,,Byungaa"zakričala na mňa Jae. Pozrela som sa na ňu. Všetci sa na mňa pozerali. Cítila som sa trápne. Opäť som ich nevnímala, ahh.
,,Na koho zase myslíš?"opýtala sa ma Jiwon. Všetci čakali na moju odpoveď. Tá neprichádzala. Všetci pochopili, že som myslela na Yoongiho. JiWon ku mne prišla a objala ma. Hneď potom ma objala aj Jaea a všetci ostatní. Milujem tých ľudí. Neviem, čo by som bez nich robila. Z očí mi vyšlo pár sĺz. Ale tentokrát to neboli slzy smútku, ale šťastia. Bola som šťastná, že ich mám.
,,Byung, všetko bude v poriadku. Netráp sa tým"povedal Soobin, keď sa odo mňa odlepili. Pousmiala som sa a jemne prikývla.
Vonku sme spolu strávili vážne veľa času. Bolo už pol tretej ráno, no nám sa ešte nechcelo rozlúčiť. Veď čo, sú prázdniny.,,Kde si včera bol"začala spievať Jaea. Hneď som sa k nej pridala.
,,Si zase ožratý"doplnila som ju. Pozreli sme sa na seba a so smiechom spievali.
,,Si totálne na mol, to mi teraz vysvetlí"
,,Láska ja mám ťa rád, ja ťa milujem, ja si ťa zoberiem"teraz sme spievali všetci.
,,Teraz mi neveríš, lebo mám vypité ja si ťa zoberiem"prechádzali sme sa ulicami a spievali. Určite sme všetkých ľudí zobudili, haha.
,,Držte huby, vy decká nevychované"odrazu na nás nejaký muž začal z okna kričať. Ukázali sme mu prostredníky. To ho asi naštvalo. Zavrel okno a asi sa chystal k nám pribehnúť. Ihneď sme začali utekať. Skryli sme sa do parku. Sedeli sme za kríkmi sa smiali sa. Bolo už štyri hodín. O chvíľu by mal byť východ Slnka.Vybrali sme sa na celkom veľký kopec. Sadli sme si naň a čakali na východ Slnka. Sedela som medzi JiWon a Soobinom. Hlavu som si položila na Soobinove rameno. Mám taký pocit, že Jaea trošičku žiarlila. Kebyže tu bol Yoongi, tak by som sa oprela o neho. Ahh.
Sledovala som východ Slnka. Už som vnímala len polovične. Nakoniec som zaspala na Soobinovom ramene.,,Byung"zobudila ma Jaea. Všetci sa už chystali na odchod. Rýchlo som sa spamätala a postavila sa. Bolo už niečo okolo piatej. Vybrala sa s nimi preč. Rozlúčili sme sa a každý šiel svojim smerom.
Šla som do otcovho domu, keďže bol bližšie, než ten matkin. Bola som veľmi unavená a tak som doma hneď šla spať.
,,Byungiee"zobudila som sa na jemné bozky. Pomrvila som sa a otvorila oči. Nado mnou bol Jungkook. Pousmiala som sa a pritiahla si ho do bozku. Jungkook sa dal nado mňa.
,,Ahojky, baby girl"uškrnul sa.
,,Ahojky, daddy"usmiala som sa a opäť ho pobozkala.
,,Takto si ma ešte nenazvala"
,,Vážne?"
,,Uhm, toto je prvý krát, čo si ma takto nazvala"povedal s úškrnom. Usmiala som sa a pretočila som nás. Tentokrát som bola ja nad ním.
,,Čo to robíš, baby girl?"opýtal sa. Ja som sa usmiala, položila hlavu na jeho hruď a zavrela oči. Chcela som ísť spať, lenže Jungkook mi to nedovolil. Jeho ruka chytila môj zadok a stlačila ho.
,,Jungkook, prestaň. Ešte je skoro na takéto veci"pozrela som sa naňho.
,,Ja viem"rozstrapatil mi vlasy. Zamračila som sa a udrela ho po ruke.
,,Okey mačička, vstávame"povedal a dal ma z neho dole. Potkan jeden.
,,Mne sa nechce. Chcem spať"odkryl ma a prehodil si ma cez rameno. Udrela som ho do chrbta za čo som dostala silnú ranu po zadku. Zakňučala som. Jungkook ma posadil na stoličku v kuchyni.
,,Najedz sa, pôjdeme sa prejsť"povedal a dal mi pusu na čelo.
,,Ako si sa tu vlastne dostal?"zmenila som tému.
,,Tvoj ocko ma pustil. Odchádzal do ráce"povedal. Povzdychla som si. Zase do práce. Skoro nikdy nie sú doma. Jungkook sa ku mne posadil a objal ma. Jeho objatie bolo tak hrejivé. Cítila som sa s ním v bezpečí.Keď som sa "naraňajkovala", tak sme sa s Jungkookom vybrali sa prejsť. Držali sme sa za ruky a len tak sa prechádzali. Zastavili sme v parku a sadli si na jednu z lavičiek. Pritúlila som sa k Jungkookovi.
,,Si krásna"povedal Jungkook. Pozrela som sa na neho a začala sa červenať. Jungkook sa samozrejme uškŕňal.Celý deň som strávila s Jungkookom.
,,Byung"ozval sa Jungkook. Pozrela som sa na neho a venovala mu všetku moju pozornosť.
,,Ja len že...s rodinou ideme zajtra večer na dovolenku. Nemôžem to odmietnuť, pretože ide celá rodina. Dozvedel som sa to len včera"smutne povedal.
,,A kedy sa vrátiš?"opýtala som sa.
,,Až za týždeň"smutne povedal. Objala som ho.
,,Uži si to tam a vráť sa celý"zasmiala som sa a odtiahla sa od neho.
,,Budeš mi veľmi chýbať, mačička"pobozkal ma.
,,Aj ty mne"usmiala som sa. Úsmev mi opätoval a opäť ma pobozkal. Okolo deviatej ma Jungkook odprevadil domov. Sľúbil mi, že ešte zajtra ku mne príde sa rozlúčiť. Naposledy sme sa pobozkali a potom sa rozlúčili. Vstúpila som do otcovho domu.Rýchlo som sa osprchovala, obliekla sa do pyžama a skryla sa pod perinu. Vzala som si mobil.
Škrečok Byungie 🐹😎❤️
Dneska som bola celý deň s Kookom, bože je tak...úžasný <3Veverička Jaeji 🐿️😎❤️
Ale mohla si sa mi aspoň ozvať √^√
Nie, nieje úžasný! Je to idiotko! √^√ Nemám ho rada!Škrečok Byungie 🐹😎❤️
PrečooVeverička Jaeji 🐿️😎❤️
Lebo ma serie √^√Škrečok Byungie 🐹😎❤️
No chudák XDZasmiala som sa nad ňou.
Moja mačička 🤤❤️
Neže na tej dovolenke ma podvedieš! √^√Trapko 😝❤️
To by som si nedovolil, baby girl o teba nechcem prísť ;p <3Moja mačička 🤤❤️
Alee, nepreháňaj! <3Trapko 😝❤️
Vravím, len pravdu, mačička :* <3Moja mačička 🤤❤️
Budem sa červenať <3Trapko 😝❤️
Milujem, keď sa červenáš. Si vtedy veľmi zlatá <3Moja mačička 🤤❤️
Alee.Trapko 😝❤️
;pMoja mačička 🤤❤️
√^√Trapko 😝❤️
Milujem ťa, Byung <3Moja mačička 🤤❤️
Aj ja teba, Kookie <3 ani si nevieš predstaviť, ako veľmi :*Trapko 😝❤️
Už musím ísť, Byungie. Zajtra ráno skoro vstávam, tak ti želám dobrú nocku a sladké sny, baby girl <3 vyspi sa :*Moja mačička 🤤❤️
Dobrú nocku, Kookie <3 aj ty sa vyspi :*Jungkook už neodpísal. Pravdepodobne už spal. Ešte som si písala s Jae a potom som šla spať aj ja. No však to nešlo...po celý ten čas som myslela na Jungkooka. Čo ak na tej dovolenke nájde krajšie dievča ako ja? Len to nie...nechcem o neho prísť. Veľmi ho milujem a nedokázala by som zniesť tú bolesť...
Nakoniec som nejako zaspala.
~odchod Jungkooka~
,,Neboj sa, čoskoro som späť"povedal Jungkook a ďalej ma objímal.
,,Budeš mi veľmi chýbať, Kookie. Dávaj na seba pozor, neže sa ti niečo stane"odtiahla som sa od neho a pozrela sa mu do očí.
,,Budem, sľubujem"daroval mi krátku pusinku na pery. Pousmiala som sa.
,,Kebyže niečo, napíš mi. Suzy s Yoongim si nevšímaj, ak ťa budú provokovať, tak si to s nimi vybavím"zasmiala som sa.
,,A taktiež, máš tu JiWon, Jae a Taeyanga a tí ťa ochrania pred tými zlobrami"tentokrát sme sa zasmiali spoločne.
,,Neže ma podvedieš, mačička"pohladil ma po vlasoch.
,,Neboj sa, daddy"uškrnula som sa.
,,Dúfam, že keď sa vrátim, tak už budeš pripravená, baby girl"pošepkal mi do ucha a stlačil mi zadok. Začervenala som sa. Jungkook sa úškŕňal.
,,Už musím ísť, baby girl. Nerob blbosti"upozornil ma Jungkook.
,,Nebudem"zasmiala som sa. Jungkook mi naposledy daroval dlhý bozk a objatie, potom už musel ísť. Bude mi veľmi chýbať.Zdrastvujte ribjata 🤓
Anoo, ja ešte žijem 🧚🤩 opäť som dostala chuť do písania 🤯💥 a hneď aj začnem písať moje ostatné knižky, veď by už aj trebalo 👀 snáď sa Vám táto časť páčila 😎🤛
- ospravedlňujem sa za gramatické chyby, či preklepy
Btw, stanujete ateez ? 🧐💥 Ak áno, aký máte názor na ich nový song ? 😎🧚
YOU ARE READING
Double Love
Romance,,Nikdy som si nemyslela, že práve ty budeš ten, do ktorého sa zamilujem" ________________ 18- ročná Kim BeomByung žije obyčajný život teenagera. Rodičoch má rozvedených a súrodencov nemá žiadnych. Jej sused Min Yoongi je jej najlepší kamarát s ktor...