,,Môžem u teba prespať?"opýtal sa Jungkook, keď sme zastavili pred matkinim domom. Boli sme už iba my dvaja.
,,Čože?"nadvihla som obočie. Viem, že je už neskoro a nechce sa mu ísť domov po tme, ale ja neviem...doteraz sme sa tu nenávideli a odrazu? Chce u mňa prespať. Čo si mám o tom myslieť? Najväčší bad boy na škole a taktiež dosť známy sukničkár chce prespať u spolužiačky.
,,Emm, ale ...len prespať"povedala som, keďže mi bolo blbé mu povedať nie. Odomkla som a spolu sme vošli do domu. Vládlo medzi nami trápne ticho. Ktoré som prerušila ja svojou otázkou : ,,aa ty zajtra nejdeš do školy?"pozrel sa na mňa.
,,Nejdeš ty nejdem ani ja"uškrnul sa. Jemne som sa usmiala.
,,Ehm, ak chceš tak môžeš ísť so mnou do mojej izby spať, nechcem ťa nechávať na tej pohovke. Je dosť nepohodlná a bolí z nej chrbát"cítila som sa trápne.
,,Tak potom...kto bude prvý v tvojej izbe"povedal a začal utekať do mojej izby. Heh, aj tak nevie aká je to izba. Zasmiala som sa a pribehla som k nemu.
,,Ako si vedel, že táto je moja izba?"opýtala som sa, keď som ho prichytila vyvaľovať sa na mojej posteli.
,,Tipol som si a ako vidím, tipol som si správne. A taktiež ...myslím žeby tvoja mamka nemala fotky teba a Yoongiho vyvesené na stene"povedal a ukázal na fotky.Nad tými fotkami som sa jemne zamračila. Boli to spomienky. Od základnej, až po strednú.
Jednu mám tam obľúbenú. Z mojich narodenín. Smiali sme sa tam a v rukách držali dva balóniky. V ten deň sa v Seoule konali slávnosti. Jasné, že sme tam nemohli chýbať. Vtedy sme mali asi 13.
Bola som vonku a hádzala si loptu do koša. Keď v tom na mňa niekto zavolal.
,,Byung !"bol to Yoongi. Pribehol ku mne.
,,Takže, keďže máš tie narodeninky, tak ideš so mnou na tú slávnosť"povedal a začal ma ťahať.
,,Počkaj, počkaj"povedala som so smiechom. ,,Musím to ísť oznámiť ockovi a musím sa ísť prezliecť" ukázala som na svoje veci. Keďže som nešikovná a dosť často padám, tak som mala kolená špinavé od blata. Yoongi sa zasmial a začal ma ťahať dnu do môjho domu.,,Dobrý deň, pán Kim"pozdravil sa môjmu ockovi.
,,Ahoj Yoongi"ocko prišiel k nám vo svojej rúžovej zástere. ,,Práve som dovaril, dáš si?"opýtal sa. Yoongi s úsmevom prikývol a s ockom sa vybral do kuchyne. Ja som sa zatiaľ šla pripraviť.
---------------
,,Byungie, poď na ten veľký kolotoč"povedal Yoongi a ukázal na jeden z kolotočov. Zaváhala som, pretože sa celkom bojím výšok. Ale čoho sa ja nebojím, že?
,,Ja neviem, Yoongi"povedala som.
,,Byung, prosiim"urobil na mňa psie oči. Bolo to zlaté.
,,Ak pôjdeš, taak ti kúpim tú veľkú plyšovú ovečku"ten vie ako na mňa.
,,No tak dobree"povedala som. Yoongi začal od radosti skákať na mieste. Potom sme sa vybrali k tomu veľkému kolotoči.-------------------
,,Nikdy viac "zakričala som na Yoongiho. Smial sa zo mňa ako postihnutý.
,
YOU ARE READING
Double Love
Romance,,Nikdy som si nemyslela, že práve ty budeš ten, do ktorého sa zamilujem" ________________ 18- ročná Kim BeomByung žije obyčajný život teenagera. Rodičoch má rozvedených a súrodencov nemá žiadnych. Jej sused Min Yoongi je jej najlepší kamarát s ktor...