5⃣❤️

260 16 37
                                    

,,Choľo choľo choľo choľ"

,,Choľo choľo choľo choľ"zvonil mi telefón. Posadila som sa a rýchlo zdvihla prichádzajúci hovor.

,,BYUNG! SAKRA KDE SI?!"začala mi do mobilu kričať naštvaná Jae.
,,Doma prečo?"a vtedy som si to uvedomila. Ja som mala byť dávno v škole.
,,DO RITI"skríkla som a vypla hovor. Bez nejakého upravenia som vybehla von z matkinho domu a utekala do otcovho. Doma som si rýchlo nachystala knihy a utekala do školy.

Po piatich minútach som zastavila pred školou. Chvála Bohu dvere neboli zamknuté.
Vbehla som do budovy a zo skrinky si rýchlo vybrala zošit. Dva dni máme branné cvičenie, takže chvála Bohu sa neučíme nejaké blbé rovnice, ktorým aj tak nechápem.

Podišla som k dverám a zaklopala. Keď sa ozvalo to slovíčko 'ďalej', tak som vošla do triedy.
,,Ehm, dobrý deň pani učiteľka, veľmi sa ospravedlňujem za to, že meškám, ale zaspala som"sklonila som hlavu. Trieda sa na mne dosť zabávala. Určite to bolo tým, že som prišla strapatá a neupravená. Ale nemohla som za to. Nech si trhnú nohou.

,,Byung meškáš už druhú hodinu, tentokrát to nebudem riešiť, ale na budúce z toho bude problém, sadaj" povedala. Ešte som sa poklonila na znak toho, že jej ďakujem (aj keď jej nemám za čo ďakovať, ale slušnosť musí byť) a sadla si do zadu na svoje miesto.
Na moje ,,šťastie" vedľa mňa sedel Yoongi. Hm ešte to mi chýbalo..

Hlavu som si položila na lavicu a pozerala von oknom. Učiteľka tam niečo vysvetľovala, no však ja som ju nepočúvala. Mala som dosť blbú náladu.

Ani som sa nenazdala a zazvonilo na koniec hodiny. Všetci sa z triedy okrem Jae a JiWon rozbehli preč.

,,Byungaa"Jaea skočila na lavicu.
,,Hmmm"
,,Chceš hrebeň?"začala sa smiať.
,,Chcem Yoongiho"hneď ako som to povedala som sa zarazila.
,,Počkať čo ?!"vyrovnala som sa, a začala sa červenať.
,,Byung ty sa nezdaaš"provokovala JiWon.
,,Ono to malo vyznieť inak.."presvedčovala som.
,,A ako?"opýtala sa JiWon.

Chcela som jej odpovedať, no však nestihla som, pretože do triedy k nám nabehla naša partia.
,,Ahoj láska"povedal Jimin a pobozkal JiWon.
,,Blee, nechajte si to na doma"povedala Jaea a predstierala, že ide zvracať.

,,Byung, kde si bola?"opýtal sa Soobin.
,,Veď som už povedala, že som zaspala"pretočila som očami.
,,Čo ti je?"opýtala sa Jaea.
,,Nič mi nie je"postavila som sa, a utiekla na záchody. Tam som sa oprela o stenu.
,,Byung"od ľaku som nadskočila. Jaea sa zo mňa začala smiať.
,,Byung teraz vážne...čo ti je"povedala keď sa konečne dosmiala.
,,Veď ty to vieš"odpovedala som jej.
,,No neviem"
,,Tak si sprostá"zasmiala som sa.
,,Drž hubuu"dostala nervy. Začala som sa z nej smiať ako postihnutá.
,,No čo ti je. Počúvam"povedala, a čakala.
,,Trápi ma tá vec s Yoongim...vôbec sa so mnou nerozpráva... a ja neskutočne žiarlim na tú Suzy. Dnes ráno sa na mňa ani nepozrel, možno že to bolo tým, že počúval učiteľkin monológ, ale aj tak...vždy, keď prídem do školy aj trošku neskôr, tak sa so mnou začne baviť, ale dnes...akoby sme sa ani nepoznali"pri poslednej vete sa mi zlomil hlas. Nechcela som plakať, ale keď to veľmi bolelo...
,,Byunga o chvíľu sa začnete opäť normálne baviť, tak sa netráp nad takýmito vecami. A aj kebyže sa na teba vykašľal, tak tu máš mňa. Tvoju druhú polovičku zadku"obidve sme sa zasmiali.
,,A teraz keď sme už tu sa učeš, lebo vyzeráš ako bosorka, ale to vždy"začala sa smiať.
,,Drž hubu"ukázala som jej prostredník a vlasy si dala do obyčajného copu.

Vyšli sme zo záchodoch a vrátili sa do triedy. Práve zazvonilo, tak sme si sadli na miesta a rozprávali sa.

Yoongi už sedel tiež na mieste. Pozeral do mobilu a s niekým si písal. Pravdepodobne so Suzy. To dievča začínam nenávidieť.

,,A Byunga, kde si vlastne cez noc bola? Keď som šla do školy a ty si neprichádzala, tak som šla ti zvoniť do domu a otvoril mi tvoj ocko a povedal, že si celú noc nebola doma"povedala Jaea.
,, Sakra. Zabudla som mu napísať. No a prespala som u mamky"odpovedala som jej. Vtedy som si spomenula na tú scénu v parku.

,,Inak Jaea..keď som včera šla od teba domov, tak som sa bola ešte prejsť do parku a v tom parku boli nejakí opití muži a jeden ku mne prišiel a obťažoval ma ...no a..Jungkook...ma zachránil"povedala som s mierne červenou tvárou.
,,Preboha! To vážne?! A si v poriadku?"opýtala sa.
,,Áno som v poriadku"usmiala som sa.

,,A potom, keď som už naozaj šla domov, tak som kopla do kameňa a rozbila na aute okno"len čo som odpovedala, Jaea sa začala smiať na celú triedu ako postihnutá. Všetci sa na nás pozerali ako na blbé.

Do triedy prišla učiteľka a mne vtedy prišla správa. Nenápadne som si vybrala mobil a pozrela sa kto mi píše.

Aha ..Jeon Jungkook.

Jungkook
Ahoj Byungie :p

Byung
Čo chceš?

Jungkook
Pozdraviť sa nevieš?

Byung
Nie.

Jungkook
Drzá ;p

Jungkook
Čo sa stalo, že sa nerozprávaš s Minom?

Byung
To nie je tvoja starosť.

Položila som mobil a snažila sa vnímať učiteľku, lenže to nešlo, keď sa na mňa Jeon Jungkook neustále pozeral.

Byung
Prestaň sa na mňa pozerať!

Jungkook
Prečo?

Byung
Je to nepríjemné :/

Jungkook
Vieš o tom, že Min má priateľku?

*zobrazené*

Hneď som mobil odložila a v hlave sa presviedčala, že Yoongi nemá priateľku a že si to ten Jungprd, len vymýšľa.

Keď zazvonilo na koniec hodiny, pribehla som k Jungkookovi a strčila doň.
,,Odkiaľ to máš?!"začala som sa ho vypytovať.
,,Mám svoje zdroje"povedal a uškrnul sa. Len som prekrútila očami a pribehla k Soobinovi a Jaei.

,, Prepáč Soobin, ale Jae si beriem"povedala som a ťahala ju do kúta.
,,Jaea ...Jungkook mi povedal, že Yoongi ma priateľku"povedala som a sklonila hlavu.
,,Byunga a ty mu veríš?"opýtala sa ma.
,,Ja neviem...ale proste sa bojím, že ho stratím"odpovedala som jej.
,,Byung nestratíš ho, ver mi. A aj kebyže áno, máš tu mňa a ja ti stačím"zasmiala sa a ja spolu s ňou. Ešte chvíľu sme sa tam rozprávali, no potom ju Soobin zavolal k sebe.

Keď ma Jaea opustila kvôli Soobinovi, tak som podišla k Yoongimu.

,,Ehm, ahoj Yoongi"pozdravila som sa mu. Stále pozeral do telefónu a ani sa na mňa nepozrel.
,,Môžeš mi vysvetliť, čo som ti urobila?"podráždene som sa ho opýtala.
,,Choď si za Taeyangom a mne daj pokoj"odpovedal mi. No však ani sa na mňa nepozrel.
,,Fajn...a ty si choď za svojou úžasnou Suzy"povedala som mu so slzami v očiach, zobrala svoje veci a utiekla.

Viem, žeby som nemala utekať zo školy, ale nedalo sa to už vydržať...











- ospravedlňujem sa za gramatické chyby, či preklepy.

Double Love Where stories live. Discover now