,,Babii, chcela by som ti predstaviť môjho ...."zastavila som sa. Čo mám povedať.
,,Kamaráta"povedala som.
,,Volá sa Jeon Jungkook"pousmiala som sa. Babka si ho prehliadla.
,,Veľmi ma teší, Jungkook. Prosíš si čaj alebo kávu?"opýtala sa s úsmevom. Odľahlo mi, keď to povedala.
,,Oh, nie ďakujem, ste milá"zasmial sa.
,,Babi, chcela by som sa ťa na niečo opýtať"nervózne som sa hrala s vlasmi.
,,Čo si prosíš, anjelik?"
,,Ja len...môže tu Jungkook prespať?"nervózne som sa opýtala. Jungkook sa na mňa pozrel.
,,Byung, to nemu-"
,,Môže, už sa teším na pravnúčata"skočila mu do reči babka. Odľahlo mi, keď to povedala.
,,Ale babii"zasmiala som sa. Ešte sme sa tam chvíľu s babkou rozprávali a potom som šla aj s Jungkookom do svojej izby. Hneď, čo som zavrela, ma Jungkook chytil za zadok a zdvihol ma. Musela som si obmotať okolo neho nohy, pretože by som spadla.
,,Čo to robíš"opýtala som sa ho.
,,Mala by si vyriešiť ten problém, ktorý si mi spôsobila"povedal, a svojim rozkrokom sa pritlačil na ten môj. Vzdychla som.Nevedela som čo robiť.
,,J-jungkook, prestaň s tým"on však neprestal a pokračoval. Hodil ma na posteľ. Vyzliekol si tričko a dal sa nado mňa. Nemôžem povedať, že sa mi to nepáčilo, ale proste...to nemôžme.
Opäť ma začal bozkávať. Rukou mi chytil koniec trička, ktoré zo mňa dal dole. Hanbila som sa. Nikdy som pred žiadnym chalanom nebola bez oblečenia.
,,Mhm, si sexy"jemne si zahryzol do pery a prilepil sa na moju hruď. Potom si to zas namieril na môj krk. Odrazu sa dvere od izby otvorili a dovnútra vbehli Lucy a Leo. Ihneď sme sa od seba odpojili. Ja som si rýchlosťou svetla obliekla tričko.
,,Oh shit, prišli sme v nevhodnú chvíľu"zasmiala sa Lucy. Leo Jungkooka prepaľoval pohľadom, potom k nemu prišiel a ťahal ho niekam vonku. Samozrejme, ešte pred tým si obliekol tričko.,,Vy spolu chodíte?"opýtala sa Lucy, ktorá skočila na posteľ.
,,Ja...nie nechodíme spolu"povedala som. Lucy zdvihla jedno obočie.
,,Takže vy nechodíte spolu, ale...sa tu oblizujete?"opýtala sa. Tvár som si zakryla dlaňami.
,,Ja proste neviem. A ani neviem, či k nemu niečo cítim. Bojím sa, že to je len chvíľkové a zlomila by som mu tým srdce"zakňučala som. Lucy ku mne prišla bližšie a objala ma.
,,Ako sa cítiš, keď si s ním?"opýtala sa ma. Pozrela som sa na ňu.
,,Tak...skvelo"zasnene som povedala.
,,A čo máš na ňom najradšej?"ďalej sa pýtala.
,,Všetko, jeho hlas, jeho povahu, jeho spev, proste všetko"ľahla som si. Myslela som na neho.
,,A taktiež...jeho bozky"vzdychla som. Lucy sa zasmiala.
,,Toto určite nie je chvíľkové Byung, musíš mu to povedať, len sa zbytočne obidvaja trápite"povedala. Posadila som sa, a zamyslela sa. Mala by som mu to povedať, ale ako?
,,Tak fajn, ja mu to...poviem"povzdychla som si. Lucy sa usmiala.
,,A teraz ideme zistiť, čo robí Leo Jungkookovi"zasmiala sa, ja spolu s ňou. Potom sme sa vybrali za Leom a Jungkookom. Boli vonku a o niečom sa tam rozprávali.Leo pov
Keď som videl Jungkooka s Byung v posteli, vzal som ho a ťahal vonku.
,,Čo robíš?"opýtal sa ma.
,,Chodíte spolu ?"opýtal som sa jej.
,,Podľa mňa áno, podľa nej nie. Neviem"povzdychol si.
,,Ak jej niekedy ublížiš, zabijem ťa, rozumel si? Je pre mňa ako druhá sestra a nedovolím nikomu jej ubližovať, takže si dávaj pozor, Jeon"varoval som ho.
,,Odkiaľ vieš moje meno ?"začudovane sa opýtal. Haha, teraz Byung prezradím.
,,Byung o tebe rozpráva 24/7"uškrnul som sa. Jungkook sa na mňa pozrel, a potom sa pozrel do zeme. Všimol som si, že si jemne zahryzol do pery.
,,Ja som Leo"predstavil som sa mu. Pozrel sa na mňa a usmial sa.
,,To dievča s ktorým si prišiel je tvoja sestra?"opýtal sa. Prikývol som a zasmial sa.
,,Je tupá, ale aj tak ju mám neskutočne rád. Nikdy by som ju za nič nevymenil"odrazu sa otvorili dvere a vonku vyšla Lucy s Byung. Lucy na mňa nadšene skočila.
,,Aj ja ťa mám rada, ty môj tupý braček"objímala ma. Usmial som sa a objatie jej opätoval. Byung nás zasnene sledovala, potom zosmutnela.
,,Byung, čo sa deje L?"opýtal som sa jej. Ona sa na mňa pozrela, a rýchlo si zotrela slzu, ktorá jej stekala po tvári.
,,N-nič, som v pohode"Jungkook k nej prišiel a objal ju. Objatie mu neopätovala. Chudák Jungkook.Byung pov
,,Aww, to je zlaté"povedala som, keď som počula, čo povedal Leo. Lucy ihneď otvorila dvere a skočila na Lea.
,,Aj ja ťa mám rada, ty môj typy braček"povedala. Spomenula som si na Yoongiho. Bol pre mňa ako brat, ktorého som nikdy nemala.
Pozrela som sa do zeme, pretože sa mi do očí tlačili slzy. Snažila som sa tomu zabrániť, lenže bolo to ťažké.,,Byung, čo sa deje?"opýtal sa Leo. Pozrela som sa na neho. V tú chvíľu mi po tvári stiekla slza. Ihneď som ju zotrela a snažila sa vyzerať čo najviac v poriadku.
,,N-nič, som v pohode"zaklamala som. Vtedy ku mne prišiel Jungkook a objal ma. Neopätovala som mu objatie. Bola som až príliš smutná.Leo si povzdychol a podišiel ku mne. Taktiež ma objal, hneď po tom sa pridala aj Lucy. Všetci traja ma objímali. Trošku mi to zlepšilo náladu.
Keď sa odo mňa odtiahli, vybrali sme sa na prechádzku. Lucy s Leom boli v strede ja s Jungkookom sme boli na kraji. On na jednom ja na druhom. Keď v tom nás Leo s Lucy posunuli k sebe a spojili nám ruky. Začala som sa červenať.,,Byung a už by si nám mohla povedať, prečo si šla na policajnú stanicu"ozvala sa Lucy. Jungkook sa na mňa pozrel. Sakra, musia všetko prezradiť. Aj keď to už Jungkook vedel, ale nevie dôvod.
,,Noo...testovali ma, či nie som pod nejakou omámnou látkou"jednoducho som povedala. Všetci boli ticho.
,,Sakra, vy si už choďte vyrozprávať, čo k sebe cítite"popohnala nás Lucy. Potom aj s Leom odišla niekde k stromu, aby nás nechali osamote.Nervózne som sa pozrela do zeme. Všade len nie na Jungkooka.
,,Jungkook, ja..."odrazu mu začal zvoniť mobil. Hovor prijal. Potom keď dovolal pozrel sa na mňa.
,,Asi by som už mal ísť domov"povedal.
,,Nie, prosím. Ostaň aspoň na jednu noc, prosím"snažila som sa ho presvedčiť.
,,Byung, ja-"nedokončil.
,,Prosím, Jungkook"do očí sa mi tlačili slzy. Vtedy si Jungkook povzdychol.
,,Tak dobre, ale iba na jednu noc, viac nie"prikývla som a skočila naňho.
,,Hotovo?"opýtali sa nás Lucy s Leom. Zasmiala som sa a pokývala hlavou na znak nesúhlasu. Obidvaja si naraz povzdychli. Potom sme šli každý iným smerom.U babky sme sa navečeriali a šli pozerať filmy. Potom som sa šla osprchovať a po mne šiel Jungkook. Nemyslím si, že sa len sprchoval, hehe.
,,Problémik problémik" "spievala" som, keď Jungkook prišiel do izby. Pozrel sa na mňa. Začala som sa smiať.
,,Mala si ho vyriešiť ty"povedal. Ja som pokrčila plecami.
,,Ja ti ho môžem spôsobiť opäť"povedala som a oprela ho o stenu.
,,Teraz hovor, prečo si plakal"prikázala som mu.
,,Nepoviem ti to"protestoval, a tentokrát oprel o stenu on mňa.
,,Takže, už viem kto bol ten chalan, ktorý bol s tebou na párty a prečo ťa vzali policajti, ale stále neviem, čo si pila, prečo si mala na sebe, tak veľmi sexy veci, prečo si tancovala, také tance, aké si tancovala a PREČO SI SA NEBRÁNILA, KEĎ ŤA TEN CUDZÍ CHALAN CHYTIL ZA ZADOK"poslednú vetu zdôraznil.
,,Nepoviem ti to"vyplazila som ju jazyk, za čo som dostala celkom dosť silnú ranu po zadku. Zamračila som sa.
,,Odpovedaj, baby girl"chytil ma za boky. Snažila som sa vymotať z jeho zovretia, no bola som až príliš slabá.
,,A keď nie?"uškrnula som sa.
,,Tak si ma neželaj"pošepkal mi do ucha. Celkom som bola zvedavá čo urobí, lenže zároveň som sa aj bála.
,,Idem spať"odstrčila som ho od seba a so smiechom sa skryla pod perinu.
,,Heyy!"zakričal a skočil na posteľ. Usmiala som sa a tiež ho prikryla. Potom som sa k nemu pritulila a po chvíľke zaspala.- ospravedlňujem sa za gramatické chyby, či preklepy
YOU ARE READING
Double Love
Romance,,Nikdy som si nemyslela, že práve ty budeš ten, do ktorého sa zamilujem" ________________ 18- ročná Kim BeomByung žije obyčajný život teenagera. Rodičoch má rozvedených a súrodencov nemá žiadnych. Jej sused Min Yoongi je jej najlepší kamarát s ktor...