Hneď ako sme prišli domov, tak ma Jungkook oprel o stenu a začal dravo bozkávať. Rukou mi prechádzal po chrbte a nenápadne mi rozopol podprsenku. Usmiala som sa do bozku a spojila svoje ruky za jeho krkom. Následne mi rukou zašiel pod nohavičky.
,,Jungkook..."vzdychla som a zaklonila hlavu dozadu.
,,Áno, baby girl?"prilepil sa na môj krk.
,,Som hladná"pozrela som sa na neho.
,,Ja som tiež hladný...na teba"povedal. Začala som sa smiať.
,,Idiot"jeho ruku vybral z mojich nohavičiek a odlepil sa odo mňa.
,,Idem sa najesť, chceš aj ty niečo?"opýtala som sa ho a namierila si to do kuchyne. Vzala som si pečivo. Jungkook ku mne podišiel a dal jeho ruky na moje boky.
,,Dal by som si teba, baby girl"opäť ma začal bozkávať na krku. Vážne sa mi to páčilo, ale bola som proste hladná!!
,,Možno neskôr"dala som mu krátku pusu a sadla si za stôl aby som sa najedla._________________
Ráno som sa zobudila na Jungkookovej nahej hrudi. Keďže sme sa včera dohodli, že nepôjdeme do školy, veď na čo chodiť na branné, tak som ostala ležať v posteli. Pravdu povediac, celkom mi to vyhovuje, pretože nemyslím si, žeby som bola po včerajšej noci schopná sa prechádzať po lesoch či lúkach.
Pretočila som sa hlavou k okne a chrbte k Jungkookovi. Odrazu mi Jungkook začal prechádzať jemne po mojom nahom chrbte. Jemne som sa usmiala, no nepovedala som nič. Následne ma začal bozkávať na krku.
,, Dobre ránko, princezná"otočila som sa k nemu.
,,Dobre ránko aj tebe, zajačik"dala som mu pusu na líce.
,,Ako si sa vyspala?"opýtal sa zatiaľ čo sa hral s mojimi vlasmi.
,,Úžasne. A ty?"
,, Tiež"usmial sa tým jeho zlatým zajačím úsmevom.__________________
S Jungkookom a jeho kamarátmi sme boli v nákupnom centre. Mali v pláne sa najprv poprechádzať po nákupnom centre, neskôr sa ísť najesť a nakoniec ísť do kina na horror. Pravdu povediac nebola som z toho dva krát nadšená, ale predsa nebudem bojko.
,,Baby girl, čo si dáš?"opýtal sa ma Jungkook, keď sme sedeli všetci za stolom a vyberali si, čo si dáme.
,,Rezance, vďaka"dala som mu pusu na líce. Taehyung sa na nás pozeral a usmieval sa. Úsmev som mu opätovala.
Po dlhšej chvíli nám čašníci doniesli jedlo. Začali sme jesť. Jungkook si počas jedenia dal jeho ruku na moje stehno a jemne mi ho hladil.
Keď sme sa všetci najedli, tak sme sa vybrali ešte poprechádzať po nákupnom centre. Bol už večer a nám čoskoro pôjde film. Po prejdení celého nákupného centra sme si to teda namierili do kinosály, kde sme si sadli na svoje miesta a čakali pokiaľ začne hrať film.Svoju hlavu som dala na Jungkookove rameno. Pozrel sa na mňa a pritiahol si ma bližšie k sebe.
,,Si v poriadku?"potichu sa ma opýtal. Prikývla som na znak súhlasu.
,,Milujem ťa"povedal Jungkook na čo som sa pozrela na neho.
,,Aj ja ťa milujem"povedala som a pobozkala ho. Hneď na to sa svetlá zhasli a začal film. Začiatok prebiehal celkom v poriadku, no potom to už bol masaker. Bála som sa, ale snažila som sa to nedať najavo, no veľmi sa mi nedarilo. Jungkook vedel, že sa bojím a tak pošepkal: ,,ak chceš, tak môžme ísť preč"najradšej by som z tadiaľto utiekla, no aj tak som pokývala hlavou na znak nesúhlasu. Predsa nemôžeme odísť len tak uprostred filmu a jeho kamarátom nič nepovedať. Plus bola by som za veľkého bojka a to nesmiem dopustiť. Musím na jeho kamarátoch urobiť čo najlepší dojem aby ma mali radi a nebrali ma ako príťaž. A tak som sa vzchopila a film dopozerala. Pár krát mnou trhlo, no zvládla som to.Film skončil a všetci sme vyšli zo sály. Spadol mi kameň zo srdca a bola som sa na seba pyšná, že som to zvládla. Jungkook ma pred všetkými pobozkal.
Bolo už okolo desiatej a vonku už bola tma a tak sme sa všetci vybrali domov. Spoločne s Jungkookom sme nasadli do jeho auta. Samozrejme hneď ako naštartoval, tak dal jeho ruku na moje stehno.
,,Som na teba veľmi pyšný, baby girl"usmiala som sa a svoju ruku dala na tú jeho, čo mal na mojom stehne._________________
Prešli dva týždne od začiatku školského roka. Ja s Jungkookom sme boli najznámejší pár na celej škole. Veľa dievčat ma za to nenávidelo, no vôbec ma to netrápilo. Suzy s nami chodí do triedy a pravdu povediac...absolútne s tým nie som spokojná. Najradšej by som jej vytrhala všetky jej vlasy, ceruzkou jej vypichla oči a... radšej už viac nebudem opisovať. Proste...neznášam ju.
Bola veľká prestávka a ja s Jungkookom som sedela na lavici a rozprávala sa s mojou partiou plus aj s tou jeho, ktorá sa skladala iba z Jina a Taehyunga. Má väčšiu partiu, no nie v našej triede. Zistili sme, že Jaea randí so Soobinom.
Odrazu k nám prišiel Yoongi. Jungkook sa na neho pozrel škaredým pohľadom.
,, Zdravím vás...Byung, môžem sa s tebou porozprávať? Bude to len minútka"opýtal sa.
,,Tak to-"začal Jungkook, no neskončil, pretože som mu skočila do reči: ,,samozrejme"následne som sa pozrela na Jungkooka a povedala: ,,hneď sa vrátim, bude to len minúta"dala som mu pusu na líce a šla za Yoongim na chodbu.
,, Byung...mala si pravdu. Suzy je štetka a podvádza ma. Dlžím ti veľké ospravedlnenie... prepáč. Mrzí ma to, mal som ťa počúvať, no bol som príliš zaslepený. Je to moja chýba, ospravedlňujem sa ti a dúfam, že mi jedného dňa odpustíš. Počítam s tým, že už nikdy nebudeme taký kamaráti aký sme boli, ale dúfam, že aspoň sa budeme opäť baviť"bola som v šoku. Yoongimu sa tlačili slzy do očí a ja som vážne nevedela, čo povedať...
,,Ja..."zakoktala som sa. Namiesto slov som ho objala.
,,Chýbal si mi, idiotko"povedala som.
,,Aj ty mne, krpec"objal ma naspäť. Po chvíľke sme sa od seba odtiahli.
,, Vieš, že ti nedokážem hneď odpustiť, no možno časom sa to zmení a opäť budeme taký kamaráti ako kedysi"usmiala som sa na neho.
,,Ďakujem ti, si úžasná"spoločne sme vstúpili do triedy. Jungkook sedel na svojom mieste a vyzeral byť naštvaný...
,,Som späť"prišla som k nemu a roztrapatila mu vlasy.
,,Čo od teba chcel?"opýtal sa ma.
,,Zistil, že ho Suzy podvádza. Ospravedlnil sa mi"Jungkook pretočil očami.
,,Jasné, jeho priateľka ho odkopla a tak sa začne teraz doliezať k tebe"bol veľmi naštvaný. Chytila som ho za ruku.
,, Ale no tak, nemrač sa lebo budeš mať vrásky"usmiala som sa na neho. To ho však neukľudnilo.
,, Ak sa ťa čo i len maličkom dotkne, tak je mŕtvy"povedal.
,,To by si nedovolil"podišla som bližšie k nemu a pobozkala ho.
,,Predsa vie, že som celá tvoja"povedala som potichu a uškrnula sa.Zdrastvujte ribjata!
Ako sa máte? Chcem Vám oznámiť, že tento príbeh je už čoskoro u konca! Už len dve časti, tak si ho poriadne užite <3 želám Vám pekný zvyšok dňa, byebye.- ospravedlňujem sa za gramatické chyby, či preklepy
YOU ARE READING
Double Love
Romance,,Nikdy som si nemyslela, že práve ty budeš ten, do ktorého sa zamilujem" ________________ 18- ročná Kim BeomByung žije obyčajný život teenagera. Rodičoch má rozvedených a súrodencov nemá žiadnych. Jej sused Min Yoongi je jej najlepší kamarát s ktor...