اطلاعیه

419 44 19
                                    

از اونجایی که در مواقع حساس حتی ترک دیوار هم جذابه من در دو هفته مونده به بزرگترین امتحان زندگیم ادیت این داستان رو تموم کردم.

یه سری قسمت ها تغییر کرد. قسمت ۱۲ که مشکل داشت درست شد. بعضی قسمت ها حتی ۴۰۰۰ کلمه رو هم رد کرد. پارت ها طولانی تر شد. سعی کردم جزئیاتی که حین خوندنش به ذهنم میرسید اضافه کنم. این داستان تموم شد. ته یانگ و هوجین از سریال trapped الهام گرفته شد. جیمین از زمانی که ارتباط بچه ها بخاطر مشکلات با دانشگاه قطع شد از داستان حذف شد چون تعلقی به این خانواده خلافکار نداشت.

دعا کنید من بتونم نمره لازم آزمون آیلتس رو بگیرم. من خیلی سخت براش تلاش کردم و مجبور شدم توی مدت کوتاهی فشار زیادی رو تحمل کنم. از تمام محبت هاتون به این داستان ممنونم. یه روز یه نفر بهم گفت داستان بنویست و جای شخصیت ها زندگی کن تا از دردناکی زندگی خودت کم بشه. نوشتم ولی خودشون زندگیشونو ساختن.

حرف آخر یه چیزه.
میدونم به نظرتون احمقانه است.
اما این دنیا دقیقا بر پایه شما بنا شده.
یه روز بالای ۱۳ طبقه ساختمون به خودکشی فکر میکردم. یه روزی تیغ رو روی دستم گذاشتم تا تمومش کنم. اما بعد از همه اینا تصمیم گرفتم زندگی کنم. زندگی گاهی سخت میشه. گاهی داد میزدم. من در واقع هیچ دوستی ندارم. همزمان باید درس میخونم اونم ارشد که انقد پروژه داره. سر کار میرفتم. زبان میخوندم. داد میزدم نمیتونم اما همه میگفتن تو توانش رو داری در صورتی که من تشویق نمیخواستم فقط میخواستم آدما دردم رو حس کنن.
دنیا میچرخه.
خیلی سریع.
اینو از کسی قبول کنید که ۲۴ سالشه اما ۱۷ سال به خودکشی فکر کرده.سیگار و مشروب و مواد هم امتحان کرده. فرار کردن جواب نیست.
خودکشی شجاعت میخواد اما زندگی کردن راحته.
معنای زندگیتون رو پیدا کنین.
بی تی اس من رو به این دنیا اوردن که از تلاش بیهوده دست بردارم.
جونگهیون به من یاد داد خیلی چیز ها هست که نمیدونم.
همشون بهم یاد دادن یه دوستی و رفاقتی هست که تجربه اش نکردم.
هیچی مهم نیست.
نه درس نه کار نه عشق تا وقتی که شما نخواین.
هر کاری عشقتون میکشه بکنین.
کمال گرا هم نباشید.

زیاد حرف زدم.
هیچکس اندازه خودتون مهم نیست. چیزی رو میخواید؟ به دستش بیارید.
هیچ پلن دومی نچینید.
جوری زندگی کنید انگار فقط همون کار ازتون برنیاد.
چیزی که باعث شد بروس وین از اون زندان بیاد بالا چی بود؟

عاشقتونم.

the only WayWhere stories live. Discover now