Keď som sa zobudila, postavila som sa a pomalým krokom si to namierila do kúpeľne. Tam som sa umyla a učesala. Potom som šla do kuchyne, kde som sa napila. Bola tam babka.
,,Dobré ránko, babi"pozdravila som sa jej.
,,Ránko?"zasmiala sa. ,, Sú štyri hodiny, Byung"až som sa začala dusiť.
,,To tak dlho som spala"bola som v úžase. Babka sa zasmiala a dala mi tanier s obedom. Poďakovala som sa jej a začala obedovať. Po raňajkách, teda obede som šla do izby a obliekla si pohodlné veci. Tepláky a tričko.Potom som si vzala mobil a začala čítať správy od Kooka a Jaei.
Trapko 😝❤️
9:56
Kde si bolaa? :( A prečo tak neskoro si prišla, mohlo sa ti niečo stať a to by som neprežil :(10:34
Ešte spinkáš?
Najradšej by som spinkal s tebou :( <3
Chýbaš mi :(10:46
Keď prídeš domov, tak ťa objimem a už NIKDY nepustím <314:03
Princezná, keď vstaneš, tak mi zavolaj, chcem ťa vidieť :( <315:27
Ešte stále spinkáš? :(
Pri mne by si už nespala ;)Pousmiala som sa nad tým.
Moja mačička 🤤❤️
Prepáč, včera som bola s kamarátmi vonku do tretej a bola som veeľmi unavená <3Odpísala som mu.
Veverička Jaeji 🐿️😎❤️
13:24
Ty kde sa flákaš14:02
Heyy, bitch vstávaj
Spíš dlhšie, než ja14:32
Uuu, to si bola vonku s tým sexošom Leom? ;)Škrečok Byungie 🐹😎❤️
Anoo, bola som s ním aj s Lucy na kolotočoch, vrátila som sa až o tretej XDOdpísala som jej.
Trapko 😝❤️
Ahoj, Šípková Ruženka, heheh <3 ;)
Poď so mnou volať 🥺Pousmiala som sa a zavolala mu. Do sekundy to prijal.
,,Ahooj"pozdravila som sa a usmiala sa. Úsmev mi opätoval.
,,Ahoj, princezná. Ako si sa vyspinkala?"opýtal sa.
,,Celkom fajn, a ty?"
,,Bez teba zle"povedal a nahodil smutnú tváričku. Bol zlatý. Odfotila som si ho.
,,Hejj!"zasmial sa. Ja som sa uškrnula.
,,Si zlatý"povedala som.
,,Ty viac"
,,Alee, prestaň, lebo prídem do Seoulu a zbijem ťa"vyhrážala som sa mu.
,,Anoo, príď tu. Chýbaš mi, princezná"povedal. Musela som si skryť tvár, pretože som sa červenala. Jungkook sa zasmial a začal si ma fotiť.
,,Prestaaň"zakňučala som.
,,Nemám si čo dať na tapetu, pretože nemám tvoje fotky. Musíš mi poslať"povedal. Ukázala som mu prostredník.
,,Ani ma nenapadne"zasmiala som sa.,,Byung, ty sa tam s kým rozprávaš"zakričala babka.
,,Volám s kamarátom"zakričala som jej naspäť. Až do izby bolo počuť ako sa babka zasmiala.
Keď som sa pozrela naspäť na Jungkook, všimla som si, že sa mu v očiach lesknú slzy.
,,Jungkookie, čo sa deje"starostlivo som sa ho opýtala.
,,N-nič, ja...musím končiť"povedal a bez ďalšieho slova hovor zrušil. Zosmutnela som. Ani nepovedal ahoj.
Napísala som mu.Moja mačička 🤤❤️
Kookie, čo sa deje? Urobila som niečo? :(Neodpísal. Trošičku to zabolelo.
Veverička Jaeji 🐿️😎❤️
Pfft, bezomňa chodíš vonku. A inak...som na teba urazená, ani si sa so mnou neprišla rozlúčiť :(Škrečok Byungie 🐹😎❤️
Prepáč, ja som úplne zabudla :( bola som celý deň s KookomVeverička Jaeji 🐿️😎❤️
No pekne...tak to si už tehotná
YOU ARE READING
Double Love
Romance,,Nikdy som si nemyslela, že práve ty budeš ten, do ktorého sa zamilujem" ________________ 18- ročná Kim BeomByung žije obyčajný život teenagera. Rodičoch má rozvedených a súrodencov nemá žiadnych. Jej sused Min Yoongi je jej najlepší kamarát s ktor...