1️⃣9️⃣❤️

223 12 88
                                    

,,Bože si tak krásny"zašepkala som, keď Jungkook zaspal.
,,Ako ti mám len povedať, že ťa milujem"povzdychla som si.
,,Som k tebe zlá, prepáč mi to"začala som sa hrať s jeho vlasmi. Vyzeral tak cutie keď spinkal. Pousmiala som sa.
,,Pravdu povediac...som do teba zamilovaná, len sa bojím, že...je to len chvíľkové a taktiež bojím sa sklamania...ahh Jungkook"opäť som si povzdychla.

Odrazu sa začal prebúdzať, ihneď som dala pred ruky z jeho vlasoch a tvárila sa, že spím.
,,Vravela si niečo?"opýtal sa. Skoro som zakričala, ale ovládla som sa.
,,N-nie, asi sa ti to len zdalo"povedala som.
,,Hmm"pritulil sa ku mne.
,,Spinkaj, mačička"povedal. Pousmiala som sa, objala ho a po chvíľke zaspala.

Ráno som sa zobudila na jemný bozk od Jungkooka.
,,Prepáč, nechcel som ťa zobudiť"ospravedlnil sa a chystal sa na odchod.
,,J-Jungkook, kam to ideš?"ihneď som sa postavila.
,,Domov"povedal a vyšiel z izby. Šla som za ním.
,,Nie, prosím ostaň tu, pozajtra môžme ísť spolu, prosiim"chytila som ho za ruku. On sa na mňa otočil.
,,Byung, už musím ísť"povedal a vyšiel vonku. Hneď som vybehla k nemu a postavila sa pred neho.
,,Prosím, Jungkook"do očí sa mi tlačili slzy.
,,Ostaň, prosím"pozerali sme si navzájom do oči. Už som povedala, že som zamilovaná do jeho očí? Mhmm.
,,Nie, Byung. Musím už ísť, čoskoro sa zase uvidíme. Zatiaľ si to tu ešte uži a neže mi bude na teba Taehyung žalovať"varovne povedal. Pretočila som očami.
,,Bla bla bla, čo tu vlastne robí? A prečo ma sleduje?"opýtala som sa ho.
,,Má tu rodinu a sledovať ťa som mu prikázal ja"zasmial sa. Strčila som ho do ramena.
,,Neprovokuj"upozornil ma. Usmiala som sa.
,,Už musím ísť, zlatko, tak ahoj"dal mi krátku pusu.
,,A napíš mi, keď prídeš domov"našpúlila som spodnú peru.
,,To je jasné, budem ti písať 24/7"usmial sa a ešte raz ma pobozkal. Potom sa odo mňa odtiahol a nastúpil do auta. Ešte než odišiel, tak sa na mňa pozrel a zamával mi. Tiež som mu zamávala. Potom odišiel.
,,Ľúbim ťa"povedala som potichu, keď auto odchádzalo.

,,Dobré ránko, Byung"ozval sa nejaký chalan. Pozrela som sa jeho smerom. Bol to Changbin.
,,Jeej, dobré ránko, Changbin. Čo ty tu?"opýtala som sa ho.
,,Len som sa šiel prejsť. Nechceš ísť dnes vonku?"podišiel ku mne.
,,Hm, tak fajn"súhlasila som. Veď prečo nie.
,,Prídem po teba o jednej, buď pripravená"žmurkol. Usmiala som sa. Potom sme sa rozlúčili a každý šiel svojim smerom.

,,Dobré ráno, babi"pozdravila som sa babke, ktorá si robila v kuchyni čaj a šla do svojej izby. Hodila som sa na posteľ. Vankúš voňal po Jungkookovi. Začala som ho objímať a "nasávať" jeho vôňu. Som fakt divná.
,,Ahh, bože, tak veľmi ťa ľúbim, Kookie"povedala som si pre seba a pretočila sa na chrbát. Pozerala som sa do stropu. Povzdychla som si. Mala som šancu mu to povedať, ale nevyužila som ju. Hneď čo prídem do Seoulu mu všetko poviem. Ale ako?

Posadila som sa a pozerala von oknom. Dnes je pekný slnečný deň. Obloha je krásne modrá, bez jediného mráčika. Dneska určite nebude pršať.
Postavila som sa a vybrala si veci na prezlečenie. Kraťasy a biele tričko. Následne som si poupratovala izbu a namierila si to do kúpeľne, kde som sa umyla a učesala. Upravená som vošla do kuchyne kde babka už raňajkovala.

,,Dobrú chuť"popriala som jej. Poďakovala.
,,A ten chlapec už išiel?"opýtala sa. Prikývla som.
,,Videla som vás sa bozkávať, teraz ma už nemôžeš nijako presvedčiť, že to nie je tvoj priateľ"zasmiala sa.
,,No pravdou je, že to nie je môj priateľ. Ja ani neviem čo sme"povzdychla som si. Babka ma objala. Potom som sa naraňajkovala a šla s babkou pozerať film.

Po dopozeraní filmu som šla do svojej izby a obliekla sa do niečoho iného, keďže o chvíľku idem vonku s Changbinom. Počas prezliekania som si spomenula na Jungkooka. Mal mi napísať. Ihneď som vzala mobil, a pozrela si správy od neho.

Double Love Onde histórias criam vida. Descubra agora