Sedela som s Jungkookom na lúke a pozerala na západ slnka. Opierala som sa o jeho rameno a nepovedala ani slovo. Posledný deň prázdnin...neviem povedať, či tieto prázdniny boli jedne z najlepších alebo tých najhorších...zažila som toho veľa dobrého a trávila čas s Jungkookom, no chýbal mi tu Yoongi.
,,Byung? Deje sa niečo?"opýtal sa ma Jungkook. Pozrela som sa na neho a len zakývala hlavou na znak nesúhlasu.
,,Iba som si uvedomila, že po tomto roku sa už všetci vyberieme vlastnou cestou a možno sa už nikdy neuvidíme"povedala som.
,,Ale ja tu budem s tebou stále"dal mi pusu na čelo.
,,To dúfam"zasmiala som sa a ľahla si na trávu. Jungkook si ľahol tiež. Pozreli sme sa na seba.
,,Stále nemôžem uveriť tomu, že som sa zamilovala do človeka, ktorého som nenávidela"povedala som a začala sa hrať s jeho vlasmi.
,,Hranica medzi nenávisťou a láskou je príliš tenká"dodala som a pobozkala ho. Jungkook si dal ruku na môj bok a pritiahol si ma viac k sebe.
,,Kiežby táto chvíľa nikdy neskončila"povedala som, keď som sa od neho odtiahla.
,, Kiežby, baby girl"povedal Jungkook a opäť ma pobozkal. Ja som sa po chvíli prudko posadila.
,,Nechcem ísť do školy..."povedala som.
,,Ešte máme pár hodín prázdnin, tak si ich užime"posadil sa Jungkook ku mne a začal sa hrať s mojimi vlasmi.
,,Ale to je málo, plus musíme ísť skôr domov, aby sme sa pripravili"pozrela som sa na neho.
,,Ideš spať ku mne, že?"opýtala som sa ho.
,,Samozrejme. Predsa ťa nenechám samú"jemne mi začal bozkávať krk.
,,Nechceš už so mnou bývať?"opýtala som sa a pozrela sa na neho. On sa na mňa tiež pozrel.
,,To by nebol zlý nápad. Zajtra si pobalím veci a pôjdem k tebe"usmiala som sa a začala ho bozkávať. Jungkook ma chytil za zadok a spolupracoval.
,,Ideme už domov? Je mi zima"povedala som. Jungkook sa uškrnul.
,,Môžem ti dať mikinu"povedal počas bozku a následne zo seba vyzliekol mikinu a obliekol ju mne.
,,Ale aj tak...poďme už domov"neprestali sme sa bozkávať. Vonku už nebolo skoro vôbec vidno a my sme boli na lúke na ktorej sú zvieratá.
,,Tak dobre, baby girl"odtiahol sa a postavil sa. Ja som sa pozrela na neho. Dal mi ruku a tak som sa postavila. Spoločne sme šli po lúke do mesta. Bola už tma. Držali sme sa za ruky a nič nevraveli. Bolo to také...nezvyčajné. Po chvíľke sme prišli ku mne domov do môjho domu. Urobili sme večernú rutinu, pripravili sa na zajtra a skryli sa pod perinu. Jungkook pozeral do mobilu a ja som sa mu otočila chrbtom smerom k oknu a premýšľala...Ako sa má asi Jae? Už som sa s ňou dlho nerozprávala. Od mojich narodenín. Chýba mi.
Ešte len vtedy som si uvedomila, že po škole pôjdeme spolu so Soojae každá inou cestou...neviem ako na to reagovať. Predsa sa už dlho poznáme a aj keď sa občas nebavíme, tak mi bude vážne ľúto, keď sa obidve rozhodneme prestať sa úplne baviť. Nechcem ju stratiť, keďže tu bola pre mňa v ťažkých chvíľach...,,Byung..."ozval sa Jungkook. Pozrela som sa na neho.
,,Áno?"opýtala som sa.
,, Poslednú dobu si nejaká...divná. Trápi ťa niečo? Vieš, že mne môžeš povedať všetko"pritiahol si ma k sebe. Pretočila som sa hlavou k nemu.
,,Len som sa zamyslela, nič sa nedeje"hrala som sa s golierom jeho trička. Áno, Jungkook nosí na spanie aj tričká.
,,Si si istá?"ustarostene sa opýtal. Len som jemne prikývla a dala mu krátku pusu. Následne som si hlavu dala na jeho hruď a takto zaspala.Ráno sme sa obidvaja zobudili na ten otravný budík oznamujúci nový školský rok. Sadla som si a budík vypla. Nechcelo sa mi ešte vstávať, no ľahnúť naspäť do postele už nemôžem, keďže by som zaspala. Tak som iba sedela na posteli pod perinou aby mi nebola zima a pozerala von oknom.
,,Dobre ránko, Byung"pozdravil sa Jungkook, ktorý sa práve teraz zobudil. Pozrela som sa na neho a jemne sa usmiala.
,,Dobre ránko aj tebe, Jungkook"následne som sa rozhodla vstať z postele a namieriť si to do kúpeľni, kde som vykonala rannú rutinu. Po vykonaní rannej rutiny som sa vrátila naspäť do svojej izby, kde ešte Jungkook ležal na posteli a pozeral do mobilu. Hodila som po ňom tričko a povedala: ,,mal by si sa pripraviť, inak nebudeme stíhať" Jungkook sa na mňa pozrel a usmial sa.
,,A musíme ísť, baby girl?"keďže som stála blízko pri posteli, tak si ma pritiahol k sebe. Sedela som mu na nohách. Začal mi bozkávať krk a rukou putoval jemne po mojom tele.
,,Nemohli by sme si urobiť nejaký pekný deň? Hmm. Začať ho pekne, prežiť ho pekne a skončiť ho pekne"povedal. Jemne som sa usmiala.
,,Bohužiaľ nemôžeme. Začať ho pekne nemôžeme, prežiť ho pekne možno že áno a skončiť ho pekne...určite môžme"usmiala som sa a pobozkala ho.
,,A teraz vstávaj, lebo nestihneme"odrazu som sa od neho len tak odtrhla, postavila a povedala. Jungkook si len povzdychol a ľahol si naspäť do postele.
,, Vieš, že sa mi nechce?"povedal. Pozrela som sa na neho a prikývla.
,,Ani mne, ale musíme tam ísť. No taak, nebuď lenivý a vstaň s tým tvojim zadkom z tej postele a poď sa pripraviť, lebo ťa tu nechám a pôjdem sama"povedala som a vybrala si zo skrine dvoje šaty, ktoré som mala už od večera pripravené. Jungkook prudko vstal.
,,Tak fajn, ale len kvôli tebe"povedal, dal mi pusu na líce a namieril si to ku dverám. No však ešte pred tým ako otvoril dvere, tak sa otočil ku mne a povedal: ,,vezmi si tie čierne, vyzeráš v nich úžasné"následne vyšiel z izby. Ja som sa pozrela na svoje čierne šaty a premýšľala. Má pravdu, vezmem si tieto.
YOU ARE READING
Double Love
Romance,,Nikdy som si nemyslela, že práve ty budeš ten, do ktorého sa zamilujem" ________________ 18- ročná Kim BeomByung žije obyčajný život teenagera. Rodičoch má rozvedených a súrodencov nemá žiadnych. Jej sused Min Yoongi je jej najlepší kamarát s ktor...