Ráno som sa zobudila vedľa Kooka. Objímal ma. Keď som si uvedomila, že som v jeho izbe, odtiahla som sa od neho. Zobudil sa.
,,Dobré ránko, Byungie"povedal a usmial sa. Pozrela som sa naňho, a tiež sa pozdravila. V tom som si uvedomila, že na sebe mám Jungkookove veci.
,,To čo-"nedokončila som to.
,,Dovolil som si ťa prezliecť, pretože tie tvoje veci nevyzerali pohodlne"povedal.
,,Čo kebyže som nemala podprsenku, Jeon!"mierne som zakričala. Jungkook sa uškrnul.
,,Ale mala si ju"jemne sa zahryzol do pery. Hodila som do neho vankúš.
,,Idiot"zasmiala som sa. Potom som sa postavila a chystala na odchod.
,,Kam ideš?"opýtal sa a posadil sa.
,,Domov"povedala som. Jungkook sa postavil a podišiel ku mne. Chytil ma za boky a pritiahol k sebe.
,,No taak, ostaň ešte tu"pošepkal. Po chrbte mi prebehli zimomriavky. Jungkook ma jemne strčil. Spadla som na posteľ.
,,Čo to robíš"pošepkala som. Neviem prečo, ale akoby som stratila hlas.
,,Pššt"bol nado mnou. Triasla som sa. Nevedela som čo robiť. Mozog mi vravel "odstrč ho", no srdce odporovalo. Nevedela som, čo sa to so mnou deje.
Jungkook sa prilepil na môj krk, kde vytvoril nemalú značku. Následne prešiel na moje pery a jemne ich začal bozkávať. Potom sa zase premiestnil na môj krk.
,,Mhmm"vydala som zo seba jemný vzdych. Hneď som si rukou prekryla ústa.
,,Páči sa ti to"povedal Jungkook s úsmevom.
,,Jungkook, musím ísť domov"prerušila som ho. Posadil sa. Ja som sa tiež posadila. Cítila som sa trápne. Uvedomovala som si, že ma v noci videl bez oblečenia, iba v spodnom prádle. A teraz ma bozkával. Čo si mám o tom myslieť?,,Tak fajn, ale pôjdem s tebou"povedal a dal mi jemnú pusu na líce. Začala som sa červenať. Jungkook sa usmial.
,,Si zlatá, keď sa červenáš"povedal, a pohladil ma po vlasoch.
,,SAKRA JEON PRESTAŇ S TÝM!"mierne som zakričala.
,,S čím?"nechápavo sa ma opýtal.
,,S tým všetkým. Prečo sa takto správaš?"opýtala som sa ho. Stíchol.
,,Doteraz si ma nenávidel, a odrazu? Bozkávaš ma, dávaš mi komplimenty, objímaš ma. Čo to s tebou je?"pokračovala som. Keď neodpovedal, povzdychla som si.,,Už musím ísť"povedala som, vzala si svoje veci a vyšla z jeho izby. Jungkook ku mne hneď pribehol.
,,Byung"zastavil ma.
,,Môžem ísť s tebou ?"opýtal sa a smutne sa mňa pozrel.
,,Nemyslím si, že je to dobrý nápad"uhla som pohľadom.
,,Prosím"neviem či sa mi to len zdalo, alebo sa mu do očí naozaj tlačili slzy.
,,Tak fajn, vezmi si veci a pôjdeme"povedala som. Jungkook sa na tvári rozžiaril úsmev. Dal mi pusu na líce, a vbehol do svojej izby.Mamka
Zbaľ si veci, zajtra ideš k babke <3Rozšírili sa mi oči. Pocítila som neskutočnú radosť, no zároveň aj smútok.
,,Fajn, môžme ísť"povedal natešene Jungkook. Pristalo mu to. Ani som si neuvedomila, že sa naňho neskutočne dlho pozerám.
,,Neslintaj a poď"zasmial sa Jungkook, chytil ma za ruku a začal ťahať von z domu. Spoločne sme nastúpili do jeho auta.,,Jungkook, prosím odvezieš ma ešte k otcovi? Pretože zajtra idem k babke a musím mu to dať vedieť"Jungkook sa na mňa na sekundu pozrel.
,,Prečo si mi nepovedala, že ideš preč?"opýtal sa.
,,Pretože som sa to dozvedela len pred chvíľou"povedala som. Zastavili sme. Spolu sme vystúpili z auta. Všimla som si na Yoongiho záhrade Suzy ako sa bozkáva s jej milovaným priateľom. Yoongim. Pretočila som nad tým očami a odomkla dvere od domu. Spolu s Jungkookom sme vošli dnu. Hneď na to sme obidvaja vybehli do mojej izby. Tam som si vybrala ruksak a nahádzala doň veci, ktoré by som si chcela zobrať k babke. Samozrejme, že nie všetko, pretože ešte u matky doma mám ďalšie.Keď som sa už zbalila, tak spolu s Jungkookom sme zišli dole. Tam som napísala odkaz otcovi a vyšli sme z domu. Chceli sme nastúpiť do auta, lenže vyrušil nás Yoongi.
,,Myslel som si, že chodíš s Taeyangom"povedal a oprel sa o plot.
,,Čo teba do toho"povedala som chladným tónom.
,,Čo mňa do toho? Vravíš na Suzy, že je štetka, ale pritom ty sa tak správaš, Byung"podišiel ku mne. Jungkook sa postavil predo mňa. Pozerali si navzájom do očí. Nevrčali na seba nahlas, ale aj cez to na seba vrčali.
,,Vypadni"povedal Jungkook.
,,Nestaraj sa do toho"nevydržala som to a postavila sa pred Jungkooka. Yoongiho som od neho odstrčila.
,,Čo vlastne chceš? Provokovať? Nadávať mi? Alebo čo"opýtala som sa ho. Teraz som v sebe necítila smútok, ale hnev.
,,Odstrčil si ma, len kvôli nejakej krave, ktorú poriadne ani nepoznáš, a teraz mi ideš niečo vyčítať? Sakra Min spamätaj sa!"pozrel sa na Jungkooka a potom na mňa.
YOU ARE READING
Double Love
Romance,,Nikdy som si nemyslela, že práve ty budeš ten, do ktorého sa zamilujem" ________________ 18- ročná Kim BeomByung žije obyčajný život teenagera. Rodičoch má rozvedených a súrodencov nemá žiadnych. Jej sused Min Yoongi je jej najlepší kamarát s ktor...