2️⃣6️⃣❤️

157 9 39
                                    

,,Princezná. Vstávaj, zlatíčko"zobudili ma Jungkookove bozky. S úsmevom som otvorila oči a pozrela sa na Jungkooka. Bol elegantne oblečený. Akoby šiel niekam na bál.
,,Woah"Jungkook sa usmial a podal mi veľkú kyticu ruží.
,,Všetko najlepšie, princezná"povedal a pobozkal ma.
,,Jungkook...to si nemusel"bolo to od neho veľmi zlaté.
,,Ale musel a ticho! Priniesol som ti veci na prezlečenie, keďže dnes je tvoj veľký deň a samozrejme, že nebudeš chodiť v teplákoch a mikine"povedal a podal mi veci.
,,Takže utekaj sa rýchlo prezliecť, pretože tvoj ocko už pripravuje oslavu"dodal.
,,Oslavu?! Ja žiadnu oslavu nechcem"odmietala som. Jungkook podišiel k dverám, otvoril ich a zastal.
,,Ale mňa to nezaujíma"uškrnul sa a potom odišiel. Ja som si povzdychla a potom sa šla prezliecť. Doniesol mi šaty s dlhým rukávom a k tomu čierny opasok a topánky na menšom opätku. To sú moje jediné topánky s opätkom.

Obliekla som sa a potom aj s mojím ruksačikom som sa vybrala do kúpeľne, kde som vykonala rannú hygienu. Áno, nosím vo svojom ruksaku aj zubnú kefku s pastou. Veď nikdy neviete, kedy ju budete potrebovať.

Po rannej hygiene som si dala svoje čierne vlasy do strapatého drdola. Potom som sa vybrala k Jungkookovi. Stál pri pulte. Tentokrát už len s bielou košeľou a čiernou kravatou, ktorú mal voľne zaviazanú. A čiernymi nohavicami.
Podišla som k nemu a objala ho zo zadu.
,,Vyzeráš úžasne, daddy"povedala som. Jungkook sa uškrnul a pretočil si ma tak, aby sme boli tvárou oproti sebe. Musela som sa postaviť na špičky, aby som ho pobozkala, keďže som bola o hlavu nižšia.

Jungkook ma chytil pod zadok a vyzdvihol ma na kuchynskú linku. Hneď na to sa mi prilepil na krk a začal tam vytvárať jeho značku.
,,Pristane ti to, baby girl"povedal a odtiahol sa odo mňa, aby si ma celú prezrel. Potom sa opäť prilepil na moje pery. Rukami som zašla pod jeho košeľu.
,,Jungkook, ja..."zastavila som sa. Áno chcela som povedať "Jungkook ja som už pripravená", ale rozmyslela som si to.

Ruky som dala preč spod jeho košule, a zišla som z kuchynskej linky.
,,Čo sa deje, princezná?"opýtal sa ma.
,,J-ja...prepáč"pozrela som sa do zeme. Jungkook podišiel ku mne a dvoma prstami mi zdvihol hlavu, tak aby som sa mu pozerala do očí.
,,Nemusíš sa mi ospravedlňovať. Ja som ti vravel, že počkám, až kým nebudeš pripravená"usmiala som sa.
,,Teraz sa poďme naraňajkovať, pretože tvoj ocko ťa doma už určite čaká"povedal. Pretočila som očami. Jungkook to nemá rád, ale teraz sa pravdepodobne tváril, že nič nevidel.
,,A neštvi ma"ok, tak nie, haha.

Po raňajkách som vzala kyticu s mojím ruksakom. Veci, ktoré som mala včera som tu nechala. Podišla som k Jungkookovi. Rozhodol sa, že kyticu vezme on. Potom sme vyrazili do otcoveho domu.
Keď sme boli pred domom, zhlboka som sa nadýchla a otvorila dvere. Hneď na mňa vyskočilo niekoľko ľudí s výkrikom : ,, PREKVAPENIE!"
Bol tu takmer každý. Od rodiny po kamarátov. Naša partia, Leo s Lucy, Taeyang ešte aj Yoongi. Taktiež tu boli moji starí rodičia. Proste takmer každý.

Lucy s Leom ku mne ihneď pribehli a silno ma objali.
,,Tak veľmi si nám chýbala!"povedala Lucy.
,,Mne ani nie"dodal Leo. Pozrela som sa na neho. Vtedy vybuchol do veľkého smiechu.
,,Robím si srandu, trúbka. Samozrejme, že si mi chýbala"povedal. Potom som sa ešte privítala s rodinou a kamarátmi. Nebola tu len JiWon s Jiminom. Ale tí dvaja sú na výlete, takže to chápem.

,,Dobre, ide sa na tortu"povedala mamka, chytila ma za ruku a ťahala do obývačky, kde bola položená torta. Boli tam sviečky s číslom 19. Mamka ich zapálila a potom začali spievať.
Cítila som sa trápne.
,, Želaj si niečo"povedala mamka, keď dospievala.
Želala som si, aby všetko bolo už len lepšie a zfúkla som sviečky. Všetci začali tlieskať, akoby to bola nejaká slávnosť.
,,Teraz darčeky"povedala mamka a podišla ku mne. Všetci šli postupne. Babka mi dala veľkú krabicu.

Double Love Where stories live. Discover now