🔟❤️

208 13 54
                                    

Taak. Posledný deň školy. Dnes sa rozdávajú vysvedčenia.

Ako každé ráno som si to namierila do kúpeľne a vykonala rannú hygienu. Potom som podišla k šatníku a vybrala si veci, ktoré si oblečiem. Obliekla som si na seba šaty aj s koženou bundou. Ahh, to bude utrpenie.

Šaty často nenosím, pretože ich nemám rada, ale na koniec školského roka bohužiaľ musím.

Ešte som si rozčesala vlasy a nechala ich voľne rozpustené. Následne som zišla dole, kde už mamka niečo robila za pultom.
,,Ahoj mami"pozdravila som sa jej.
,,Ahoj zlatíčko, chceš kakao?"opýtala sa ma. Prikývla som. Mamka mi urobila kakao. Rýchlo som to vypila a vyšla z domu.

Po niekoľkých minútach cesty som dorazila do školy a vybrala sa na školský dvor. Tam sa to už množilo žiakmi a učiteľmi.

,, Byungaa"zakričala Jaea a spolu so Soobinom, JiWon a Jiminom ku mne pribehla.

,,Konečne si tu"povedala JiWon. Zasmiala som sa nad tým. Začali sme sa tam rozprávať. V diaľke som si všimla Jungkooka. Bol sám. A asi niekoho hľadal.
Pretočila som nad ním očami a ďalej sa venovala kamarátom.

,,Poďme sa postaviť k našej triede"povedal Soobin. Všetci sa teda vybrali k ostatným žiakom. Ja som chcela tiež, no však niekto ma chytil za ruku a pritiahol si ma k sebe. Bol to Yoongi.
,,Byung, potrebujem sa s tebou porozprávať"povedal. Vtedy sa vo mne niečo zlomilo. Bola som na neho naštvaná. Veľmi.
,,Mňa to nezaujíma, daj mi pokoj"snažila som sa vytrhnúť svoju ruku z tej jeho. Bezvýsledne.
,,Byung, prosím"odrazu k nám pribehol Jungkook.
,,Pusť ju" ,,zavrčal". Yoongi sa pozrel na neho vražedným pohľadom. Jungkook si ma k sebe pritiahol. Vtedy som to už nevydržala a odstrčila som ho od seba.
,,Idioti ste obidvaja!"povedala som a odišla. Postavila som sa k Soojae. Po niekoľkých minútach, prišiel riaditeľ školy a začal tam rozprávať. Nepočúvala som ho. Bolo to až príliš na nudné.

Rozmýšľala som tam a pozerala sa do blba. Keď v tom ma niekto štuchol a ja som spadla na zem. Pred celou školou som spadla do mláky, ktorá sa tu vytvorila, keď pršalo. Riaditeľ prestal rozprávať. Nastalo ticho. Postavila som sa a postavila sa naspäť k žiakom a učiteľke.
Učiteľka sa ku mne nahla a povedala: ,,ak chceš, tak sa choď upraviť na záchody"s poďakovaním v očiach som sa na ňu pozrela a vybrala sa dnu na záchody. Tam som sa oprela o stenu a skĺzla na zem. Začala som plakať. Ako inak.

Keď som doplakala, tak som sa postavila a ako tak upravila. Následne som sa vybrala naspäť k ostatným.

Po chvíľke sme všetci opustili školský dvor a namierili si to do našich tried.
,,Si v poriadku?"opýtala sa ma Jaea. Prikývla som.
V triede sme si všetci posledný krát posadali na naše miesta. Všimla som si Yoongiho a Jungkookove pohľady. Pretočila som nad nimi očami a počúvala učiteľku.

Po jej celkom dlhom monológu začala rozdávať vysvedčenia. Keď som prišla na rad ja, postavila som sa a podišla k nej. Ona mi dala vysvedčenie a zablahoželala. Jungkook s Yoongim ma po celý čas sledovali. Idioti. Nedajú pokoj.

Po odovzdaní vysvedčení sme sa vybrali domov. Keďže Jaea šla iným smerom ako ja, tak som šla domov sama. Teda, aspoň som si to myslela.

,,Byung"ozval sa Jungkook po tom, čo ku mne pribehol.
,,Čo chceš"chladne som mu odpovedala a zrýchlila krok.
,,Dneska ti to pristane"snažil sa znieť milo. Pretočila som očami a ani sa naňho nepozrela.
,,Hneváš sa za ten včerajšok?"zastavila som.
Pozrela som sa mu do očí.
,,A čo sa včera stalo?"opýtala som sa.
,,No...to, po škole"nervózne povedal. Máš výčitky, Jeon?
,,My spolu chodíme do školy?"nechápavo sa na mňa pozeral.
,,A taktiež, nepoznáme sa, tak mi daj pokoj a choď vlastnou cestou"povedala som a pokračovala v ceste.
,,Byung, no tak"pribehol ku mne, a postavil sa mi do cesty.
,,DAJ MI POKOJ, JEON!"odstrčila som ho.
,,Sakra, Byung"chytil ma za ruky a donútil sa mu pozrieť do očí. Snažila som sa udržať plač.

Double Love Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang