som ti na to povedal a nebudem sa opakovať"naštvane povedal.
,,Kľudne povedz, že som štetka. Od teba to nič nové nebude"chcela som ho obísť, lenže chytil ma za zápästie. Hneď som sa z jeho zovretia vytrhla.
,,A vieš čo? Mal si ma nechať skočiť z toho mosta, aspoň by si mal menej problémov"dodala som a vrátila sa späť do pizzerie. Vzala som si svoje veci a chystala sa na odchod.,,Kam ideš?"opýtala sa ma Jaea.
,,Musím už ísť, nie je mi veľmi dobre, rada by som tu pri vás ostala, ale nemôžem, je mi to ľúto"povedala som. Taeyang na mňa hodil podozrivý pohľad.
,,Pôjdem ťa odprevadiť"povedal a postavil sa.
,,To nie je nutné, viem trafiť domov aj sama"odmietla som, lenže Taeyang sa nedal odbiť. Vzal si svoje veci a podišiel ku mne.Rozlúčila som sa s ostatnými a spolu s Taeyangom sa vybrala domov.
,,Tak hovor"povedal, keď sme už boli niekoľko metrov od pizzerie.
,,Čo mám hovoriť?"opýtala som sa.
,,Čo ťa trápi, Byung? Vidno to na tebe a nehovor, že nič"postavil sa predo mňa.
,,Nič ma netrápi, som v pohode" zaklamala som.
,,Ah..nebudem ťa nútiť mi to povedať. Nezabudni, že ak sa budeš chcieť porozprávať, som tu vždy pre teba"usmiala som sa a pevne ho objala. Musím uznať, krásne vonia.Po ceste sme sa ešte rozprávali až kým sme neprišli k matkinmu domu. Bol bližšie. Rozlúčila som sa s Taeyangom, a vstúpila dovnútra domu. Matka ako vždy nebola doma. Aspoň mám celý dom pre seba.
Po hodine začalo vonku pršať. Vyšla som vonku na dážď. Milujem dážď. Prechádzala som sa po meste. Bolo to príjemné. Začalo sa stmievať. Radšej som šla domov, keďže nechcem, aby sa stalo to, čo minule. Bola som mokrá do nitky.
Hneď ako som prišla domov, som si to namierila do sprchy. Osprchovala som sa, obliekla sa do svojho teplého pyžamka, urobila si kakao, zakryla som sa perinou a pozrela som si Disney rozprávku. Dlho som musela rozmýšľať akú si pozriem tentokrát, nakoniec som sa rozhodla pre Zlatovlásku aj keď som ju už videla aspoň sto krát.Po skončení rozprávky som si chvíľu ešte prezerala sociálne siete a potom sa vybrala spať.
Zdrastvujte ribjata 🤓
Konečne vydávam novú časť ✨ dlho mi trvalo, kým som sa k tomuto dokopala, ale zvládla som to 💪 ľudiaa, zistila som, že Suzy, je skutočná, takže chcem vás len upozorniť, že táto Suzy v príbehu, je úplne niekto iný 😂 vôbec som si to neuvedomila, a pravdepodobne som použila aj jej fotky, takže takk 🤦🏻♀️😂 tým, čo to čítajú teraz večer, prajem dobrú nocku a sladké sny 🌌
- ospravedlňujem sa za gramatické chyby, či preklepy
Baii ❤️
YOU ARE READING
Double Love
Romance,,Nikdy som si nemyslela, že práve ty budeš ten, do ktorého sa zamilujem" ________________ 18- ročná Kim BeomByung žije obyčajný život teenagera. Rodičoch má rozvedených a súrodencov nemá žiadnych. Jej sused Min Yoongi je jej najlepší kamarát s ktor...