Rozdelili sme sa až keď sme prišli do šatní. Samozrejme, že Jungkook nebude v ženských šatniach, veď by ho nahlásili.
Rýchlo som sa prezliekla v kabínke do plaviek,L a vybrala sa za ostatnými. Lucy tam už topila Lea. Chudák chlapec, určite jej zase niečo urobil.
Odrazu ma zo zadu niekto chytil za boky a pošteklil ma. Rýchlo som sa otočila a dotyčného od seba odstrčila. No uľavilo sa mi, keď som si uvedomila, že to je Jungkook.
,,Idiot. Zľakla som sa"Jungkook si ma pritiahol k sebe. Telami sme boli na seba nalepený. Rukou mi začal pomaly prechádzať po chrbte až na zadok.
,,Jungkook, sú tu aj iný ľudia, tak sa kroť"zasmiala som sa. Jungkook sa nahol k môjmu uchu a pošepkal: ,,pri tebe sa nedokážem nikdy krotiť"začervenala som sa.,,Hej vy dvaja, poďme mi pomôcť-"zakričala na nás Lucy, no nedohovorila, pretože jej Leo dal hlavu pod vodu.
,,Ty idiot!"zakričala na neho Lucy, keď sa vynorila. Zasmiala som sa. Hneď na to ma Jungkook vyzdvihol a podišiel so mnou k bazénu.
,,Nie, Jeon! Ani to neskúšaj!"Jungkook sa zasmial a hodil ma do vody. Hneď som sa však vynorila a Jungkooka stiahla so sebou. Keď sa však vynoril našpliechal na mňa vodu. Vtedy začala vodná špliechacia bitka.
Keď sme však prestali, Jungkook si ma opäť k sebe pritiahol a pobozkal ma.
,,Ale fuj, nechajte si to na izbu"povedal Leo na čo som sa len zasmiala._______________
Boli sme vážne dlho v bazéne a spoločne sme sa zabávali. Jungkook ma každú chvíľku začal bozkávať,a musím sa priznať, veľmi sa mi to páčilo.
Po niekoľkých hodinách v bazéne sme sa vybrali už konečne z neho vyjsť. Prezliekli sme sa a vyrazili sa prejsť. Náročky som si vzala celkom vyzývavé oblečenie, aby som naštvala Jungkooka. A myslím, že sa mi to podarilo.
Po niekoľkých minútach sme sa vybrali do reštaurácie. Teda lepšie povedané do McDonald's. Objednali sme si, najedli sa, a ešte sa chvíľku prechádzali. No keď som si všimla jeden obchod s oblečením, vzala som Lucy a spoločne sme vbehli do toho obchodu.
,,Lucy, potrebujem pomoc. Dnes večer, by som chcela...no..."zastavila som sa. Bolo to celkom trápne.
,, Chceš, aby ti Jungkook vzal tvoju nevinnosť a chceš si niečo sexy kúpiť na ten večer, že?"vždy ma fascinovalo to, že aj keď jej nepoviem, čo mám na mysli, tak ona to vie.
,,Áno! Presne"Lucy sa uškrnula a začala ma ťahať. Vybrala mi čierne celkom dosť vyzývavé spodné prádlo a akýsi čierny priesvitný svetrík s čipkami. Volala som to záclona.Zaplatili sme a vyšli vonku z obchodu.
,,Čo si moja kráska kúpila?"opýtal sa Jungkook. Usmiala som sa a povedala : ,,to zistíš až večer krasavče"pobozkala som ho.
Ešte sme sa zastavili na zmrzline a potom sa vybrali naspäť na hotel. Opäť sme sa rozdelili do našich izieb. Vonku sa už začalo ztmievať. Hodila som svoju tašku aj s vecami na večer do kúta a hodila sa na posteľ.
Vybrala som si mobil a napísala som mamke. Hneď na to som dala na Instagram fotku, kde sme boli všetci štyria s popisom : len nikdy nenaštvi Lucy, pretože ťa utopí aj v polievkovej lyžičke.Prišlo mi to strašne vtipné.
O pol desiatej sa ma Jungkook spýtal: ,,ideš sa osprchovať?"na čo som mu odpovedala, nech ide prv on, pretože mne to bude trvať dlho. Keď vyšiel zo sprchy, len v teplákoch, uškrnula som sa, vzala tašku s vecami, ktoré si dnes večer oblečiem a vybrala sa osprchovať.
Po sprche som si vyfénovala vlasy, a urobila večernú hygienu. Potom som sa rýchlo prezliekla do vecí, ktoré som si kúpila. Jungkook pozerá televízor, takže myslím, že to vôbec nečaká. Keď som sa uistila, že je všetko, tak ako má byť, otvorila som dvere od kúpeľne a oprela sa o stenu. Jungkook sa hneď na mňa pozrel a s úsmevom sa posadil.❗ UPOZORNENIE ❗
v tejto scéne sa nachádza smut,,Wow"to bolo jediné, čo z neho vyšlo. Podišla som k nemu a strčila ho, aby si ľahol. Dvere boli zamknuté, takže sme sa nemuseli báť, že nám sem niekto vstúpi.
,,Baby girl, čo to robíš?"sadla som si na jeho rozkrok a pomaly si začala rozpínať tú záclonu, ktorú som mala na sebe.
,,Vyzlečieš mi ju ty, alebo si ju mám vyzliecť sama?"opýtala som sa ho. Hneď na to si ma Jungkook pretočil a vyzliekol zo mňa tú záclonu. Potom sa prilepil na moje pery. Po chvíľke z pier prešiel na krk, kde mi vytvoril jeho nemalé značky. A z krku prešiel na moju hruď, ktorú začal jemne bozkávať.
,,Si si istá, Byung?"opýtal sa.
,,Áno, daddy. Som si istá"povedala som. Jungkook ani chvíľu neváhal a hneď mi rozopol podprsenku. Hodil ju niekam do kúta. Rukami prechádzal po celom mojom tele, až kým nezastavil na hrudi. Opäť ma začal bozkávať. Bozkami šiel čoraz nižšie, až kým nezastavil pri mojich nohavičkách. Vtedy sa mi na sekundu zastavilo srdce. Pomaly zo mňa dal nohavičky dole a na chvíľu sa odo mňa odtiahol, aby si ma celú prezrel. Veľmi som sa hanbila.
,,Si krásna, baby girl"povedal a pobozkal ma. Hneď na to rukou zašiel medzi moje nohy a začal ma dráždiť. Začala som potichu vzdychať. Až kým nestrčil do mňa dva prsty. Vtedy som vzdychla celkom nahlas.Celkom ma to bolelo, ale snažila som sa to nedávať najavo. Po chvíľke tá bolesť prešla a ja som začala od vzrušenia vzdychať.
,,Mhmm, neprestávaj, baby girl. Krásne vzdycháš"povedal a prilepil sa na môj krk.
Po chvíľke som začala vzdychať hlasnejšie, keďže sa môj vrchol už blížil. Lenže to by nebol Jungkook, ak by pred mojím vyvrcholením nezastavil.
,,A-ale, daddy"zakoktala som sa.
,,To je za to, že si ma niekoľko krát nechala trpieť"povedal a vyzliekol si tepláky. Hneď na to aj boxerky. Opäť sa mi naskytol pohľad na jeho veľkého kamaráta.
,,Si si vážne istá, baby girl?"opäť sa ma to opýtal. Trošku som zaváhala, ale prikývla som. Predsa to už teraz nemôžem pokaziť.
,,Tak fajn, baby"povedal, nasadil si kondóm a hneď na to mi roztiahol nohy. Ešte ma prstom chvíľu začal dráždiť, no keď prestal, tak bez ohlásenia do mňa vnikol. Hlasno som vzdychla. Sakra veľmi to bolelo.
,,To prejde, baby girl. Len na to nemyslí"začal ma hladiť po tvári a bozkávať ma, aby som na tú bolesť nemyslela. No keď to trochu prešlo, Jungkook do mňa začal prirážať. Ešte trošku to bolelo, ale po chvíľke to prešlo. Tentokrát som už začala vzdychať od vzrušenia.
,,Bože, baby girl. Si len moja, nikomu ťa nikdy nedám"rozprával hrubým hlasom.
,,Chceš to rýchlejšie? Huh?"prikývla som. Okamžite do mňa začal prirážať oveľa rýchlejšie, než doteraz.
,,K*rva si tak strašne úzka, fuck"zavzdychal a pobozkal ma.
Snažila som sa nevzdychať príliš nahlas, ale veľmi sa mi nedarilo. Jungkook mi počas prirážania dal dve silné rany po zadku, čo ma donútilo ešte hlasnejšie vzdychnúť.
,,Ach, baby girl, si tak sexy, k*rva"hneď, čo to povedal, sme sa obidvaja naraz urobili. Potom zo mňa vyšiel, kondóm hodil do koša a ľahol si vedľa mňa. Spoločne sme predýchávali práve prežitý orgazmus.
,,Bola si úžasná, baby girl. Na toto nikdy nezabudnem"povedal. Usmiala som sa na neho.
,,Ani ja na toto nikdy nezabudnem, daddy"povedala som. Jungkook ma pobozkal.
,,Milujem ťa, Byung. Najviac na svete, a nikdy sa ťa nehodlám vzdať. Naučila si ma skutočne milovať. MŇA, Byung. Jeona Jungkooka, najväčšieho sukničkára"pozerali sme si do očí.
,,Aj ja ťa milujem, Kookie"hneď, čo som to povedala, začala som Jungkooka bozkávať. Potom sme sa spoločne skryli pod deku, objali sa a takto zaspali.Zdrastvujte ribjata 🤓
Áno presne tak...Byunga stratila svoju nevinnosť, no čo už. Snáď sa Vám táto časť páčila, aj keď väčšina z toho bolo smut, ale aj tak 😅💘 želám Vám pekný deň/ večer, podľa toho kedy to čítate 🦊 zatiaľ byebye 🎉- ospravedlňujem sa za gramatické chyby, či preklepy
btw, písala som to, keď sa moja fena rozhodla okusovať moje prsty, a robiť mi zlosť, takže sa vážne ospravedlňujem za chyby.
ČTEŠ
Double Love
Romance,,Nikdy som si nemyslela, že práve ty budeš ten, do ktorého sa zamilujem" ________________ 18- ročná Kim BeomByung žije obyčajný život teenagera. Rodičoch má rozvedených a súrodencov nemá žiadnych. Jej sused Min Yoongi je jej najlepší kamarát s ktor...