9⃣❤️

225 12 61
                                    

,,Byungie, vstávaj"zobudila som sa na Jungkookov hlas. Otvorila som oči.
,,Prečo ma budíš?"opýtala som sa ho.
,,Niekto tu je"povedal mi. Hneď som sa postavila. Spolu s Jungkookom sme šli skontrolovať dom.

,,Mami!"zakričala som a objala ju.
,,Ahoj, zlatko"pozdravila sa mi a pohladila ma po vlasoch. Hneď na to si všimla Jungkooka.
,,Ty si Byungin priateľ?"opýtala sa a skĺzla pohľadom z Jungkooka na mňa. Ihneď som záporné pokrútila hlavou. Cítila som sa dosť trápne. Vôbec som ju tu nečakala a odrazu ma tu vidí s cudzím chalanom.
,,To je...môj spolužiak, volá sa Jeon Jungkook"predstavila som ho svojej mamke. Jungkook k nej podišiel, chytil jej ruku a jemne ju na ňu pobozkal. Chcela som sa začať smiať.

,,A vlastne, ako to že nie ste v škole?"opýtala sa po chvíli mamka. S Jungkookom sme stuhli.
,,Prepáč mami, ja len..."zase sa mi do očí tlačili slzy. Nechcela som plakať. Hlavne nie pred Kookom.
Čakala na odpoveď. Pozrela som sa do zeme. Potom na Jungkooka a nakoniec na mamku.
,,J-jaa...mali sme branné, ktoré nie je až tak veľmi potrebné, tak som ostala doma"smutne som si povzdychla. Pravdou je, že doma som neostala kvôli brannému, ale kvôli Yoongimu.

Mamka sa na nás podozrivo pozrela, no potom so slovami ,,čo si prosíme na raňajky" odvrátila zrak.
,,To je jedno"pousmiala som sa. S Jungkookom sme sa vrátili do mojej izby. Až teraz som si všimla, že už bol oblečený vo svojich veciach. Mne sa nechcelo prezliekať z pyžama, tak som to nechala tak.

Ľahla som si na posteľ a zakryla sa perinou. Odrazu ku mne skočil Jungkook a pritisol sa ku mne. Zostala som mierne zaskočená, no potom som sa otočila a objala ho. Proste potrebujem objatie. Jungkook, ani chvíľu neváhal a objatie mi ihneď opätoval. Začal ma hladiť po vlasoch.

,,Jungkook?"ozvala som sa po chvíli ticha. Trošku sa odo mňa odtiahol a pozrel sa na mňa.

,,Prečo sa v škole správaš úplne inak, ako keď sme spolu sami?"stuhol. Pozrel sa niekam do blba. Bolo cítiť, že znervóznel.

,,J-ja... neviem"povedal a pozrel sa na mňa. Vedela som, že klame, no nechala som to tak a len jemne prikývla. Odrazu do mojej izby vtrhla mamka. Keď nás videla stuhla. Odtiahli sme sa od seba. Ja som sa postavila a vzala tácku s raňajkami, ktorú nám priniesla.

,,Ďakujeme, mamka"povedala som a dala jej pusu na líce. Jemne sa usmiala a odišla. Ja som tácku položila na stolík vedľa postele a naspäť sa pritúlila k Jungkookovi, ktorý sa už napchával. Vzala som notebook, a zapla rozprávku.

________________

,,Byung, zlatko, vstávaj"zobudila ma mamka. Bolo ráno. A ja mám ísť do školy. Včera sme s Jungkookom celý deň pozerali rozprávky, potom večer odišiel so slovami ,,musím už ísť, pretože zajtra ideme do školy, Byungie". Vôbec som sa netešila.

Posadila som sa. Vonku svietilo slnko. Ešte chvíľu som sedela na posteli a pozerala do blba, no potom som sa odhodlala postaviť sa. Vybrala som sa do kúpeľne, kde som sa učesala a umyla. Potom som prišla naspäť do svojej izby, kde som si vybrala zo skrini nohavice s bielym tričkom. Na to som si ešte obliekla rifľovú bundu. Vzala som si tašku s knihami (keďže sa už odovzdávajú) a zišla dole k mamke. Tam som sa rýchlo naraňajkovala.

,,Mám ťa zviesť?"opýtala sa ma mamka. Pozrela som sa na ňu a jemne prikývla. Vybrali sme sa teda do auta. Mamka ešte zamkla dom a taktiež nastúpila. Po piatich minútach cesty sme zastavili pred školou. Dala som mamke pusu na líce a s pozdravom vystúpila z auta. Namierila som si to do budovy školy. S nádychom som otvorila dvere a vstúpila dnu. Všade naokolo pobehovali žiaci a učitelia. Niektorí sa rozprávali, iný si kontrolovali, či majú všetky knihy. Vošla som do triedy. Hneď sa mi naskytol pohľad na moju partiu. JiWon sa ku mne rozbehla a objala ma. Hneď po nej ma objal Jimin. Milujem tie ich pritulné objatia. Yoongi sa na mňa pozrel a myslím, že mi chcel niečo povedať, no však ja som odbočila zrakom a namierila si to ku svojej lavici. Tam som si vybrala všetky svoje knihy a položila ich na lavicu. Hneď po tom som si sadla na miesto a snažila sa byť čo najtichšie.

Double Love Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora